O2 zřídilo speciální linku pro pomoc s nastavením počítače

Technickou podporu operátora O2 zajišťuje linka 800 184 084. Ta je nyní doplněna o novou speciální linku s číslem 14141, která se soustřeďuje na zcela specifickou oblast konfigurace PC a datových zařízení. Je určena pro uživatele fixních i mobilních služeb.

Tato nová linka je zpoplatněna sazbou 6 Kč/min, zatímco běžná linka technické podpory je bezplatná. Objasnění najdeme v tiskové zprávě operátora:

Na bezplatné podpoře 800 184 084 operátoři poskytují první rady, ověřují, zda je v pořádku nastavení na straně operátora, nebo zaznamenávají případné poruchy. Pokud identifikují, že je problém v konfiguraci zákazníkova PC nebo jiného zařízení, odkáží ho na placenou asistenční službu 14141. Zákazník tak již ve věcech konfigurace PC a datových zařízení typu modem či mobilní nebo datový telefon ve spojení se zapojováním nebo využíváním internetu nemusí spoléhat na návštěvu IT specialisty, jehož služby se pohybují v řádu stokorun. Pohodlnou alternativu mu nabízí právě nová linka 14141, kde zaplatí za volání v síti O2 pouhých 6 Kč vč. DPH za minutu. Doba čekání na spojení s pracovníkem linky je bezplatná a na zpoplatnění linky je každý zákazník automaticky upozorněn před započetím hovoru s operátorem.

Při řešení požadavků na lince 14141 asistují speciálně vyškolení pracovníci linky technické podpory, kteří jsou díky testovacímu hardware schopni problémy simulovat a hledat postupně individuální řešení. K dispozici jsou denně od 8:00 do 22:00 hodin.

"Doplnění služeb bezplatné linky technické podpory je dalším krokem v našem úsilí neustále zlepšovat kvalitu zákaznických linek. Pro speciální oblast jsme zvolili číslo, které si naši zákazníci snadno zapamatují," uvádí Stanislava Fletcher, výkonná ředitelka pro péči o zákazníky společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Linka je v provozu již od 1. února. Během prvního měsíce provozu linky byl ze strany volajících největší zájem o pomoc s nastavením připojení k internetu pomocí CDMA, ADSL, WiFi, UMTS, či GPRS, pomoc s nastavením a přístupem k emailu a pomoc s prvotní instalací PC a připojením k internetu. Časté byly i dotazy na funkčnost a možnosti využití hardware (modemu, mobilních telefonů či jiných datových zařízení) a na nastavování datových telefonů (WAP, MMS, Video, E-mail, O2 Navigace).

Témata článku: Hardware, Internet, Poskytovatelé internetu, O2, Porucha volajícího, O2 mobilní telefony, Speciál, Lin, Pomoc, Běžný hovor, Linka, Bezplatné využívání, Link, Nová linka, D Link, MMS, Nastavení, Nový pracovník, Mobilní číslo

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu