Nový iPhone: Hackeři si brousí zuby

Diskuze čtenářů k článku

michal  |  22. 01. 2007 00:00

Apple inc. počítá předběžně s zhruba 50% zikem při prodeji iPhone mobilu viz. dle analýzy níže
http://i-skype.blogspot.com/2007/01/apple-iphone-bude-generovat-cca-50-zisk.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  15. 01. 2007 09:31

Nevim teda na jakem CPU to pojede, ale poku by implementovali NonExecutableStack bit tak by to byl nejbezpecnejsi mobil na svete
Protoze udelat tam diru pak, by bylo mozne jedine zoufale spatnym navrhem aplikaci coz je domena M$ ala autentfikace M$ passport pres Cokies ... to jsem se valel smichy jetse 10 minut, kdyz jsem to zjistil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazanou  |  15. 01. 2007 09:48

Lamer se projevil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  15. 01. 2007 00:39

Chápu že autor se nejspíš kamárádí s Mr. Microsoft(R) Windows(TM) Vista(R?) Waicem(Grr), ale nepsalo se zrovna tady před pár dny, že na iPhone půjdou pustit jenom aplikace produkované apple? (elektronický podpis, neveřejné API,...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  15. 01. 2007 03:03

a to si ako myslite, ze to zabezpeci automaticky bezpecnost na 100% ani omylom ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  15. 01. 2007 14:14

no nejpravdepodobnejsi bude pouziti toho elektronickeho podpisu a to se tem 100% hodne blizi ... prece jenom obejit neco takoveho neni sranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazanou  |  15. 01. 2007 15:29

WTF???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  15. 01. 2007 00:16

no jsem hodne zvedav na iPhone - jsem rad ze se pohne konecne i konkurence!

zajima mne jak se take bude vyvijet spor o jmeno iPhone
Apple versus Cisco iPhone trademark dispute
http://i-skype.blogspot.com/2007/01/apple-versus-cisco-iphone-trademark.html

NO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuck the PC love MAC  |  14. 01. 2007 19:34

To je zase debilní článek... Jasně na iphone budou viry a spyware prostě všechno jako je to v MacOsX. Ach jo někdy si na applu vyzkoušejte pracovat a pak plácejte.. za celej rok sem nedostal jedinej vir nebo spyware a proč taky, zatím co na mim pracovnim PC mi to furt něco hlásí... nebude lepší počkat až se uvidí co iphone bude umět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joaif  |  14. 01. 2007 19:41

Zvlastni, ja zas na klasickem PC nemel zadneho vira nebop spyware a soused co ma maca furt na neco nadava, zblastni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crocost  |  14. 01. 2007 19:54

Já zas neznám nikoho, kdo aktivně používá PC a nemá spyware nebo nějakýho toho vira... Zkusil Spybot nebo Ad-Aware...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  14. 01. 2007 22:43

Jsi kokot a to poradny, ja na mym linuxu teda spyware nemam a nasi doma na svych XP taky ne... takze radsi nekde, ty osle, rychle zalez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  14. 01. 2007 22:43

Jsi kokot a to poradny, ja na mym linuxu teda spyware nemam a nasi doma na svych XP taky ne... takze radsi nekde, ty osle, rychle zalez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  14. 01. 2007 22:43

Jsi kokot a to poradny, ja na mym linuxu teda spyware nemam a nasi doma na svych XP taky ne... takze radsi nekde, ty osle, rychle zalez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muff  |  15. 01. 2007 16:49

Kdo tvrdi ze nema spyware ma ve skutecnosti ten nejkvalitnejsi spyware, protoze o cinnosti spravneho spyware nesmi mit jeho hostitel ani potuchy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
che  |  14. 01. 2007 19:55

nenadava na souseda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuck the PC love MAC  |  14. 01. 2007 20:36

Jestli se ten soused nemenuje Radek Hulán :) No nevim 10 let jedu na PC a 1 rok na Macu a s prominutí je to rozdíl jako jet trabantem a mercedesem. Pro rejpaly nemám ani novej stroj od maca zatímco PC sem si kupoval nový. Oboje připojení na net a ve sračkách v systému PC s přehledem několika koňských délek vítězí. Tak ti nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  14. 01. 2007 21:10

a co jeste jedna baba povidala?

mozna ten soused na neco nadava, ale bojim se, ze to nebude pocitac pokud to je mac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jablíčkář  |  15. 01. 2007 09:21

Soused má MAC a pořád na něco nadává? Co je to něco, spyware nebo viry? O tom dost silně pochybuji. Netvrdím, že OSX je nejlepší, taky má své mouchy, ale spyware nebo viry to určitě nejsou. Viry jsou doménou Windows XP, ani na Win 98 nebudete mít tolik virů, jaké můžete nachytat během práce na XP. Největší podíl na tom má samozřejmě uživatel, protože většina uživatelů dělá pod adminem. Ale to nic nemění na faktu, že viry jsou v 99,9% pro windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 01. 2007 22:14

Ještě lamu Hulána sem tahej. Stačí, když vidím ten jeho ksicht a je mi zle. Divím se, že ti to nesmazali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crocost  |  14. 01. 2007 18:33

Cože? co to jako je... iPhone se má prodávat za půl roku a vy tu píšete o jeho zneužití, nikdo ho ještě neměl ani pořádně v ruce, ale už se ví, že to bude bezpečnostní riziko... Jakej je smysl tohohle článku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
druids  |  14. 01. 2007 19:09

Otazka je ake to riziko bude lebo ked si zoberies odpocuvat sa da aj mobilny telefon a ani nemusi podporovat vela technologii a fnukcii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
druids  |  14. 01. 2007 19:10

Otazka je ake to riziko bude lebo ked si zoberies odpocuvat sa da aj mobilny telefon a ani nemusi podporovat vela technologii a fnukcii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hkjjkj  |  14. 01. 2007 19:12

tebe taky nekdo odpocuva co slovaku. a macka za tebe dvakrat enter

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel 77  |  14. 01. 2007 22:09

Smysl tohoto článku je jednoduchý. Všiml sis v jakém pro-windowsím duchu zive.cz píše? Nezaznamenal jsem nic o Macworldu a uvedení iPhone. Pouze možnosti jeho zneužití..... Zato Windows Vista je denní chléb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  15. 01. 2007 02:59

Aky chytrak, urcite to hrozne sledujes vsak?
http://zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=132665
http://mobilmania.cz/Titulni-strana/Apple-iPhone-vime-vic/sc-21-sr-1-a-1114473/default.aspx + odkazy dole na dalsich snad 5 clankov
malo? na to ze pocitace apple pouziva v CR/SR take mizive percento ludi je to imho az dost ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muff  |  15. 01. 2007 16:46

Mate sice jmeno MadCap ale uvazujte strizlive: Mnozstvi clanku o produktech firmy Apple nesouvisi s jejich zastoupeni na trhu ceske republiky ale s vlivem, jaky ta firma ma na svet informacnich technologii. Apple ma znacny vliv i na uzivatele jinych platforem nez OS X - napr. Microsoft vice ci mene uspesne implementuje svym vlastnim zpusobem technologie zname z GUI a vyssich vrstev OS X (ve Vista jsou to napr. obdoby Quartz Extreme, Aqua (=Aero), Dashboard, Spotlight, Parental Controls apod.). Proto vsechny zajima, jak bude vypadat pristi verze OS X: 10.5 Leopard, ktera vyjde na jare tohoto roku, na technologie tam uvedene se totiz muzeme i my jako uzivatele Windows tesit v pristi verzi nasich systemu od Microsoftu. A iPhone? To je maly technologicky zazrak a predevsim to ma zcela nove uzivatelske rozhrani - multitouch (chcete zoomovat obrazek? proste ho dvema prsty na obrazovce roztahnete!). Proto se o nem pise. iPhone je ale uzavrene HW+SW reseni zcela pod kontrolou Apple..pro nekoho vyhoda, pro jine nejvetsi minus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ceser  |  14. 01. 2007 17:47

No tak to kazdopadne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor