Nový firmware pro DVD/DivX přehrávač DVD 737

Diskuze čtenářů k článku

tester  |  08. 09. 2004 10:05

Tak kdo chce , může si stáhnout ze stránky http://home.tiscali.cz:8080/tlamik/ podomácku upravený - otestovaný firmware do filouše 737.Řešíme sice ještě problém s pozadím /to poloprůhledné je fuj fuj /.Jinak Filipesové už asi svůj nový firmware nevydají.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  09. 09. 2004 09:44

Sice nevlastním DVD737, ale známí ho mají a uvažuji o tom, že bych jim ten firmware tam přehrál. Chci se ale zeptat, jestli všechny titulky *.srt (nepoznám, jestli je kódování takové nebo makové) jdou na Cyrilic1 všechny bez problémů, anebo musím každé převádět tím programem czkonverze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tester  |  09. 09. 2004 12:28

Pokud vím, tlamík na tom usilovně dělá.Pokud překonvertuješ titule czkonverze do latin2, je to bez problémů,1250 je v řešení protože to vypadá, že matice pro výběr fontu na některé znaky v 1250 nereaguje a nepřiřadí jim nic ani prázné pole bez písma.Jinak Tlamík snad čeká s barvou písma na poláky, kteří mu mají dodat postup změny... Ale pokud se ho chceš zeptat přímo použij jeho stránky.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  04. 10. 2004 17:47

Tlamik zapomnel napsat, ze posledni verze zde http://dvd737.webzdarma.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tlamik  |  08. 09. 2004 09:41
Jara  |  31. 07. 2005 03:52

Tak Vam teda (hlavne Tlamikovi) pekne dekuju. Stahnul jsem si ten firmware a vypada to, ze muzu svoju 737 vyhodit! Sice je to z casti moje blbost, pac uz ten nazev mi byl nakej podezrelej a ja blbec to jeste prejmenoval na "dvd737.rom" ....
Co s tim mam ted delat-na nic to nereaguje....???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  01. 09. 2004 10:35

Nemusí se náhodou nějak zaregistrovat do stránek Philipsu, abych mohl stáhnout firmware? Našel jsem na adrese http://www.dvd737.republika.pl/dvd/d1.htm nějaké verze firmwarů. Nevíte náhoudou, jestli nejsou dělané nějak po domácku anebo to jsou ty samé jako z Philipsu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  01. 09. 2004 08:17

Pokusil jsem si stáhnout firmware k Philips 737 ze stránek Philipsu, ale v položce software jsem stáhnul místo psaného firmwaru nějaké dvě PDF. není ram soubor dvd737.rom. Nevíte někdo, kde to tedy mám stáhnout?

A další věc: jak zjistím v přehrávači, jaká je tam verze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  09. 07. 2004 23:35

Nezkoušel jste někdo do DVD 737 nacpat firmware pro kód země 00 nebo 05, jestli v nich nejsou české titulky OK? Předpokládám ale spíš, že to vůbec nepůjde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MuadDeeb  |  11. 05. 2004 19:13

Servus,

tak ak ste niekto s Philips tak sa hanbite. Myslim to naozaj. Bol som u Philipsu na prezentacii, som predajca a tam mi naozaj svatosvate slubovlai podporu titulkov ako u 737 tak i u ostatnych modelov. Vraj maju byt vacsie, biele s ciernym okrajom a vojde sa ich viac do riadku. Vysledok: sive bez okraja, mensie, bez diakritiky. Som znacne rozcarovany. Pri kupe prehravaca som sa JA ako predajca nechal uchlacholit recami ze upgrade a tak. Vidim vysledok. Keby som bol vedel, tak asi ten Kiss. Takze som zvedavy ako sa to vyriesi. Inak kto mate verzie 4.1.26 tak si urobte upgrade, pripadne downgrade nakolko sa tam vyskytuje softwarova chyba a Philips tento upgrade stiahol. Takze zasa dalsie sklamanie. Naozaj sa tesim ako budem sledovat nove filmy s necitatelnymi titulkami. Pozdravujem zamestnancov Philips.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizi  |  11. 05. 2004 13:44

Tak jsem upgradnul na verzi 35 a vyzkousel jsem svoje testovaci medimu (kratke filmy v ruznych rozlisenich, titulky v ruznych kodovanich).

A tady jsou moje dojmy z tohoto upgrade:

DivX Video:
+ mirne se zlepsila podpora nekterych DivXu, kde jsem mel drive problemy (obcas neslo FF, ted uz jde apod.)

- stale se spatne zobrazuje DivX s rozlisenim 640x480 (snad nejpouzivanejsi), na televizi neni v pomeru 4:3 ale tak 4,5:3. Podobne jsou "zplosteny" i ostatni 640x* rozliseni (treba 16:9 640x360 je spise 19:9). DivXy v jinych rozlisenich (treba 608x*) se zobrazuji ve spravnem pomeru. (Krome 640x* jsem narazil i na dalsi "problematicke" sirky, ale ty nejsou tak pouzivane.)

Titulky:
- stale se nezobrazuje spravne diakritika, a to v zadnem moznem kodovoani. Prepinani na DVD mezi Latin1 a Latin2 se vubec neprojevuje (zobrazuji se stejne "paznaky"). Pri Cyrilice se ale azbuka zobrazuje dobre. (Asi si budeme muset misto ceskych poridit ruske titulky )
Prijde mi to, ze sice pridali prepinani mezi Latin1 a Latin2, ale zapomeli tam dodat ten Latin2 font

- barva fontu titulku - kterej debil (lepsi slovo me nenapada) vymyslel tu sedou?
- velikost fontu - stale se to neda cist z normalni sledovaci vzdalenosti (ze sedacky a to nemam malou televizi . Kdyby to pismo bylo aspon tak velke jako je v navigacnim menu...


Takze cely upgrade firmware je celkem na nic, asi se vratim zpet k verzi 26, kde ty zlute titulky byly citelnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  08. 05. 2004 21:08

Zbytečně se neunavujte kódováním titulků do Latin 2, protože čeština nefunguje ani v tomto kódování. Mě ani tak nevadí ta čeština jako totálně domršené zobrazování titulků. Ať budou titulky v jakékoliv barvě, budou prostě v určitých případech nečitelné. Jediné řešení je černé orámování titulků nebo zobrazit titulky na černém pozadí, jako to má třeba přehrávač KISS. Nechápu, co tam ty jejich programátoři celou dobu vymýšleli. Philips v minulosti sliboval, že mají být titulky na černém pozadí a tohle je výsledek. Nakopal bych je všechny do zadku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Murphy  |  09. 05. 2004 02:56

Jo fakt, to Latin2 nefunguje

Hodit to do kose

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julius Maindl  |  08. 05. 2004 15:07

Zdravím,
poridil jsem si prehravac 737. Pomuze mi nekdo radou, v jakem formatu musim mit ulozeny titulky u filmu, aby je prehravac rozeznal? Spusti se automaticky?
Dekuji za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 05. 2004 11:53

MicroDVD s koncovkou .sub (!!! pozor, .txt nezobrazuje v seznamu souboru !!!, aspon u meho 4.1.26) nebo jeste lepe SubRip .srt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milo  |  07. 05. 2004 10:38

Hmmm ... zaujímalo by ma, odkiaľ máte údaje o vlastnostiach nového FW. Podľa môjho otestovania, naďalej nezobrazuje českú a slovenskú diakritiku v titulkoch a ani ich zobrazenie sa nezlepšilo (zmena farby titulkov na "sivú" je ešte horšie čitateľná ako keď boli "žlté"). A čo sa týka vylepšeného zobrazovania DivX, nebadal som žiadný rozdiel oproti FW 4.1.19, alebo 4.1.26. PHILIPS si z nás asi robí srandu. Už ľutujem, že som si ho kúpil. Kábel na prepojenie PC s TV by ma bol prišiel podstatne lacnejšie  a na prehrávanie DVD sa da kúpiť solídny prehrávač aj za polovičnú cenu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonicx  |  07. 05. 2004 08:46

ahoj,

poradite mi kde se da levne ten philips koupit? Co jsem nasel na e-shopech, tak nikde neni skladem. Nejlepe Brno v klasickem obchodu, nebo na jakemkoliv eschopu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stingo  |  07. 05. 2004 10:22

Zkus www.dno.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  07. 05. 2004 13:03

http://www.hifishop.cz/DetailPage.asp?DPG=21389

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonicx  |  07. 05. 2004 08:39

ahoj, takze pokud je spravne kodovani, je mozne prehravat uz i titulky s diakritikou? Jeste me zajimalo, zda je mozne menit polohu, barvu a velikost titulku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tadeusz Matloch  |  06. 05. 2004 15:02

Přehrává DVD 737 avi soubory. Chtělbych přehrávat ozvučené sekvence z dig. fotoaparátu. Může mi někdo poradit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  06. 05. 2004 14:39

Muze nekdo napsat, jestli po nahrani noveho firmware funguji dobre ceske titulky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  06. 05. 2004 14:53

Fungují, ale pouze v kódování ISO-8859-2. Většina jich je ve Win1250... ale aspoň si lidi uvědomí, jaký jsou pseudostandardy od microsoftu sra*cka :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maglais  |  06. 05. 2004 17:20

To, ze neumi kodovani Win1250 je ten nejposlednejsi problem, v trosku inteligentnejsim editoru se zmena kodovani da udelat pomoci trech kliknuti. (PsPad, i s ulozenim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  06. 05. 2004 18:21

No to sou fakt tupci, to uz nemohli udelat obe znakove sady ?! Vzdyt ve Win-1250 je vetsina CZ titulku. Opravdu nechapu mysleni nekterych firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rollfree  |  06. 05. 2004 18:45

No konecne mi nekdo vysvetlil, jak se to da jednoduse udelat. Fakt diky, ted uz to nebude zadny problem (resp. jenom ten neposlednejsi).

Jenom kdyz mu dam to "ulozit" zpet na ten DVD-R disk (jeden z nekolika desitek), tak to nejak nechce fungovat. Mozna to zkusim na DVD+R, treba to tam bude lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizi  |  11. 05. 2004 12:28

Hmm, tak se obavam, ze bohuzel nefunguji ani v tom ISO-8859-2.
Pokud tobe jo, jakym programem sis to prevadel z Win1250?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 05. 2004 13:24

Nejak nevidim, ze by dobre fungovaly. Prozretelne jsem si nahraval vsude titulky ISO8859-2, CP1250 i ASCII, ale i ta Latin2 stale zobrazuje kraviny jakoby tam nebyl spravny font pro Latin2, takze mi nezbyva nez zatim zustat u ASCII. Pritom nejake znaky z Cyrilice tam evidentne jsou. A ta seda barva je taky vyplod choreho mozku i ta zluta byla lepsi. Vymenil jsem si par mailu s Philips supportem a slibovaly cerny okraj svetleho pisma. Za 2 tydny jedu do Philips NatLabu v Eindhovenu, kde pravdepodobne mrsi i ty firmwary. Zkusim dohledat primo lidi, kteri na tom pracuji, a pokecat, ale nevim jestli se mi to podari.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 05. 2004 13:28

Fuj, takova hrubka, jasneze slibovalI. Ted me napada, ze bych mohl na RW zkusit do titulku postupne vsechny znaky od 32 do 255, jestli tam nekde znaky s hacky vubec jsou nebo ne. Nevim, jestli to stihnu jeste dnes, zitra nebo ve ctvrtek sem napisu vysledek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  13. 07. 2004 21:19

Taxem zpet z Filipsu a nic jsem se nedozvedel.  Jen svymi pokusy jsem zjistil, ze at uz zvolim Latin1 nebo Latin2, vzdy je tam stejna znakova sada - pro Latin1.  Bud zapominaji prepinat font nebo je tam 2x nahrana stejna sada. Blbci. Nezkousel nekdo hacknout firmware ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor