Nové ATI Catalyst 6.6 ke stažení

Diskuze čtenářů k článku

xman  |  27. 06. 2006 11:33

Bohužel, majitelé některých starších karet ze sérií 7xxx, 8xxx, 9000 a 92xx už nemohou tyto nové ovladače použít, protože jejich podpora skončila.......hajzlici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  27. 06. 2006 12:13

No, vždyť třeba řada 7xxx je tuším starší 5 let, tam už ovladači výkon moc navyšovat nepůjde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  27. 06. 2006 12:37

to ne, ale chyb je tam porad spousta, a nove drivery si vetsinou neinstalujes kvuli vykonu, ale kvuli oprave chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 15:15

A jaký chyby tam třeba jsou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  27. 06. 2006 18:43

Misto takovych dotazu si zkus nekdy precist treba release notes, ktere ati priklada ke kazdym vydanym ovladacum. je tam kazdy mesic popis par desitek chyb, ktere byly opraveny, a par desitek nejzavaznejsich chyb, ktere zustaly. taky si muzes zkusit projit jejich knowledge base, a podivat se na seznam aktualnich bugu.
me treba na notesu s dva roky staryma ovladace nejede war3, problikavaj a mizi textury. s novyma ovladacema je vse v poradku. takze bych byl urcite nerad, kdybych mel moznost nainstalovat si jen ty stary, a ty novy uz ne. a proto jsou nastesti i neoficialni vydani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 22:42

no jo, ale s těma co tam můžeš nainstalovat teď to přeci de ne? Opravy se poslední z naprostý většiny týkají řady X1xxx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 22:43

A nechápu, proč se tě to dotklo, tvrdil jsi, že máš problém, tak sem se zetal jakej, to je všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  28. 06. 2006 02:41

nedotklo. jen se na to da dost tezko neco odpovedet jineho nez "precti si".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zigi, Zigi  |  27. 06. 2006 16:20

Taky me to stve. Pritom Radeon 9000 neni zas tak stary. Jaky ovladace na nej jdou jeste dat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMATRIX  |  27. 06. 2006 16:54

6.5?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  27. 06. 2006 11:25

No, ja bych dodal, ze vlastnici "starych" radeonu, kteri se stali od tohoto okamziku nepodporovanymi, muzou najit velice kvalitni "alternativni" ovladace zde:
http://www.omegadrivers.net/

Tyto Omega ovladace navic funguji uplne na vsem, i na mobilnich a integrovanych kartach, a uz mi pomohly vyresit nejeden problem se spatnou grafikou na notebooku, kdy originalni ovladace od jeho vyrobce proste delaly chyby, a oficialni catalysty tam nesly nainstalovat. Omegy tam bezely bez problemu a dobre. Budete teda muset ozelet Catalyst Control Center (pokud je co ozelovat), je tam klasickej starej Control Panel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  27. 06. 2006 12:06

Alternativní ovladače jsou IMHO jen upravené oficiální. Takže je úplně jedno jestli uživatel použije starší oficiální nebo starší alternativní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  27. 06. 2006 12:35

ale neni jedno, jestli pouzije starsi libovolne, nebo novejsi alternativni, ze?
byla to poznamka, kde maji v budoucnu hledat ovladace. opravovat chyby se budou stale, akorat holt spadaji do kategorie nepodporovanych, takze oficialni uz jim nepojedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  27. 06. 2006 12:57

Ale novější alternativní ovladače budou používat stejný základ - jen odlišné GUI a nastavení default hodnot, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  27. 06. 2006 14:12

Napriklad ty Omega drivery nejen ze umoznuji nastavovat vlastnosti pres obycejnej control panel, takze nepotrebujes treba catalyst control center, ale maji i nektery veci podle me pozmeneny a upraveny. napriklad, na kamosovym notebooku jsem nebyl schopen s originalnimi ovladaci od vyrobce (asus) rozjet hibernaci, aniz by to kompletne (a nepouzitelne) nerozhodilo celou grafiku. originalni ati ovladace se nedaly nainstalovat. omega ovladace nainstalovat sly, a hibernace funguje bez problemu. takze asi tak...

jsou tam tudiz i vnitrni upravy (casto i vykonove), neni to jen klon se starym control panelem, to ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  27. 06. 2006 14:59

Osobně CCC také nepoužívám. Používám Ati Tray tools a ovladače od výrobce.

Ale to neodporuje tomu, co jsem již napsal - ovladače na stejném základě s jinými default hodnotami, na základě kterých se pak ovladače chovají. Pokud však bude k opravě problému změnit nikoliv nastavení hodnot, ale vnitřní logiku, alternativními ovladači toho nedosáhnete, poněvadž nemáte k dispozici zdrojové kódy (a autoři alternativních ovladačů také ne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 15:13

Určitě jsou nějak pozměněný, mě například po jejich nainstalování blikaly textury nebo nefungovaly stíny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PePeK, PePeK  |  27. 06. 2006 21:25

Ano jsou tam vnitrni upravy, napriklad chyba v catalystech opravena je v omegach jeste po pul roce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor