Nvidia posouvá uvedení konzole Shield, řeší mechanický problém

Nvidia měla už tento měsíc na trh uvést vlastní mobilní herní konzoli Shield, která je založena na platformě Tegra 4 a operačním systému Android. Funguje tak jako jiný tablet, má však výhodu v podobě velmi dlouhé výdrže a fyzického ovladače.

A právě nějaký blíže nespecifikovaný problém s mechanickou komponentou od jednoho z dodavatelů zpozdí dodání finálních kusů na trh. Nvidia dle oznámení pracuje na rychlém vyřešení situaci pro dosáhnutí stanovené kvality. Problém se přitom nevyskytoval v předprodukčních kusech, ale až ve finálních verzích, které se měly začít prodávat.

Specifikace Nvidia Shield:

  • Displej: 5″, 1 280 × 720 (16:9), multitouch
  • Platforma: čtyřjádrová Nvidia Tegra 4 (72 grafických jader), 1,9 GHz
  • Operační paměť: 2 GB LPDDR3
  • Flash: 16 GB
  • Výbava: WiFi 802.11n (2×2 MIMO), Bluetooth 3.0, 1 × micro USB, micro SD, mini HDMI, gyroskop, akcelerometr, stereo reproduktory s bass reflexem, hardwarové ovladače a tlačítka
  • Rozměry, hmotnost: 15,8 × 13,5 × 5,7 cm, 579 g
  • Baterie, výdrž: 28,8 Wh, neznámá
  • Cena, OS: 299 dolarů (přibližně 7 000 Kč s DPH), Android 4.2.2

Shield je určen především pro hráče her a Nvidia připravila i technologii pro snadné streamované hraní přímo z počítače, takže není problém v dosahu lokální sítě hrát počítačové hry přímo na Shieldu nebo ho s pojit s velkou televizí.

Diskuze (8) Další článek: Nový šéf Intelu se chce soustředit na mobilní oblast a chytré televize

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,