Nvidia DirectStylus: stylus není mrtvý, musí být ale precizní

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

avatar
01. 05. 2014 09:39

Chtělo by to ještě snížit prodlevu. Nejlíp na nulu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2014 08:09

Já taky radši stylus, ale když jsem ztratil asi pátý, tak jsem začal používat opačný konec průpisky nebo sirku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2014 20:24

to vše už umí indukční stylus, který navíc snímá mnohem větší dpi (při zoomu je to pořád ostré) a navíc má tlačítka, což je podle mě největší výhoda, protože pokud chci něco smazat prostě zmáčknu nebo podržím (podle nastavení) to tlačítko a nemusím přepínat na toolbaru. Pak samozřejmě pasivní stylus nemůže umět bezdotykové ukazování. Čili nevidím nic, co tohle řešení zlepšuje, snad jedině velmi mírné snížení spotřeby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2014 17:50

Další článek popisující něco co je tu už "věky"... Ale chce to WinTab na práci, jinak je to furt jen patlání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2014 17:03

žeby konečně i průměrnej uživatel pochopil, že ty stylusy prostě mají něco do sebe ve srovnání s patláním prstama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor