Nová verze Maxthonu nabízí online updaty, větší bezpečnost

Diskuze čtenářů k článku

Ondřej Šisler  |  04. 12. 2004 20:00

Když už jste napsal takový článek, měl jste napsat aspoň něco pořádnýho, já používal MyIE a teď používám Maxthon a těch novinek je tam pořádně víc, stačí si ten program jen vyzkoušet:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buvar, Buvar  |  26. 10. 2004 11:35



Pouzivam standardne AvantBrowser a rekl jsem si, ze vyzkousim, jestli Mathon nebude lepsi. Nicmene kdyz jsem si dal otevrit stranku Zive, trvalo jeji kompletni zobrazeni nejmin petkrat tak dlouho nez v AB, nebo primo v IE. Ostatni stranky dopadly dost podobne... Pritom jsem mel filtrovani obsahu vypnute, protoze pouzivam osvedceny Proxomitron. Takze cely krasny Maxthon letel do p...pryc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet, Medomet  |  25. 10. 2004 16:35

Má cenu to zkusit když už člověk používá Firefox nebo Mozillu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stark  |  25. 10. 2004 17:01

Ne:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntradek  |  25. 10. 2004 17:12

ano :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zive  |  25. 10. 2004 18:37

ne ! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  25. 10. 2004 18:38

Ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  25. 10. 2004 18:49

NE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanrouter, wanrouter  |  25. 10. 2004 18:50

No moment .... ja to vidim takto. Firefox vytlacia z trhu MSIE, to je fakt.... ale objavuje sa tu aj dalsi vyznamny konkurent a to je prave Maxthon. Opera zaostava.... aspon sledujem to ja tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  25. 10. 2004 18:59

Maxthon tu je uz velmi davno. Kedysi sa volal MyIE a potom MyIE2. Pouzival som ho asi 2 roky, pretoze mal skvele funkcie ako content blocking a superdragandgo. Ale to uz firefox vsetko ma a teraz sa Maxthonu vzdaluje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bugi, Bugi  |  31. 10. 2004 20:47

Nějak nerozumím. To je plus nebo mínus?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vermin, Vermin  |  25. 10. 2004 22:41

Konkurent to bude az bude pouzivat opravdove renderovaci jadro, mozna ma skvely uzivatelsky konfort ale kdybych to mel prirovnat k autu tak je to bmw s motorem z trabanta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  26. 10. 2004 04:40

az  vytlaci ff ie tak dej vedet, snad tu jeste budu :) zrovna vcera sem koukal na statistiky vsech nasich webu kvuli poplasnym zpravam o nastupu ff a muzu zodpovedne rict ze pri celkovych cca 1500 uip denne  ma ff/mozilla dokupy asi 6% (3% ostatni a 91% ie) gratuluji, ale jeste chvilku to potrva nez se aspon dotahne :))) ale co clovek musi byt optimista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
E.xit  |  26. 10. 2004 13:10

Podle globálních statistik Toplistu, který sleduje téměř 90 000 webů, podíl Gecka dlouhodobě roste ve *všech* kategoriích a v některých se již blíží ke 20 %. Naopak podíl IE ve všech kategoriích klesá.
http://lumpy.kbx.cz/gecko.png
http://lumpy.kbx.cz/toplistie.png

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumpy  |  26. 10. 2004 13:10

Podle globálních statistik Toplistu, který sleduje téměř 90 000 webů, podíl Gecka dlouhodobě roste ve *všech* kategoriích a v některých se již blíží ke 20 %. Naopak podíl IE ve všech kategoriích klesá.
http://lumpy.kbx.cz/gecko.png
http://lumpy.kbx.cz/toplistie.png

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bugi, Bugi  |  31. 10. 2004 20:50

Nejspíš si trošku zaspal. Nebo nejsíš vycházíš z docela starých informací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  25. 10. 2004 18:50

ma, oproti FF urcite, kedze ten vie v zakladnej vybave houby a nie kazdy ma naladu isntalovat 35 dodatocnych plug-inov aby to bolo porovnatelne s Maxthon
ad Mozilla, ta uz poorovnatelna s Maxthon je, ale co porovnatelne nie je je jadro a zobrazovanie stranok, tie su korektne stale len pod jadrom IE, komu sa nepaci ma v Maxthon na vyber medzi Gecko a IE
a odkaz autorovi clanku, oficialny web je www.maxthon.com a nie tie jeho drble linky na anglicku verziu stranok ked hned na hl. stranke si mozete vybrat slovensku verziu stranok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  25. 10. 2004 18:54

jo a tie bludy o velkosti instalacky 4.2MB su fakt sila ked som si dnes stahoval novu verziu v instalacnom .exe subore s velkostou 1.7MB
 
a ked uz pise autor o nadstavbe dufam, ze Zive bude pouzivat pre vsetky browsery rovnaky slovnik, kedze nevidim rozdiel medzi Gecko ndstavbou Mozilla ci Firefox a IE/Gecko nadstavbou Maxthon ci IE nadstavbou Avant Browser, pouzivat dnes pojem nadstavba moze naozaj len riadny zakomplexovanec neschopny pouzivat pojmu "browser s jadrom xyz" (v pripade Maxthon mate na vyber Gecko a IE, aky mate vyber u zvysnych NADSTAVIEB ako napr. Firefox, zvladnu tie nadstavby tiez beh pod viacerymi jadrami ci su to len ubohe nadstavby urcene len pre jedno jadro?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumpy, Lumpy  |  25. 10. 2004 21:16

"kedze nevidim rozdiel medzi Gecko ndstavbou Mozilla ci Firefox a IE/Gecko nadstavbou Maxthon ci IE nadstavbou Avant Browser, pouzivat dnes pojem nadstavba moze naozaj len riadny zakomplexovanec neschopny pouzivat pojmu "browser s jadrom xyz""

Maxthon a Avant browser jsou nadstavby IE, protože alespoň částečně rozšiřují funkce zaostalého produktu, který se již výraznějším způsobem nevyvíjí (až na kosmetická vylepšení pouze pro uživatele Windows XP SP2) od poslední verze 6.0 vydané v říjnu 2001. Nadstavby IE by jsou k ničemu, pokud není na počítači nainstalovaný IE - nebudou fungovat. Kromě toho tyto nadstavby špatně podporují Gecko.

Kdežto Mozilla a Firefox jsou plnohodnotné a moderní prohlížeče, které se neustále vyvíjejí. Jsou úzce založené na multiplatformní technologii Gecko, která je součástí každé instalace těchto produktů a kterou používají jak pro vykreslování stránek, tak pro zobrazování uživatelského rozhraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wintop, wintop  |  26. 10. 2004 00:03

a ty si nadstavba nad opicou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  25. 10. 2004 18:55

jo a tie bludy o velkosti instalacky 4.2MB su fakt sila ked som si dnes stahoval novu verziu v instalacnom .exe subore s velkostou 1.7MB (ludom uplne staci Standard verzia a nepotrebuju Combo s kopcom zbytocnosti)
 
a ked uz pise autor o nadstavbe dufam, ze Zive bude pouzivat pre vsetky browsery rovnaky slovnik, kedze nevidim rozdiel medzi Gecko ndstavbou Mozilla ci Firefox a IE/Gecko nadstavbou Maxthon ci IE nadstavbou Avant Browser, pouzivat dnes pojem nadstavba moze naozaj len riadny zakomplexovanec neschopny pouzivat pojmu "browser s jadrom xyz" (v pripade Maxthon mate na vyber Gecko a IE, aky mate vyber u zvysnych NADSTAVIEB ako napr. Firefox, zvladnu tie nadstavby tiez beh pod viacerymi jadrami ci su to len ubohe nadstavby urcene len pre jedno jadro?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boro  |  25. 10. 2004 21:23

doporučuji všem minimálně vyzkoušet, stojí to rozhodně za to. Mnoho z Vás u něj pak asi i zůstane. Téměř dokonalý softík, pořádně si prozkoumejte všechny rozšíření, ikony, přídavné pluginy. Je tam toho celkem dost. Dále si ho můžete v nastavení dokonale upravit. V panelu Zobrazení nastavit hlavní panel podle představ. Dokonalé. Rozhodně doporučuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumpy, Lumpy  |  25. 10. 2004 21:22

"ma, oproti FF urcite, kedze ten vie v zakladnej vybave houby a nie kazdy ma naladu isntalovat 35 dodatocnych plug-inov aby to bolo porovnatelne s Maxthon"

To nemusí být tak docela pravda. Ne každý je zvědav na desítky těžkopádných funkcí Maxthonu, které nikdy nevyužije a jen mu překážejí při práci. Naopak uživatelé Firefoxu používají už ve standardní instalaci moderní a intuitivní prohlížeč, který si mohou rozšířit jen o ty funkce, které skutečně potřebují. Díky tomu zůstává uživatelské rozhraní Firefoxu maximálně přehledné a efektivní. Díky více než 160 rozšířením může mít Firefox více funkcí, než všechny ostatní prohlíežče dohromady.

"ad Mozilla, ta uz poorovnatelna s Maxthon je, ale co porovnatelne nie je je jadro a zobrazovanie stranok, tie su korektne stale len pod jadrom IE, komu sa nepaci ma v Maxthon na vyber medzi Gecko a IE"

To také není pravda. Stránky, které využívají moderní technologie (pokročilé vlastnosti CSS1 - z roku 1996, nebo dokonce CSS2 - z roku 1998 či některé části návrhu CSS3), si prohlédnou pouze uživatelé moderních prohlížečů s dobrou podporou standardů (Mozilla/Firefox, Opera, Safari...), takže uživatelé IE je nevidí korektně. Navíc Maxthon není s Geckem plně kompatibilní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mastodont  |  25. 10. 2004 22:19

Maxthon například umí pro každou záložku zvlášť nastavit, zda se mají stahovat obrázky, zvuky apod., pro modemáře velmi příjemná vlastnost. Ve Firefoxu jsem něco podobného asi přehlédl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  25. 10. 2004 22:25

Na to je Tabbrowser Extensions.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  25. 10. 2004 22:52

BTW, kde to tam je? Teraz som si nainstaloval najnovsi Maxthon a neviem to tam najst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  26. 10. 2004 04:27

je to v download control kde muzes zakazat java applety, obrzaky, videa, zvuky, flash, activex, scipty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  26. 10. 2004 13:48

Aha, tak o tom viem. Takto to ide aj v Mozille a Firefoxe po nainstalovani Multizilly alebo TBE. Myslel som, ze sa to sa nastavit v Bookmarkoch. V TBE sa to da nastavit v Bookmarkoch, takze stranka sa moze otvarat vzdy bez obrazkov alebo bez javasctiptu. Ale ide to aj tak ako v Maxthone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  26. 10. 2004 04:33

tezkopadnej maxthon? lol, uved priklad nebo jen placas?
muzes ve ff jednim klikem bloknout/povolit vsechnu reklamu, flash nebo zmenit/zapnout/vypnout pouzivani proxy, zakazat activex, video, zvuky moznost super drag&drop a tuny veci? obavam se ze bez milionu pluginu hodne tezko :))) zkratka to co dokazali chlapci nacpat do cca 1,5 mega je neskutecny a predevsim funkcni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boro  |  26. 10. 2004 08:20

tak tak, moje řeč. Pochybuji, že normální uživatel si stáhne nějakých 40 extensions do Firofoxu, aby jej měl plně funkční a podle představ. Navíc zjistit, které opravdu potřebuje a které už ne je podle mne nad jeho reálné možnosti. Navíc věnovat celý víkend tomu, abych měl relativně funkční browser - nejsem hračička, nějaký PC nadšenec, který nemá do čeho rýpnout, tak se hrabe celé dny v softu. Já chci mít funkční soft, uživatelský přívětivý, efektivní a to mně osobně Maxthon splňuje na 100%. Stáhl jsem si do něj pár pluginů v rámci rozšíření - příjemné zpestření, jinak je sám o sobě dokonalý, krásně nastavitelný, povolíš v něm jen to co chceš. Firefox je také asi fajn, ale mne nepřesvědčil, nejsem hračička, proto fičím na Maxthonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumpy  |  26. 10. 2004 13:19

"tezkopadnej maxthon? lol, uved priklad nebo jen placas?"
Maxthon nemá aktuální záložky, vyhledávací lištu a podobné efektivní nástroje. Naopak obsahuje řadu voleb, kterou většina běžných uživatelů nikdy nevyužije, a proto jen zbytečně překážejí.
"zkratka to co dokazali chlapci nacpat do cca 1,5 mega je neskutecny a predevsim funkcni!"
To je demagogie. Srovnáváte jakousi nadstavbu IE (maxthon) s plnohodnotným prohlížečem (firefox), který v sobě zahrnuje i zobrazovací jádro. Kdyby byl Maxthon plnohodnotný prohlížeč a distribuoval se se zobrazovacím jádrem IE, měl by několik desítek MB.
Firefox je prohlížeč pro širokou veřejnost, která nikdy nevyužije a nebude měnit 90 % nabídek a možností, a přesto jim nabídne efektivnější rozhraní pro práci s internetem než IE. Každý, kdo chce více, si ho může Firefox vyladit (about:config) a rozšířit (update.mozilla.org) přesně podle svých představ. To u žádného jiného prohlížeče v takové míře není možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  26. 10. 2004 14:05

Na to vsetko stacia vo Firefoxe 4 pluginy. TBE, Switch Proxy Tool, AdBlock, SuperDragAndGo. Ja mam Maxthon velmi rad a stale ho mam nainstalovany, ale presiel som na FF, pretoze FF s par pluginmi uz dokaze to iste, co Maxthon a este ovela viac, napr. v bookmarkoch je scheduler, ktory sleduje zmeny nastrankach, url alias sa zapisuje priamo do bookmarkov, povolenia pre obrazky, javascripty, atd. sa tiez da zapisat rovno do bookmarkov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bugi, Bugi  |  31. 10. 2004 20:44

Nejspíš ne. (podle mě určitě ne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  25. 10. 2004 16:32

"nebo blokování reklam či gesta myší"
Tohle že je novinka jen poslední verze? Pane Schöne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  25. 10. 2004 16:41

chyba, v jendom pismeni. novinky jsou v druhem odstavci v tom prvnim je jen, ze maxthon je nadstavba IE, ktera nabizi tabbed browsing a gesta mysi. ý a á jsou na klavesnici tak blizko :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  25. 10. 2004 16:44

a houby, ani tam neni preklep. proste vysla nova verze nadstavby IE, ktera (ta nadstavba) nabizi oproti IE funkce bla bla. pak je vycet novinek v nove verzi. omlouvam se, ze ta formulace neni jasnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor