Já si myslím, že dnes na značce tolik nezáleží.
Mnoho světových výrobců si kvůli nákladům nechává notebooky vyrábět na Tchajwanu - možná i váš Dell nebo HP vyrobil Acer.(http://www.alza.cz/notebooky/acer/18842920-v... ... dole)
Abychom se nebavili jen teoreticky přidám vlastní zkušenosti:
mám 4 roky notebook Acer(2413WLMi), nikdy nebyl v servisu a jediné problémy jsou odřený lak před klávesnicí, a popraskaný lak na víku u závěsů displaye - tehdy stál 27 000 a i přes to patřil k nejlevnějším - pamatujete? Doma mám 3 roky Acer monitor - tehdy nejlevnější 19", takže určitě low-end - v servisu byl hned po koupi - fialový pruh - do týdne mi poslali nový.
A zkušenosti mého spolužáka 2 roky zpátky - HP notebook se složil po měsíci používání - 3 týdny v servisu a výměna základní desky.
Acer má rychlejší servis, protože je v Brně, zatímco servis HP, jak už někdo zmínil, je v Polsku.
Na živě je článek o servisu Acer - protože hodně prodávají mají servismany úzce specializované, což zkracuje dobu opravy.
Na mém Aceru především oceňuji softwarovou výbavu - ve skryté partition jsou Win 98 s Acer Recovery, Norton Ghost, což umožňuje obnovit partition C (Windows) do tovární podoby za 11 minut bez instalačního CD.
(zrovna včera jsem to po roce a půl dělal), zatímco data na D zůstanou nedotčena, takže na znovuzprovoznění nepotřebujete žádné CD ani Flash(pokud máte instalátory na D)
žádný flame - podle mě jsou si běžně prodávané značky rovny a kvalitu notebooku obvykle vyjadřuje cena