O2 zřídilo speciální linku pro pomoc s nastavením počítače

O2 zřídilo speciální linku pro pomoc s nastavením počítače

Technickou podporu operátora O2 zajišťuje linka 800 184 084. Ta je nyní doplněna o novou speciální linku s číslem 14141, která se soustřeďuje na zcela specifickou oblast konfigurace PC a datových zařízení. Je určena pro uživatele fixních i mobilních služeb.

Tato nová linka je zpoplatněna sazbou 6 Kč/min, zatímco běžná linka technické podpory je bezplatná. Objasnění najdeme v tiskové zprávě operátora:

Na bezplatné podpoře 800 184 084 operátoři poskytují první rady, ověřují, zda je v pořádku nastavení na straně operátora, nebo zaznamenávají případné poruchy. Pokud identifikují, že je problém v konfiguraci zákazníkova PC nebo jiného zařízení, odkáží ho na placenou asistenční službu 14141. Zákazník tak již ve věcech konfigurace PC a datových zařízení typu modem či mobilní nebo datový telefon ve spojení se zapojováním nebo využíváním internetu nemusí spoléhat na návštěvu IT specialisty, jehož služby se pohybují v řádu stokorun. Pohodlnou alternativu mu nabízí právě nová linka 14141, kde zaplatí za volání v síti O2 pouhých 6 Kč vč. DPH za minutu. Doba čekání na spojení s pracovníkem linky je bezplatná a na zpoplatnění linky je každý zákazník automaticky upozorněn před započetím hovoru s operátorem.

Při řešení požadavků na lince 14141 asistují speciálně vyškolení pracovníci linky technické podpory, kteří jsou díky testovacímu hardware schopni problémy simulovat a hledat postupně individuální řešení. K dispozici jsou denně od 8:00 do 22:00 hodin.

"Doplnění služeb bezplatné linky technické podpory je dalším krokem v našem úsilí neustále zlepšovat kvalitu zákaznických linek. Pro speciální oblast jsme zvolili číslo, které si naši zákazníci snadno zapamatují," uvádí Stanislava Fletcher, výkonná ředitelka pro péči o zákazníky společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Linka je v provozu již od 1. února. Během prvního měsíce provozu linky byl ze strany volajících největší zájem o pomoc s nastavením připojení k internetu pomocí CDMA, ADSL, WiFi, UMTS, či GPRS, pomoc s nastavením a přístupem k emailu a pomoc s prvotní instalací PC a připojením k internetu. Časté byly i dotazy na funkčnost a možnosti využití hardware (modemu, mobilních telefonů či jiných datových zařízení) a na nastavování datových telefonů (WAP, MMS, Video, E-mail, O2 Navigace).

Témata článku: Hardware, Internet, O2, Poskytovatelé internetu, D Link, Link, MMS, O2 mobilní telefony, Nový pracovník, Bezplatné využívání, Linka, Nová linka, Mobilní číslo, Porucha volajícího, Běžný hovor, Nastavení

28 komentářů

Nejnovější komentáře

  • dadan 18. 3. 2008 20:23:57
    Hello IT, have you tried turning it off and on again? .... The button on...
  • jojo 18. 3. 2008 18:51:56
    myslím, že pokud by udělali stejně přehledný webovky joko menu v O2TV, tak...
  • DanHen 18. 3. 2008 18:16:47
    samozrejme, pretoze windowsaci su tupe lamy, ktorym treba vkuse radit,...
Určitě si přečtěte

Vrcholí bitcoinová občanská válka. Populární kryptoměně hrozí krize nebývalých rozměrů

Vrcholí bitcoinová občanská válka. Populární kryptoměně hrozí krize nebývalých rozměrů

** Všichni chtějí rychlejší a lepší Bitcoin ** Jenže každý má trošku jiné zájmy ** Spor může už za pár dnů skončit velkou krizí

16.  7.  2017 | Jakub Čížek | 73

Vyzkoušeli jsme macOS High Sierra, nejnovější systém pro počítače Apple

Vyzkoušeli jsme macOS High Sierra, nejnovější systém pro počítače Apple

** macOS High Sierra nepřináší žádné výrazné novinky ** Zaměřuje se však ne velmi podstatné detaily ** Vylepšuje vestavěné aplikace a přináší velké změny pod povrchem systému

18.  7.  2017 | Stanislav Janů | 77


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 11 telefonů do 6 000 Kč

Postavte si a přetaktujte počítač

Srovnali jsme 7 sportovních kamer

Která zaměstnání nahradí roboti?