Nový Live Search alias Kumo dostane sto milionů na reklamní masáž

Nový Live Search alias Kumo dostane sto milionů na reklamní masáž

Už nějaký pátek se mluví o novém vyhledávači od Microsoftu s kódovým označením Kumo. Podle některých se bude jednat jen o novou tvář starého Live Search, jiní jsou naopak přesvědčeni, že programátoři současný Live vyhledávač zcela přepsali. Pravdu ví jen Microsoft a bude se ji v každém případě snažit prodat, na webu AdvertisingAge se totiž objevila informace, že do propagace Kuma v červnu letošního roku Microsoft investuje něco mezi 80 a 100 miliony dolarů. Reklamní masáž by se měla objevit na internetu, amerických televizních stanicích i v rozhlase.

Jestli finanční injekce pomůže a nový Live Search alias Kumo se dostane do širšího povědomí uživatelů, ale už zůstává otázkou, v současné době totiž mezi vyhledávači s přehledem vládne „superglobální“ Google a spíše americký Yahoo.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek    Klepněte pro větší obrázek
Podíl vyhledávačů v posledních šesti měsících podle služby StatCounter:
Svět, Evropa a USA (silnější podíl Microsoftu díky Live a MSN)

Zdroj: All About Microsoft, StatCounter

Diskuze (4) Další článek: Novinka v Gmailu: Automatické dokončování vyhledávání

Témata článku: Google, Microsoft, Web, Internet, Reklama, Sto milionů, Nový, DOS, Finanční injekce, Sto, Kuma

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší