Nový Google Chrome 4.0 nabízí synchronizaci záložek

Diskuze čtenářů k článku

avatar
15. 09. 2009 08:46

Používal jsem všechny prohlížeče z titulku. Teď mám (i v práci) jako hlavní prohlížeč GCh.

Mám nastavenu aktualizaci na dev verze a mám 4.0.206.1 Používám ty dev verze už cca 3/4 roku a naprosto bez problémů. Jinak Operu používám jako druhý prohlížeč - hlavně do banky, která podporuje IE, FF a Operu. U Chrome vše (téměř) funguje, jen nefunguje tlačítko na odhlášení. Experti z banky mi řekli, že zavřením okna se automaticky hned odhlásím, ale pro jistotu používám Operu, kde to funguje na tlačítko.

To je ale asi tak vše na co tu Operu používám. Je proti GCh zoufale pomalá, hlavně co se týká obrázků. Chodím dost na foto servery a tam to je hodně poznat.

Myslím, že hlavní výhoda GCh je rychlost a přehlednost. Moje přítelkyně, která je technicky nedotčena používala FF a párkrát, když byla na mém PC, použila GCh a hned mě prosila, jestli bych ji to nenainstaloval a od té doby si GCh nemůže vynachválit.

Mně osobně se na GCh líbí, že má ze všech prohlížečů co jsem používal, největší okno, nemá spodní stavovou lištu a nahoře má jen 3 řádky (a to při tom, že mám na liště nejčastěji otevírané záložky), což v dnešní době širokých a nízkých displejů je velká výhoda. Sám nemám ambice cokoli složitě nastavovat, používat různé doplňky atd. Nic proti nim, měl jsem jich v FF hafo, ale už rok se bez nich v pohodě obejdu, i když ze začátku to byl důvod proč jsem váhal. Co bych ještě na GCh uvítal by bylo blokování reklam.

Nejdéle jsem používal FF, byl jsem s ním spokojený, bylo to v mém období, kdy jsem měl radost z různých doplňků, od počasí až po ukazatel, kde se server nachází :). Pro hračičky to je určitě vhodný prohlížeč, který je mi mnohem více sympatický, než IE, což byl první důvod používat něco jiného, než IE. Rychlost tohoto prohlížeče, když jsem jej naposled používal cca před 1/2 rokem taky dost zaostává za GCh.

Jinak mi připadá divné, že někdo prosazuje jeden prohlížeč před druhým, vždyť to je přeci jedno kdo, co používá. Každému přeci vyhovuje něco jiného, a když někdo kydá hnůj na něco, co sám nepoužívá, často to je jen proto, aby si (nesmyslně) obhájil svou volbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2009 07:47

nevím, zda to funguje i v originálním chrome ale tipnul bych že jo

když si na hodně dlouhé stránce necháte vyhledat nějaké slovo, tak v místě výskytu hledaného slova vám prohlížeč obarví posuvník, jsou to takové drobné žluté čárečky, které vypadají jako nějaká chyba vykreslování, ale není to chyba je to feature .xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2009 08:51

Jo, Chrome má tuhle funkci taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2009 01:35

Mě by zajímalo, kdy tak dojde na smooth scrolling ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abbe  |  19. 08. 2009 13:27

To je to první co vypínám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2009 17:49

Pokud to vyvojari udelaji nepouzitelne, tak holt nic jineho ani nezbyva. Rovnez jsem to vzdy vypinal a doslova jsem tu funkci nenavidel (a v IE a FF stale nenavidim) kvuli jeji absolutni nepresnosti a pomalosti, ovsem do te doby, nez v Opere aplikovali normalni lidsky cit. Vzhledem k tomu, ze Google ocividne vykrada i Operu, tajne doufam, ze od ni spravne obslehne zrovna tuto fci a stane se tak druhym prohlizecem pro Win s pouzitelnym plynulym scrolovanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petval  |  18. 08. 2009 19:58

Chrome nefunguje se zaplym Applockerem ve Win7

na to, ze uz o tom vedi od dubna, je to celkem ostuda...

http://code.google.com/p/chromium/issues/detail...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 17:58

Funguje nekomu synchronizace bookmarku s gmailem na vlastni domene -> Google Apps?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 16:54

proc se mi nekdy full instalace google chrome at uz tehle ctvrte nebo i starsich se nechce spustit ? kliknu a ono nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 18:32

to u me take

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 19:37

Já kliknu na instalátor a nic. Ale když se potom podívám na verzi aplikace, tak je tam číslo 4.xxxxx a všechno funguje jako ve čtyřce. A musím říci, že se mi líbí, že si můžu náhledy přesouvat a oddělávat podle libosti. To byla snad jediná věc, která mi na předchozích verzích trochu vadila. Teď to je už vymakané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 20:04

"Já kliknu na instalátor a nic. Ale když se potom podívám na verzi aplikace, tak je tam číslo 4.xxxxx"

ale jinak uz je to ctyrkova verze i kdyz vyvojova porad co se tyce moznosti nastaveni na maxthon nema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 16:45

Chrome uz dela na verzi 4 a Firefox je terpve u 3.5... losers

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 16:56

jj, ten brzo prezene ie a operu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 17:31

nekde sem to taky zahlid - at delaj kazdej mesic novou verzi, vypovidajici cislo to neni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 20:41

verze 2.0 je stejně na prd jako 4.0 .... Oproti Chromium má spoustu nedodělávek. Těch pár pádů (reálně jsem zažil snad jen jeden (a to cyklický - regulérní bug v jednom buildu) oželím.

Co se týče číslování

- rekordman bude asi Avant - verze 11 (s označením 11.7 build 36).....to jen tak nikdo nedotáhne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 16:57

Google se s tím číslováním zas tak nepáře :) A jak bylo zmíněno výše, stable verze je pouze 2.0...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 20:59

Těším se na verzi 28, během roku a půl musí být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 21:10

Ale co se Googlu nedá upřít, je velký um, a sakra rychlý vývoj.

Pro Chromium je super automatický instalátor Chromium Updater

***

http://googlesystem.blogspot.com/2009/04/chromium-updater.... ...

http://www.afterdawn.com/software/network_software... ...

http://mulder.dummwiedeutsch.de/home/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 22:57

ten updater mi nefunguje, hlásí že mám verzi 0, taky mě zamrzelo, že chromium neumí otevřít nové okno s novým profilem (dřív to uměl, bylo to fajn, měl jsem jeden profil na normální browsení, jeden do práce a jeden na ... místo anonymního režimu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2009 08:46

Já mám nainstalované Chrome(dev channel) i Chromium....Jen v jiných složkách. Netlučou se. Je to v pohodě.

Jo, asi jsem zapomněl dodat že ten exe soubor musí být ve stejné složce jako chrome.exe (Chromium)

čili klasicky cesta (u mě)

"C:\Users\Bee\AppData\Local\Chromium\Application\chrome.exe" a do Apllication nakopírovat chrome updater.exe

pokud máte custom path

"C:\Program Files\Chromium Updater\Chromium Updater.exe" , tak po spuštění updateru klikněte rychle na možnost vlevo "settings" a tam nastavte reálnou cestu, kde se Chromium browser se nachází......

Pokud by nefungovaly z nějakého důvodu obě možnosti,,,,nejlepší je nainstalovat rovnou exe z těchto stránek http://build.chromium.org/buildbot/snapshots/chromi... ... ....soubor ....mini_installer.exe (vybrat nějaký starší build, ne úplně poslední) a po nainstalování tohoto staršího buildu spustit Chromium Updater a zase zkontrolovat možnost vlevo "setting", jestli cesta Chromia odpovídá reálné cestě......

Není to zas tak složité jak to vypadá.

Akorát se to složitě vysvětluje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grrrrr  |  18. 08. 2009 16:09

ale, ze se "nove verze objevuji jak na bezicim pasu", to bych zrovna nenapsal. Vzdyt jako stable je stale jenom 2.0 - nasekat ruznych vyvojovych verzi (navic s pidi zmenama) dokaze kazdej 15 za odpoledne... To je jako pocitat nightly builds u FF..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 17:29

taky mi to vyjadreni prijde slusne zavadejici..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:23

jestli nejsem uplne mimo, neumi tohle nahodou opera uz nekde od verze 9.5????? synchronizace zalozek, i tech ulozenych na personal baru, poznamek, speed dialu, atp - a to vsechno i s operou mini a pristupem pres web... mozna by bylo zahodno to v clanku zminit, vypada to ted ze google je se svym chromem uzasnej vyvojar a prisel s tim jako prvni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  18. 08. 2009 14:29

Ale to je normální )bohužel), Opera s něčím přijde, ostatní to okopírují a v tu chvíli se na Operu zapomíná. Není to poprvé a ani naposled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:34

"Kopírovat" od Opery se musí! Protože sama Opera je vcelku na nic (viz. Facebook... atd.). Google se jen podíval a udělal něco podobného....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:37

hele to by me zajimalo - co je s operou na fb spatne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:13

nektere aplikace nefungují na 100%... to je spatne... uz me to taky sere :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:26

nj ja aplikace na fb nepouzivam tak tohle me miji - ale musim bohuzel uznat ze opera neni bezchybna.. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:27

to že na opeře (9.64) sem tam blbne fcb je varování pro uživatele který je natolik schopný , že používá Operu a celé si to kazí tím, že používá aplikace fcbook api... a s tím kopírováním je to smutná pravda, už jen čekám na safari turbo a firefox unite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:16

Opera také synchronizuje záložky s Google Docs?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:48

jistěže ne s docs, na server opery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:51

A na ten server můžeš normálně přistupovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 17:09

ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 16:03

no opera to si ce umi. ale jestli sis nevsiml, tak je to ćlanek o google chrome, ktery to do ted neumel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 17:27

prave proto sem rek, ze tohle opera umi uz nekolik verzi a clanek vyzniva, jako by google se synchronizaci zalozek udelal diru do sveta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2009 08:10

Jak dlouho se vyvíjí Opera?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:02

Asi jsem lama, ale nedaří se mi najít, kde tu synchronizaci nastavit, povolit ... poradí mi někdo plz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:07

a není to třeba pro google bookmarks? čekal bych, že to bude buď mezi 2ma prohlížeči, nebo nějakou službout G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 18. 08. 2009 14:29

Bohužel to není mezi Google Bookmarks. Synchronizuje to ale do nové sekce Google Docs, což je stále použitelnější možnost, než kdyby to bylo do nečitelného binárního souboru, který se nedá stáhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:22

Dík za radu ohledně parametru u spuštění, jede to ...

Docela jsem rád, že to není oproti Bookmarks, jak jsem se na ně díval, mám v nich neskutečný ... nepořádek Skrytá složka v Docs je každopádně docela překvapivá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 13:57

Tak na tohle jsem se opravdu těšil, jediné co mi zatím bránilo používat Chrome jako 100% hlavní prohlížeč byla chybějící synchronizace záložek na vzdálený server jako to má Maxthon. Ale asi hledám špatně, zatím jsem našel jen export/import záložek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:18

Spust prohlizec s parametrem --enable-sync

Pote "nastaveni" -> sync my bookmark.. Ucet u googlu je nutny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 14:41

Výborně, moc díky, už to testuju. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2009 15:04

Tak záložky z Maxthonu jsem exportoval do html, pak importoval v Exploreru 8 a pak synchronizoval Chrome s Explorerem. Takže už mám všechny záložky v Chrome. Pak stačí vyplnit uživatelské jméno a heslo účtu u google a je synchronizováno. :) Jupí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  18. 08. 2009 14:27

A OperaLink?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 08. 2009 15:24

... dufam, ze mi nechas miesto, pri tvoj maxhton asi pojde aj moj firefox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor