Nvidia z obyčejného displeje vymáčkla čtyřnásobné rozlišení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 19

Názory k článku

29. 07. 2014 09:05

Dva displeje, a není to málo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2014 08:55

Těžko lze s dvojnásobným počtem pixelů vykouzlit čtyřnásobné rozlišení, nejvýše tak dvojnásobné. To je, jako byste položením dvou paměťových čipů na sebe dostali čtyřnásobnou kapacitu paměti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2014 08:15

Tak tendle článek je největší S-R-A-Č-K-A !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2014 06:56

Takže ve výsledku to je jen hardwarový 2x Antialialising, tedy že ke každému pixeluse vypočítá barva do okolních pixelů a ty se zobrazí na druhé vrstvě monitoru..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 23:56

Takze nVidia z obycejneho displeje nevymackla nic, ale dala na sebe dva...
Uz se na ten bleskarizator konecne vys....!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 22:25

nevyhoda je ze to zvysi input lag

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2014 21:24

nestacilo by dat pred displej nejaky aliasingovy filtr jako je tomu u snimacu v zrcadlovkach? proste neco, co by jemne ty body rozostrilo takze by clovek nevidel tak ostre jednotlive pixely?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor