O2 zřídilo speciální linku pro pomoc s nastavením počítače

Diskuze čtenářů k článku

IT  |  18. 03. 2008 14:53

Hallo IT, did you try it turn it on and off?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dastax  |  18. 03. 2008 15:48

?? machry machry a ono to gramaticky stejně blbě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dadan  |  18. 03. 2008 20:23

Hello IT, have you tried turning it off and on again? .... The button on the side, is it glowing ? .... well, you have to turn it on .... the button turns it on .... you know how the button works do you? .... I'm sorry, are you from the past ????

I kdyz to kolega nadatlil spatne, my zasveceni jsme pohopili o co jde. Otázkou zůstává, na které straně budou Royové a Mossové a na které tupá masa nevzdělaných individuí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  18. 03. 2008 14:22

Pokud se dobře pamatuju, tak TO2 tuhle linku "zvýšený technický podpory" už asi 4 roky na nějaký devítistovce, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  18. 03. 2008 14:39

Ne, devítistovka je jiné číslo a na jiné oddělení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L_F  |  18. 03. 2008 15:12

no byla dřív, na nastavení a pomoc s instalací, tahle vyjde levněji, ta 900 stála snad 14,80 nebo tak nějak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kritik  |  18. 03. 2008 14:13

je dobré že zákazník neplatí během čekání na operátora. tohle by měli zavést v UPC..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dastax  |  18. 03. 2008 15:47

přesně tak, u UPC aby člověk čekal půl hodiny a pak ho stejně nespojí....takhle jsem provolal několik stovek:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 03. 2008 13:17

Hmm. Tak nejdriv predelaji web k totalni nepouzitelnosti. Neda se na nem najit ani ta nejzakladnejsi informace. A ted zavedou placenou linku, kde by se mel clovek ty informace dozvedet. Hmm. Divny pristup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppppp  |  18. 03. 2008 13:18

Souhlasim a to jsem zamestnancem O2 v IT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuchy  |  18. 03. 2008 13:38

Co se tyce toho webu .. kdysi pred posledni predelavkou sem hledal formular pro Moje Konto snad 10minut .. ted je to hned ... Ale obecne se ta prehlednost razantne teda nezlepsila ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 03. 2008 16:15

jj souhlasim ten web je hroznej ale ta linka uz davno existuje vim ze me tam uz jednou odkazalovali pred pul rokem kdyz me blbnul cdma modem stejne me nepomohli nakonec to stejne vyresil google

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  18. 03. 2008 18:51

myslím, že pokud by udělali stejně přehledný webovky joko menu v O2TV, tak by to bylo mnohem lepší. problém je, že ti jejich vynálezci produktů a různých akcí vymýšlejí hovadiny a pak se v tom sami nevyznají. Jak se můžou hlásat k IT specialistům, když už rok mají na aplikaci moje konto, že je aplikace dočasně na některé služby nepoužitelná. Na druhou stranu, kde je někdo jiný, kdom poskytuje lepší technickou podporu? Ale na to jaká je to firma a tak ubohé aplikace. rozhodně by se měli pochlapit a konečně udělat něco použitelného, aby jsme nemuseli komunikovat s jejich linkami pomoci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 12:01

Dobrej fór. Zaznamenaná situace s technikem O2.

Milý technik přijel po třech dnech od nahlášení závady a měl řešit, proč se nechtějí připojit Wi-Fi klíče k Wi-Fi routeru, které s daným Wi-Fi routerem dodala společnost O2 při zřízení ADSL. Po hodině dumání prohlásil, že to nefunguje, protože Windows XP jsou nainstalované na NTFS, naúčtoval majiteli cca 1500,- a odjel, aniž by něco spravil.

Když nám tohle kolega vyprávěl, tak jsme se málem umlátili smíchy. Takže jestli tohle dokáže IT specialista O2 v řádu stokorun, co dokáží vykouzlit chlapci za 6 Kč na minutu?

PS: Problém byl v těch Wi-Fi klíčích. Jakákoliv jiná Wi-Fi se bez problémů připojí. Tohle zjištění trvalo deset minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  18. 03. 2008 12:49

jo ke mně přijel technik na nahlášenou závadu adsl, přišel do dveří, povídám, tady mam modem, počítače jsou tady, tady a tamhle nahoře, jede to přes wifinu skrz ten modem, jeden je zapojenej ethernetem. Takhle laicky jsem mu to řekl, on jen zatočil očima a povídá: hm, a nejede vám to rychle jo? A já povídám no proto jste tu. A on: dobře, nikam nešel, mezi dveřma radši vyplnil, že to nejede jak má a bylo Asi jsem byl sprostej :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppppp  |  18. 03. 2008 13:17

F U P ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L_F  |  18. 03. 2008 15:11

ale prd, prostě slyšel wi-fi, pro něj něco sprostýho, tak radši napsal, že mám fakt závadu, ať mi dají slevu a odjel :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 11:28

Bohužel, vysoce proškolení technici podporují jenom OS M$ Windouz a na otázku, jak je to s CDMA kartou od Ubiquam UM-300C se mě zeptali, co že to je za kartu a jestli ji nabízejí oni Docela smutné, jinýmy slovy, pro mě opět nepoužitelná linka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 11:48

A nějakej důvod proč by vám měli radit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fixaman  |  18. 03. 2008 12:06

Třeba proto, že nechce být jen tupá ovce pochodující ve stádu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 12:11

Když nechceš být tupá ovce, tak šoupej nohama a snaž se a nestěžuj si. Přece ti nikdo nebude napovídat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  18. 03. 2008 12:37

Protože :

1) Je to zákazník

2) Zákazník který platí

3) V rámci platby očekáváte jistou úroveň služeb

4) Pokud se nabízí podpora pro zákazníky,tak se u slušných firem nabízí pro všechny a ne jen pro některé

5) Čím dál více domácích uživatelů (např. neznalých příliš v IT) využívá Linux systémy

6) Má legálně HW,legálně využívá jejich služby a proto je jejich povinností poskytovat pomoc i jemu(když už to je pro všechny)

Ale všeobecně jsou tyto linky nesmyslných molochů hodně k popukání v rámci rad pro OS od MS,ale když dojde na Linux,tak to jsou pecky hodné na Oscara.To jsou takové útoky na bránici,že to je snad i žalovatelné v rámci obecného ohrožení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 13:07

Platící zákazník platí za služby a technologie podporované dodavatelem. Pokud dodavatel něco nepodporuje (neboli nemá otestováno a nemůže zaručit funkčnost), tak na to nedělá ani podporu. Chcete něco spešl? Váš problém. Normální postup kohokoliv na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Střední_zvíře  |  18. 03. 2008 13:04

Protože si je platí (ve zvýšeném hovorném).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Integrál  |  18. 03. 2008 14:47

Jednou jsem volal na linku podpory, jestli provádějí upgrade firmwaru (měl jsem nový modem a měli tam vlastní, pro mne nešťastně řešený firmware). Nejen že jsem na spojení čekaj asi 2 minuty, ale pak si mě přehazovali mezi sebou navzájem (samozřejmě jsem mezi každým spojením čekal 2 minuty). Stejně to skončilo doporučením „zajděte do nejbližší prodejny“. V prodejně jsem vystál frontu důchodců a stejně mi řekli, že tohle oni nedělají (ještě jsem jim nabídl, že je budu navigovat přesně krok za krokem, co přesně mají udělat - jen aby to dělali oni a já neztratil záruku! Marně). Pak mi dali telefonní číslo na další osobu. Tak jsem se naštval a za deset minut jsem uprgadoval sám . Pokud budou mít na této lince stejný přístup jako na té poředchozí (a v prodejně), je prakticky nepoužitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 18:16

samozrejme, pretoze windowsaci su tupe lamy, ktorym treba vkuse radit, ktore nevedia zhola nic. linuxaci - to je ina kasta! to su tazki hackeri, vsetko vedia, na vsetkych, kto pouziva ine nieco, ako ich bozsky lin pozeraju z vysky a opovrhujucim pohladom. linuxaci pomoc nepotrebuju, pretoze napisu do prikazoveho riadku -- su 98789*( ()* a ono sa to zrazu rozbehne. operator na helpdesku pre linux by predsa bral prachy zadarmo, lebo radit by nebolo komu.

tak sa nestazuj, chod si prekompilovat kernelik, ved ono to po nejakych dvoch troch dnoch (mozno) pojde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  18. 03. 2008 10:56

Tak měl bych dva dotazy, plně profesně seřaditelné:

1) stran té dobré brazilské kávy, jestli už někdo nemáte chuť?

2) probuzení ze zimního spánku? už jsem to četl 1.února, ale konkurence je holt rychlejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  18. 03. 2008 11:09

Ono to totiž dnes vyšlo jako tiskovka, tak u toho redaktoři z MobilManie a Živě nesmí chybět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor