Nové formy reklamy zabírají, zisky Facebooku letí vzhůru

Nové formy reklamy zabírají, zisky Facebooku letí vzhůru

V posledních letech můžeme na Facebooku pozorovat sílící snahu o inovace v oblasti formy a prodeje inzerce, která ještě zesílila po vstupu Facebooku na burzu. Aktuálně zveřejněné finanční výsledky ukazují, že novoty zafungovaly. Za uplynulý rok Facebook zaznamenal obrat ve výši 7,87 miliardy dolarů, což představuje meziroční růst o 55 %. Přitom se výrazně zvedl i čistý zisk, a to na 1,5 miliardy dolarů.

Klepněte pro větší obrázek

Vedle finančních výsledků Facebook zveřejnil i zajímavá statistická čísla týkající se uživatelů, která ukazují, že mobilní přístup k sociální síti už je v jasné převaze a stále častěji se uživatelé k Facebooku připojují denně:

  • Aktivních uživatelů, kteří se připojí během jednoho dne: 757 milionů
    (meziroční růst o 22 %)
  • Aktivních uživatelů, kteří se během jednoho dne přes mobil: 556 milionů
    (meziroční růst o 49 %)
  • Aktivních uživatelů, kteří se připojí během jednoho měsíce: 1,23 miliardy
    (meziroční růst o 16 %)
  • Aktivních uživatelů, kteří se připojí během jednoho měsíce z mobilu: 945 milionů
    (meziroční růst o 39 %)

Témata článku: Byznys, Facebook, Sociální sítě, Statistiky, Reklama

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jindra Benedikt 31. 1. 2014 18:05:55
    Takže autor nemá adβlock, že zaregistroval reklamu na webu nebo se to...
  • r3c1d1v15t 30. 1. 2014 22:23:39
    bodaj by nie ked ich NSA dotuje z penazi americkych danovych poplatnikov
  • Martin Böhm 30. 1. 2014 18:40:27
    Přitom reklama na Facebooku vůbec nefunguje. Sice mě zalajkuje několik...
Určitě si přečtěte

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

** Dnes se podíváme na maličkou Wi-Fi destičku Wemos D1 mini ** A připojíme k ní barometrický a teplotní shield ** Poběží na ní web a nabídne i JSON API

18.  6.  2017 | Jakub Čížek | 27

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

** Na jaké parametry se zaměřit a kde vás výrobci chtějí nachytat ** Monitory se stále více specifikují pro konkrétní určení ** Náročný hráč nebo profesionální grafik mají různé požadavky

20.  6.  2017 | Tomáš Holčík | 31

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

** Ani hry se sebelepší grafikou vás nevtáhnou tolik, jako ve virtuální realitě ** Pro sledování filmů není VR ani zdaleka ideální ** I první generace je skvělá, stále však působí jako prototyp

20.  6.  2017 | Stanislav Janů | 19


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky