Nic moc teda. Čekal bych že ty efekty tu hru trochu změní. Ale ono to tam jen připlácne další efektovou vrstvu.
Například ten štít. Tam by se mi mnohem více líbil efekt deformace toho štítu. Tj když tam pálí ten laser, tak by se ten štít v místě zásahu prohnul dovnitř a vytvořil tam důlek nebo skoro až něco jako vír. Nebo při zásahu tím kanonem by se na tom štítu vytvořily "vlny" jako na vodní hladině, které by ten štít obešli a na druhé straně se zase srazily. Atd. Prostě něco takového.
Ale já na tom videu vidím ten úplně stejný půlkruh jako v NoPhysX verzi, jen se tam navíc zobrazují nějaké Particle blbosti.Možná jen u toho energy collecotru se mi ty particle "trochu líbili". Tam by vypadalo fajn, kdyby z toho sloupku byly ty particle uvolňované směrem nahoru a byly přitahované k tomu mechu. Až by to vytvořilo jakýsi "proud částic" vyletající ze sloupu nahoru a obloukem přitahovány do toho mechu. Kdyby tam stáli dva, tak se ten proud částic rozdělí a bude přitahován oběma. A budou tam dva oblouky atd. A určitě zrušit ten "paprsek" z té NoPhysX verze. Když tam jsou particle simulují nabíjení, tak ten paprsek je tam úplně na výkal.A takhle bych mohl pokračovat dál. Prostě nic moc. Za tu dobu co tady PhysX je bych čekal něco mnohem víc a právě tímto směrem, kdy to tu hru trochu mění. Nemůže to měnit hratelnost (jako že s PhysX vyskočíš někam výš) ale čekal bych ty efekty mnohem lepší. Něco jako to co jsem tu třeba popsal, prostě zlepšení efektů které v té hře normálně vypadají jinak. Ale tohle na mě působí jako "připlácnutí" další vrstvy efektů, které tam ne vždy sedí.