Po předcházející silné mediální kampani spustila tuzemská největší komerční televize dopředu avizovaný internetový portál tn.cz, který má ambice stát se jedním z největších internetových hráčů v České republice.
Nova do celého projektu investovala desítky miliónů korun a už ke konci loňského roku se zástupci mediálního molocha nechali slyšet, že je pro ně internet hlavním bodem zájmu do roku 2008 a do další budoucnosti. Mediální dům CME, který televizi Nova vlastní, své internetové plány přirovnal k projektům světových gigantů jako BBC nebo CNN, kteří šikovně propojují své televizní vysílání s interaktivním internetovým obsahem.
Ambiciózní projekt, který podle některých odborníků může ještě do konce roku částečně ohrozit pozici zavedených českých zpravodajských značek, v prvních hodinách svého spuštění prozatím doprovází několik nedodělků a menších chyb v designu. Samotné zpravodajství je pak rozděleno do několika sekcí, přičemž je kladen důraz i na samostatné sekce věnující se daným cílovým skupinám. Nova se tedy věnuje například i filmu, hudbě, ženám apod. Další podobné sekce mají následovat později, v plánu je například sekce věnovaná počítačovým a konzolovým hrám.
Největší důraz klade televize na internetové video. Díky svým zkušenostem využívá možnosti tvorby vlastního obsahu a doplňuje jím tak textové zpravodajství. Některé pořady a příspěvky vznikají čistě pro potřeby tn.cz. Kromě toho byly do obsahu začleněny také blogy osobností Novy – mezi první blogující patří například Markéta Fialová, Lucie Brunclíková nebo Jaromír Chalabala.