Intel skutečně prasárny s XP ratingem nedělá. Dělá prasárny s frekvencí a některé firmy, které staví PC s procesory Intel, dělají prasáckou reklamu. Citace 1: "Skutečných 2400 megahertzů. Výkon procesoru závisí na jeho frekvenci" Citace 2: "PŘEKONTROLUJTE SI FREKVENCI VAŠEHO PROCESORU 2000+ ≠ 2,0GHz. Intel® PENTIUM 4 2,0GHz JE SKUTEČNÝ 2,0GHz PROCESOR" Tak z takovéto reklamy se člověku chce zvracet. Pro doplnění, tuto reklamu má firma Proca na své počítače BRAVE. Pro doplnění uvedu konfiguraci 1 - s P4/2,4 a konfiguraci 2 s Athlonem XP2000+ od této "firmy" včetně cen.
INTEL "BRAVE BlueLine - CPU P4/2,4, board Intel D845GBV (nejde taktovat), 256MB DDR, grafika integrovaná, HDD WD 40GB/7200ot, CD-ROM Sony 52x, FDD 3,5", MIDITOWER, LOGITECH klávesnice a myš, podložka. Cena 20990,- bez DPH.
AMD "BRAVE BlackLine - CPU Athlon XP2000+, 256MB DDR, board neuveden, VGA ATI RADEON 7500 TV-Out, HDD WD 40GB 7200ot/min, DVD-ROM Toshiba 16x, FDD 3,5", AC97 sound, MIDITOWER, LOGITECH klávesnice a myš, podložka, repro Creative Inspire 2400 ZDARMA Cena 19990,- bez DPH. Reklamní slogan k Brave BlueLine "Stahujte si MP3 soubory, editujte fotky, nebo si vytvářejte video v profesionální kvalitě na počítači BRAVE BlueLine s procesorem Intel® Pentium® 4. STŘED VAŠEHO DIGITÁLNÍHO SVĚTA"
Tak nevím. Lituji dopředu toho, kdo takovéto cílené a lživé reklamě podlehne. S počítačem, který má integrovanou grafiku si člověk moc her nezahraje. Nemá ani modem, takže o stahování MP3 si může majitel nechat zdát. Navíc, ta reklama je navržená tak, aby již první letmý pohled na reklamní stránku s PC s procesory AMD působil nepříjemně. Hlavně fotka onoho hocha v černé čepici, tvářícího se nešťastně. To pane hošík v reklamě na BRAVE BlueLine, to je jiná. Veselá tvář, prst vztyčený nahoru ... Z takovejchle reklam mě je fakt na blití. Nejhorší je, že prostý člověk, který o PC nic neví, té reklamě podlehne a pořídí svému potomkovi pod stromeček paskvil BlueLine, který je nejen dražší, ale navíc i méně výkonný než jeho "smutnější" kolega BlackLine ...