Nová Opera 10 alpha je o 30 % rychlejší a pokořila Acid3

Diskuze čtenářů k článku

05. 12. 2008 06:53

Tak si taky přijelu olejíčku od Opera vs. IE.

IE používám vyjímečně pokud musím na stránky, které v Opeře prostě nejdou. Třeba logmein - přístup přes activex nebo prostě někde nejde video na stránkách přes WMPlayer a nechce se mi to v té chvíli řešit.

Jinak zásadně jedu v Opeře z jednoho z mnoha důvodů - bezpečnost. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mi nějaký mallware ať už na stránkách nebo z aplikace přidal něco do Opery, co by se se systémem při startu natahovalo, různý ty .dll sračky, na které je IE živným polem jako hrom!

Jinak je to samozřejmě zvyk a konzervativnost. Asi jako The Bat! 3.0.1.33

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2008 15:52

a s IE se vam to stalo? no to se ma BFU zas cim chlubit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:44

Je to krok správným směrem, konečně má jako poslední z prohlížečů s tržním podílem více než 0,5 % aktualizační mechanismus. Testoval jsem rychlost JavaScriptu dle SunSpideru, a Firefox (~3.1 b2) je stále významně (několikanásobně) rychlejší v úplně všech subtestech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:52

Jezisikriste, on je tu zas. A zas s tym svojim sialenstvom.

Peťko, pred viac nez polrokom som po tebe chcel odkaz na "vyskum intuitivnosti vyhladavanie cez URL bar," nakolko si sa s nim v jednom kuse ohanal. Este furt si sa nan nezmohol, kde sa flakas? Ved pri vsetkcyh tych milisekundach, co so svojou posvatnou pandou usetris si si ho mohol aj sam napisat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? Petr Tomeš  |  05. 12. 2008 08:39
05. 12. 2008 00:05

Jo a aby som nezabudol... V regexp i dna teste je este stale Opera rychlejsia (teda, nie ze by som to overoval, ale web tak pise Potom este u binarnych stromoch a u par ktorych nazov mi nic nehovory.

Takze zas raz luhas. Hanbi sa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? Petr Tomeš  |  05. 12. 2008 08:40
05. 12. 2008 00:18

A pošleš nám zase nějaké "testy", u kterých budeš tvrdit, že jasně dokazují, že FF je nejlepší a Opera nejhorší a přitom z tvých obrázků bude vidět přesný opak? Tak jako tenkrát u tvého testu s využitím paměti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 08:43

Já nepotřebuju posílat testy. To, že webové aplikace chodí ve Firefoxu několikanásobně rychleji než v Opeře vidí každý, kdo to z mého okolí zkusil. Zkuuste si to taky, nejen na SunSpideru, který vyčíslí a porovná i spoustu subtestů. Můžete pokračovat třeba na Dromaeo.com.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 00:31

Opera nemá 0,5 %!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 00:39

Tak sorry, blbě jsem si to přečetl, to ale nic nemění na tom, že ten aktualizační mechanismus je konepčně krok špatným směrem. Jakékoliv aktualizace by měly probíhat centrálně tak, aby nad nimi měl správce systému přehled. To, že to některé systémy neumí, není chyba aplikací a jakékoliv řešení na úrovni aplikací je nekoncepční a z pohledu bezpečnosti nevhodné. Nehledě na to, že prohlížeč rozhodně není program, který má běžet s administrátorskými právy, takže by se neměl sám ani aktualizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 00:47

> Nehledě na to, že prohlížeč rozhodně není program, který má běžet s administrátorskými právy, takže by se neměl sám ani aktualizovat.

Toto je velmi dobra pripomienka. Svojim sposobom je az neuveritelne, ze sa taketo spravanie v dnesnej dobe nielen toleruje, ale dokonca napodobuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 08:41

Ale ten produkt se sám od sebe neaktualizuje. Ale dává uživateli možnost úplně jiného komfortu. Asi vůbec nevíte, o čem vlastně mluvíte.

http://ptomes.blog.cz/0608/aktualizace-ve-firefoxu-a-opere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 09:38

tady de jasne videt tvuj fanatismu a lhani (o kterym asi ani ocividne nevis), protoze u opery jsi fotil i ty okna u kterych neni pozadovana zadna akce od uzivatele (napr. kliknuti). Navic u FF jsi zase nejakej ten obrazek zapomnel vyfotit.

Takze za vsechny rikam, ze jsi lhar a fanatik zaslepenej Firefoxem, kterej, kdyz jde o prohlizece, nedokaze rozumne uvazovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 11:04

Já, že nevím, o čem mluvím? Tak mi řekněte, co je dobrého na tom, že si každá aplikace řeší aktualizace po svém? I kdyby se to mělo potvrdit kliknutím. Např. ve Windows Vista je tolik prompt windows, že už to uživatel odklikává automaticky nebo by se z toho zbláznil. Taky by mě zajímalo, jak obhájíte to, že prohlížeč běží s právy administrátora. Nebo si snad myslíte, že prohlížeč, u kterého je prioritní bezpečnost, má běžet s právy admina? Protože jinak si nedokážu představit, jak se sám aktualizuje. Abych pravdu řekl, osobně mi ani tak nevadí, že to Opera má, ve Windows to lze vypnout a v Linuxu je správa software na vyšší úrovni, ale svádí to lidi ke špatným návykům. Takto si nějaký Franta Uživatel řekne, že bude místo pod uživatelem standardně pracovat pod adminem, když se mu tam ta Operka pěkně aktualizuje sama. To má podle mně větší negativní dopad na celkovou bezpečnost než pozitivní dopad toho, že je verze prohlížeče aktuální. Je to trošku alibistické, takto se dostane Opera v ukazatelích bezpečnosti nahorů, ale paradoxně celková bezpečnost systému bude nižší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 14:22

Zapomněl si u FF vyfotit ty okna, na který ve škole (když se FF vždy po 10 vteřinách konečně spustí) čumim, cože to ten Firefox po mě vlastně chce a musim odklikat několik nesmyslných okýnek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 09:43

mozna ma FF rychlejsi JavaScript, ale celkove vykreslovani a prace s prohlizecem je znatelne pomalejsi - dokonce v porovnani s IE7, Chromakem, Safari, a vsema verzema Opery. na to ani test nepotrebuji.

a mohu to skutecne porovnat. Opera nema zrovna nejlepsi JS. takze takovy Facebook navstevuji prave ve FireFoxu. nejaka rychlost JS mi muze byt ukradena, kdyz se zbytek stranky renderuje naprosto nuzacky. ale i kdyz si ve FF odskocim na jiny web - mapy, najit si nejakou dokumentaci ke smalltalku a pod., tak proste jen a jen trpim.

tedy - FF mam maximalne tak na Gmail nebo Facebook, na prohlizeni "obycejnych" webu pouzivam rychlou Operu . na rozdil od vas ale nebudu nekde flejmovat a nekoho urazet, kdyz pouziva neco jineho. kdyz vidim, ze nekdo (nejaka blondata slecna) pouziva FireFox, tesi me to - z toho duvodu, ze nepouziva vychozi IE :) ... proc bych za nekym mel lizt a rikat "FF je pomalej, pouzivej Operu"... to je nonsense a vubec nechapu, co mate z takoveho flejmovani. uspokouje vas to nejak?

mimochodem, navstivte treba nejakeho doktora - hadat se o tom, co je lepsi, jestli wokna nebo linux, ie nebo ff - to delaj jen decka. vim, ze studujete na vysoke skole (prekvapive) a takove chovani (vcetne nadavek a urazek v diskusi) se k vysokoskolakovi proste nehodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frt
06. 12. 2008 19:38

> vim, ze studujete na vysoke skole (prekvapive) a takove chovani (vcetne nadavek a urazek v diskusi) se k vysokoskolakovi proste nehodi.

Ono studium na vysoké škole není automaticky zárukou slušnosti a inteligence. To vidíme i u mnoha jiných lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:17

Byť vim už o jedný příjemný věci, kterou MSIE přinese, pořád nevěřim v nějakej zásadní průlom a změnu v ignorantským přístupu týmu kolem MSIE. A je lhostejno, jestli jsou paka ty vývojáři nebo produktovej management (což je můj tip)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 20:30

Doufam, ze misto uprav vzhledu (zatim to tak vypada) vyslou sily do uprav funkcnosti a pridaji nejake novinky co mi chybi oproti jinym prohlizecum, jako treba rozdeleni prohlizece na dve SAMOSTATNE okna.... ;)

A gratulace k ACID 3 ... kdy uz M$ pochopi, ze webovy programatori chteji taky zit a ne opravovat jejich bugy :( Snad v IE 8 ... slibuji to ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 20:56

" jako treba rozdeleni prohlizece na dve SAMOSTATNE okna"

Co si mam pod tym predstavit? Ved si mozete lubovolne TABy vyhodit von z Opery a oni budu bezat v samostanych oknach. Medzi nimi si ich mozete presuvat, ako len chcete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 21:30

Třeba tím myslí na dva procesy, že když spadne jedno okna, tak to druhé neovlivní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:03

Opera padá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 22:05

vsechno pada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:15

Vsetko nie, len to, co je na IE postavene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 22:27

IE7 mi ani jednou nespadl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:38

Tak, technicky vzato ani mne. Nikdy som ho nejak moc nepouzival Ale dost vela krat mi zamrzol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2008 01:07

me ani nezamrzl, ale horsi zkusenosti mam s ostatnimi prohlizeci aniz bych je take nejak moc pouzival

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 01:30

Tak to asi tych skusenosti nebude 2x mnoho

Inak, skus si dat do googla "ie crash." Mne ho zlozila hned ta prva. Vacsina z toho je samozrejme ucelovo vydedukovana/vykodena, neprijemne ale je, ze sa z casu na cas na podobnu chybycku podari narazit aj pri normalnom skriptovani. A IE leti do hajan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2008 15:49

"Tak to asi tych skusenosti nebude 2x mnoho"

nemyslis, ze ale pak by to pro ty ostatni prohlizece vyznivalo jeste daleko hur?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 18:49

Ani nie. Pokial ide o stabilitu, IE patril vzdy na chvost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2008 13:18

ale prd, IE je prave ze vsech prohlizecu nejstabilnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 13:30

To myslis ten IE, co sa preslavil tym, ze pri zobrazeni dostatocne velkeho png suboru dostal cely Windows do BSOD? Ten IE, co tuto znamu chybu vliekol za sebou cez 2 "velke" verzie? Ten IE, co som este vo verzii 7.0 dokazal zabit obycajnym javascript: while(1) ; ? Ten IE, co pri nekonecnej rekurzii zezere tolko pamati, ze je rychlejsie PC resetnut nez cakat na taskmanagera?

Nebud smiesny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2008 09:56

nebud smesny ty, sam dobre vis, ze normalne (ne u techto extremu, ktere by se nejspis daly najit i u jinych) je IE daleko stabilnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 12. 2008 10:59

Nie, to skutocne neviem. Ale pripominam, ze som vravel v minulom case. Aktualna verzia je uz celkom stabilna, az na par (vela) zamrznuti som ju spadnut nevidel ani nepamatam. Ale to bude pravdepodobne tym, ze ju pouzivam len na testovanie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 00:43

Ja uz jsem cetl "IE7 mi jednou nespadl"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:07

Vítej ve skutečnym světě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:12

no tak dobře na windows mi padala a na Linuxu byl v jedné verzi problém s flashem ... ale jinak nepadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 22:10

ja myslim ze myslel Rozdelene zobrazeni, jak ma treba Maxthon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:15

Myslis zduplikovat tab a usporiadat horizontalne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:26

...alebo vykreslit stranku v okne Opery pomocou Trident jadra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 22:29

tohle se mi povedlo rozbehat jen v Opere 9.27

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:04

Funguje to aj vo vyssich verziach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 22:35

Tym sa nieco rozdeli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:06

Ani nie. Snad rozhranie od jadra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 22:32

jo, nejspis myslis to same

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:29

Ale ono to funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 17:31

Opera je srdeční záležitost,každý její úspěch mě těší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:20

Tak, tak. Ted z ni pisu, zda se mi o krapet rychlejsi... subjektivne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 16:33

Ač příznivce Opery tak nadšený nejsem. V posledních letech mi vývoj Opery spíš připomíná závod o co nejvyšší verzi. A tento "závod" je bohužel na úkor kvality (netvrdím, že je Opera nekvalitní prohlížeč) a ignorování několik let starých bugů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 16:36

Plne suhlasim. Od verzie 9.00 do verzie 9.60 som sa chystal opustit Operu a to ju pouzivam od verzie 7.20. Verzia 9.60 ma presvedcila ze mam ostat pri Opere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 18:36

Mě bohužel připadají poslední verze Opery pomalejší a pomalejší. Jednak pomaleji nabíhá, a to jak na Windows, tak v OSX, a i v tom vykreslování stránek je dost pozadu třeba za Safari. Nejvíc je to vidět u návratů v historii (Back) - starší verze stránku zobrazily okamžitě, teď to pěkně trvá. Používám defaultní nastavení na obou systémech a je to totéž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 19:31

Taky mám ten pocit. Není to sice nijak tragické, ale v určitých situacích to znát je.

Proto začínám uvažovat o přechodu na finální IE8, který se mi hodně zalíbil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 18:41

To co píšeš značí, že jsi moc nepochopil, s čím „plně souhlasíš“. 10Minute právě pravděpodobně tak nadšený z nových verzí není a zdá se mu, že přes velké číselné změny zaznamenává Opera příliš pomalý vývoj.

Něco podobného si ale myslím já o vývoji Firefoxu - za 6 nebo 7 měsíců od verze 3.0 se ve verzi 3.1 dočkáme pouze minoritních funkčích změn (vylepšení jádra a JS enginu je samozřejmostí, na tom se pracuje odděleně), které jsou navíc mírně řečeno zvláštní.

Integrace rozšíření Ctrl-Tab, která většině uživatelů prohlížení webu spíše znepříjemňuje než usnadňuje, rozhodně nevítám a moje první kroky po instalaci povedou k vypnutí této funkce (která možná nakonec bude až ve verzi 4.0 a ne 3.1). Rozhodně daleko oblíbenější (podle počtu stažení) rozšížení pro gesta myší integrováno nebude. Do vyhledávacího panelu lze nyní také přidávat pouze již hotové moduly, zatímco Opera dokáže přidat libovolné vyhledávací pole kdekoli na webu. Rozšíření pro tuto velmi užitečnou funkci (proč bych měl kdesi na webu hledat modul pro požadované hledání, nebo proč bych to měl komplikovaně dělat sám) Add to Search Bar má 20 kB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 16:33

Kontrola pravopisu je i ve starších verzích Opery. Jen je třeba stáhnout český slovník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2008 16:51

Me to bylo hned divne zeby Opera ani neumela kontrolovat pravopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:21

Ale bohužel se to v ní dělalo ze všech ostatních prohlížečů nejstupidněji.

http://str4wberry.cz/blog/kontrola-pravopisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:30

Nezmysel. Slova sa normalne podciarkuju a aspell je sucast systemu (teda... niektorych :D.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 23:45

Drtivá většina uživatelů Opery používá Windows. Slova se normálně nepodtrhávají a musí se to nastavovat nejtěžkopádněji ze všech jiných prohlížečů. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 00:03

Drviva vacsina pouzivatelov Windows je na doinstalovavanie roznych kniznic zvyknuta. Ale tj fuk. Ona totiz ta opera podciarkuje aj pod Windowsom a, cuduj sa svete, aspell si zjavne uz nosi so sebou (podivne riesenie, ale dajme tomu.) Takze zas raz prachsproste luhas.

A kludne aj bodkociarka, ak ti to spravy radost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 00:29

Máte nějaké podklady k tomu, že drtivá většina uživatelů Opery používá Windows, nebo jen střílíte od pasu? CEO Opery totiž jednou prohlásil, že více než 10 % všech stažení Opery z jejich webových stránek jsou linuxové verze. Když přihlédneme k tomu, že Opera je v repozitářích mnoha distribucí, z kterých ji instaluje velké množství lidí, a přidáme k tomu ještě zástupce ostatních operačních systémů (MacOS X atd.), tak mi z toho vychází, že ostatní systémy mají docela významnou část mezi uživateli Opery a já si drtivou většinu představuji tak 90 % a víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 08:38

Existují podrobné statistiky navrcholu, marketshare.hitslink.com, několikrát to bylo zmiňováno a blogováno, nedaří se mi to najít. A nejpoužívanějším prohlížečem na linuxu je Firefox, Což v současné době zhruba z procentního podílu Linuxu dělá tedy minimálně polovinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 10:32

A opat len dalsie vykriky a dokazu nikde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2008 21:48

Ať je na Linuxu Opera v převaze nebo ne, zavedl jsem na oddělení pravidlo 10%. To znamená, že HTML/XML výstup je primárně vytvářen dle doporučení W3C, pak je optimalizován pro všechny prohlížeče, které mají větší zastoupení na trhu než 10%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 21:59

Pardon, nejak mi unika suvislost... O com je rec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2008 13:16

jen rikal ze u nich optimalizuji jen pro IE6, IE7 a Firefox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 13:28

A ako to suviselo s kontrolou pravopisu v Opere?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2008 21:22

Žádám o povolení debatovat o něčem jiném, než o kontrole pravopisu v Opeře pod tímto článkem, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 21:28

Povolenie zamietnute. Na debatovanie o niecom inom ako o kontrole pravopisu v Opere sluzi odkaz "Přidejte k článku další názor." Odkazy "Odpovědět" sluzia na reakciu tykajucu sa uz otvorenej temy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2008 09:22

Děkuji ó velký majiteli vlákna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2008 16:14

Hmm... 64bitova len pre BSD. Naozaj zaujimave. Ale nevadi, stejnak som nikdy nezistil, k comu mi je 64bitovy browser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2008 13:43

Už je i pro Linux. Ale když jsem ti tohle z ní chtěl odpovědět, padla na hubu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2008 18:46

Dik za info. U mna sa zatial drzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2008 12:28

Hmm, použil jsem balík opera-10.00-4103.gcc4-shared-qt3.x86_64.tar.bz2

Padlo mi to jak zde, tak i na lide.cz - také po kliknutí v diskuzi na "odpovědět". Tak jsem se vrátil ke stabilní verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 12:47

Ja som pouzil deb balicek, ale to by malo byt jedno. Neviem, neporadim, ja mam na Operu celkom stastie, v podstate jedine, co mi ju kedy zhadzovalo bol flashplugin.

Ale zatial nevidim ziadne prudke zlepsenie oproti stable verzii (nacitavanie sa zda sviznejsie, ale to bude len pacebo efekt,) takze ak zacne nejak blbnut, tiez sa k stabilnej vratim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2008 20:32

No jo, také mi nebylo jasné, kde se schovává to 30% zrychlení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 20:52

A rychlost toho padu si meral?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2008 22:42

No jo, neměřil. Ale byl skutečně superrychlý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 20:54

30% je trosku na polemiku, ale nejake zrychlenie by sa v Opere 10, oproti stable verziam naslo: http://www.opera-prehliadac.com/index.php/prehliadac-opera/spravy/329-opera-10-alpha.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 20:59

Tak ak by sa malo tych 30% tykat tohoto, nieje to ziadna slava. Bo 30% z 200 milisekund... Ja by som radsej nieco, co vidiet volnym okom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 12. 2008 21:43

...aj to pride. Zatial treba odladit zaklad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? mi0v nevlastny brat  |  04. 12. 2008 15:21
avatar
04. 12. 2008 14:55

super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor