Nové USB flash disky od SanDisku nemají slibovanou podporu U3

Diskuze čtenářů k článku

mosquito, mosquito  |  28. 03. 2006 18:50

.. za pul mozna za rok to uvedou, s 2x vyssi cenoun nez stavajici disky, pul roku se budou resit problemy, ktere prijdou az s masovy rozsirenim, takze za rok, dva to snad bude mit kazdy misto soucasnych flash disku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yo-yo  |  28. 03. 2006 23:41

alebo vystrel do prazdna ... u3 disky su uz na trhu nejaku tu dobu a zial som majitel jedneho takeho nepodarku od Kingstone.
Nevyhody:
U3 je len pre Win (aj to nie vsetky verzie). V systeme sa tvari ako 2 disky. Toto sposobuje dost casto problem a ked sa k tomu este prida standardne heslo, tak nemate sancu ani len skopcit fotky vo foto kiosku. Heslo nekryptuje obsah, ale len zabranuje pristupu - no comment. Dostupne aplikacie su dost nestabilne (nie raz mi to zatuhlo, alebo sa nekorektne neodinstalovalo ci uz z USB alebo hostovaneho OS). 'Bootovanie' trva o dost dlhsie. Mnozstvo software je len za poplatok. Taketo disky stoja 2x viac ako obycajne s rovnakou kapacitou.

Potrebujem nieco mensie ako 2.5'' usb hdd a tak flash usb je asi najlepsia alternativa. Avsak uz nikdy u3!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fengus  |  28. 03. 2006 17:54

Neviem ludia, mozno ja som taky pribrzdeny ale konkretne co sa neda spustit z USB disku? A ked sa nieco nespusti to je skor softverova zalezitost nie? A ulozene pozicie v hrach sa preco nedaju prenasat klasickym USB klucom? Mne sa to zatial dari...
 
Je to imho marketingovy tah, podobne ako probio bakterie a inteligentne molekuly...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel  |  28. 03. 2006 13:12

Jak vidim na nacitani miniImage souboru pres Deamona jak delany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rbo  |  28. 03. 2006 13:09

Zase se ozval "Linuxák" - hodnota názoru nulová. Je mi jasný že linux si spustíš pomalu skoro z jakehokoliv media. Ale já bych zmiňované funkce u windows a USB flash disku přivítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  28. 03. 2006 13:22

To neni o Linuxu, ale z duvodu uchylnych vlastnosti Wokenic. Na Macu si mohu vetsinu programu take spoustet odkud chci a libovolne si je kopirovat. Wokenice jsou zkratka blbe navrzene (a nejenom v tomto). Maji se prizpusobovat lidem a ne naopak. Pak by nemusely vznikat takove uchylnosti, jako vymysleni specialniho HW, ktery by jejich nedostatky napravoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  28. 03. 2006 14:12

No jo vtyd se prispusobuji, proto jsou jednoduche k pouzivani beznym lidem (95% vsech lidi). Skoda ze se linux zatim nedokazal prizpusobit.. a proto ho malokdo pouziva a je urcen jen na maly okruh pouziti zejmena k problemum s vyvojem aplikaci (a jejich nedostatkem) a pak take ze je problem udelat na linux system, ktery si dokaze nainstalovat nastavit i zakaznik tak, aby za nej vse to co dela windows automaticky delal i linux....pak by ovsem z linuxu byl stejne pomalej, stejne napadnutelnej a stejne sabeznicujici automaticky system. Linux bych prirovnal k vylepsenemu DOSu...co si nespustis a nenastavis, to se neudela samo...bohuzel tohle prave nechce 95% beznych uzivatelu, protoze nejsou odbornici a nemaji cas "vyvyjet" postupy a hledat reseni na internetu coz delaji vsichni linuxaci....proste linux je pro dobrodruhy ktery maji spoustu casu heldat a udrzovat svuj system v chodu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladar72  |  28. 03. 2006 15:38

lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  28. 03. 2006 18:51

1) jsem nemluvil o Linuxu, ale o MacOSu. A neni pravda, ze se Wokenice prizpusobuji. Staci je podivat na jejich katastrofalni praci s disky ci soubory, o instalaci programu ci pravech ani nemluvim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romanescu  |  28. 03. 2006 21:24

Ja Ti neviem, kamo, asi 12 rokov pracujem v IT a nejak nepocitujem "katastrofalni praci s disky ci soubory" na OS od Microsoftu, netvrdim, ze neexistuju lepsie systemy, ale podla Tvojho opisu to vyzera nepouzitelne; idem si teda skontrolovat, ci mam stale data:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  29. 03. 2006 01:36

Ja jsem rekl, ze na prikladu katastrofalni prace s disky a soubory je videt, ze MS nevychazi uzivatelum vstric. V podstate pretrvava zpusob prace jeste z osmibitovych systemu. Doba ale uz davno pokrocila, a pocitace toho zvladnou vic. Ale MS je brzda vyvoje. Ostatne to je videt i na dobe vyvoje nove verze OS ci jak dlouho se neobjevil novy Explorer (a kdyby se neobjevila konkurence, pravdepodobne by ani zadny dalsi nebyl...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romanescu  |  29. 03. 2006 06:29

Fajn, tak poprosim upresnit, v com je praca MS s diskami a subormi katastrofalna. NTFS? podpora SMART alebo DMA? Windows explorer? Security? Disk management? Checkdisk? Hovor konkretne, vseobecne nadavat na MS viem aj ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  28. 03. 2006 12:07

to je teda "technologie". obezlička kůli tomu, že nějký vidláci používáj systém, co potřebuje trapný registry ble!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  28. 03. 2006 14:58

Nikdo nenutí autory programů, aby používali registry!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor