Nové LCD od Aceru je rekordní placka s vysokým kontrastem

Diskuze čtenářů k článku

07. 10. 2009 14:10

Jen takovy technicky - proc si vsichni vyrobci mysli, ze vsichni sili po FullHD? - mam na mysli to TV rozliseni 1920x 1080 namisto pro praci na pocitaci daleko prijatelnejsich WUXGA (1920x1200). Je tady nekdo kdo to vubec vylozene chce/potrebuje? Ja tedy ne a nemyslim si, ze bych byl nejaky exot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2009 17:02

Já tedy mám 24´´ 1920x1200 a jsem velmi spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 10. 2009 15:07

Můžu se zeptat jaký? dívám se po displejích v těchto rozměrech a nějaký další tip by klidně bodl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2009 21:03

Apple Cinema je hezký ne Bomba jsou PVA a IPS Eiza, docela sloušné jsou HP LP2475w, i když zas tak levnější oproti Eizu není a jeko kvalit nedosahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2009 22:01

+1

mam notas DELL VOSTRO 1700 s rozlisenim WUXGA a jsem maximalne spokojen.

VS krasne rozlozeny okna atd. Jen obcas je to na te 17" prtavoucky :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 10. 2009 20:20

Musím uznat, ač nemám rád Acery a doma od této značky nic nemám, je tento kousek designový skvost. Ikdyž, pořád je to "jen" TN panel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 10. 2009 21:15

Měl jsem dva Acery, jeden umřel a druhý mají teď rodiče. Ikdyž funguje již několik let bez problémů a má celkem i slušné barvy, Acer bude vždycky lowend.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 10. 2009 22:10

Já mám Acer notebook i LCD panel a nemůžu si stěžovat. Ale, že by byl Acer lowend, bych si nikdy nedovolil tvrdit. Acer má své výrobky též jako jiné značky roztříděné do určitých skupin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2009 19:48

Jmenujte prosim aspon jeden typ LCD Acer, ktery neni low-end. Ten zde zminovany je frikulinsky low-endovy panel, na kterem je zajimavy pouze vzhled. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 10. 2009 22:15

Souhlasím, jen mi není jasné na co reaguješ. Acer, stejně jako Asus se bude vždy zaměřovat na normální uživatele. Proto také mají nejvyšší procenta v prodaných kusech zboží. Nebo jen pokus o vyvolání flame? Já jsem se svým dva roky starým notebookem celkem spokojen :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 10. 2009 23:12

To ze si jednoduchy a nemas ziadne poziadavky na kvalitu hardwaru a "Tebe to staci " neznamena ze Acer je dobra znacka.

Bejvavalo ked to bola super znacka, no poslednu dobu sa o HW zaoberam viac a poviem Ti, zlata doba aceru konci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2009 06:04

Mi je to jako celkem jedno... nic od Aceru nemam, ani jsem nemel, zato mi nejake jejich vyrobky (vc. notebooku) rukama prosly. Take proto musim rict, ze dnes je situace takova, ze jde hlavne o pridanou hodnotu, kterou si clovek zaplati u drazsich a "takzvane" kvalitnejsich znacek - cili bezproblemovy servis, rozsirena zaruka a dalsi prijemne veci, ktere cloveka potesi, kdyz se mu to sesype. Acer je co do servisu zcela srovnatelny se znackami jako Asus, MSI apod.

Dale u vsech notebooku pak musi byt zakaznikovi jasne, ze kdyz si koupi cosi v cene 15 000,- tak od toho nemuze ocekavat kvalitni konstrukci, vysoky vykon, dlouhou vydrz a ja nevim co jeste. A toto plati i u low-end modelu znacek jako Dell, HP atd (a konkretne u HP maji pro "low-end" modely v jejich podani i low-end polsky servis). Take by mne zajimalo kdy byl Acer "super znacka", protoze mi naopak pripada, ze v posledni dobe sla nahoru treba zrovna ta kvalita konstrukce co jsem ted zminoval, ktera jinak byvala mnohdy tragicka.

Jinak se sere uplne vsechno, jedno ci HP nebo Acer, protoze streva jsou vsechno jedna vyroba, jde hlavne o to kdo, jak a kdy to bude resit a prave za tohle si clovek vetsinou priplaci. Potom mame samozrejme exoty, jako je Sony, kde clovek plati uz jenom tu znacku a o kvalitnim servisu (kdesi za devatero rekami a horami v Holandsku) si muze nechat leda zdat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2009 06:43

Vtip je ovšem v povaze zboží, počínaje Acerem, Asusem, ... konče i IBM či Dellu, vše je spotřební zboží. Míra kvality je dána servisem (nepočítáme lahůdky typu Eizo), respektive jeho rychlostí.

Rozdíl ve "vnitřku" samozřejmě existuje a rozdíl je tam veliký (integrovaný Intel ethernet vs Realtek plečka apod.), stejně jako míra zpracování, ovšem zkrzenému majiteli, jež za pár šupů chtěl věc, se kterou může i na měsíc to těžko vymluvíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2009 08:21

S prvnim odstavcem souhlasim, vsak jsem to vlastne psal. .. k tomu druhemu ... Intel a Realtek ... ono jen aby oba nakonec nebyly z jedny fabriky. Nicmene jestli je kvalitni sitovkou myslena ta, ktera nenechava celou rezii na procesoru, tak takovou aby dnes clovek pohledal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2009 10:08

Řekl bych, že je to přesně naopak... checksum offload a gather/scatter má dneska každá plečka včetně Realteku a Marvellu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2009 06:43

Souhlas, ten čas by mne taky zajímal. Po velmi negativních osobních zkušenostech z dob cca před 14 lety se Aceru už prostě vyhýbám velikým obloukem. Možná už je na tom dne líp, nebo tou dobrou značkou byl před dvaceti lety, nebo jsem měl prostě jen smůlu na kusy, ale u mne skončil.

Ale zpět k tématu. Musím souhlasit s původním příspěvkem, designově vypadá fakt hodně zajímavě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2009 11:19

Já si myslím, že dnes na značce tolik nezáleží.

Mnoho světových výrobců si kvůli nákladům nechává notebooky vyrábět na Tchajwanu - možná i váš Dell nebo HP vyrobil Acer.(http://www.alza.cz/notebooky/acer/18842920-v... ... dole)

Abychom se nebavili jen teoreticky přidám vlastní zkušenosti:

mám 4 roky notebook Acer(2413WLMi), nikdy nebyl v servisu a jediné problémy jsou odřený lak před klávesnicí, a popraskaný lak na víku u závěsů displaye - tehdy stál 27 000 a i přes to patřil k nejlevnějším - pamatujete? Doma mám 3 roky Acer monitor - tehdy nejlevnější 19", takže určitě low-end - v servisu byl hned po koupi - fialový pruh - do týdne mi poslali nový.

A zkušenosti mého spolužáka 2 roky zpátky - HP notebook se složil po měsíci používání - 3 týdny v servisu a výměna základní desky.

Acer má rychlejší servis, protože je v Brně, zatímco servis HP, jak už někdo zmínil, je v Polsku.

Na živě je článek o servisu Acer - protože hodně prodávají mají servismany úzce specializované, což zkracuje dobu opravy.

Na mém Aceru především oceňuji softwarovou výbavu - ve skryté partition jsou Win 98 s Acer Recovery, Norton Ghost, což umožňuje obnovit partition C (Windows) do tovární podoby za 11 minut bez instalačního CD.

(zrovna včera jsem to po roce a půl dělal), zatímco data na D zůstanou nedotčena, takže na znovuzprovoznění nepotřebujete žádné CD ani Flash(pokud máte instalátory na D)

žádný flame - podle mě jsou si běžně prodávané značky rovny a kvalitu notebooku obvykle vyjadřuje cena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 10. 2009 21:01

No jo, ale to byl HP Pavilion, což jsou consumer notebooky na hraní. Nejsou úplně špatné, ale servis se opravdu řeší přes Polsko. U business notebooků není problém mít u HP kompletně opravený (výměna desky, půlky krytu těla) do druhého dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor