Nová kniha: OOP Naučte se myslet a programovat objektově

Nová kniha: OOP Naučte se myslet a programovat objektově

Revoluční učebnice odlišná ve všech směrech

Chcete se naučit programovat? Patříte mezi věčné začátečníky? Vždy skončíte po několika úvodních kapitolách? Potom by vám neměla novinka od Computer Pressu uniknout. Zkušený autor, který má za sebou již 40 publikací, pojal výuku objektově orientovaného programování zcela odlišně od již zaběhlých schémat výuky.

Kniha je rozdělena na tři části. Na rozdíl od mnohé konkurence se ale v první kapitole nenaučíte obvyklé „Hello World“, celá první třetina je zaměřena na správnému pochopení principů, jak k objektově orientovanému programování přistupovat. S prvním kódem se setkáte až ve druhé části věnované základům tvorby programů. V závěrečné třetí části se seznámíte s pokročilejšími programovacími postupy.

Naučte se objektově programovat od předního českého odborníka na výuku programování.

Vlastní seznamování se s technikami OOP probíhá poutavou a čtivou formou dialogu. Tento formát je pro začátečníky mnohem přijatelnější a snáze pochopitelnější než sebelepší klasický učebnicový výklad. Celá koncepce knihy se snaží naučit vás programovat správně hned od začátku – na rozdíl od mnoha jiných příruček, u této nezjistíte v závěru knihy, že to, co jste se na začátku naučili, sice funguje, ale v praxi se to dělá úplně jinak.

TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.

Čím je kniha výjimečnáKlepněte pro větší obrázek

  • Přes 1000 otázek a odpovědí
    Rychlý sled otázek a odpovědí vytváří poutavý dialog, který vás přímo vtáhne do děje.
  • Doprovodné animace
    Obrázek vydá za tisíc slov, animace za ještě víc. K řadě témat v knize jsou pro snadnější pochopení dostupné vysvětlující animace.
  • Návrhové vzory
    Celou první část knihy se obejdete bez kódu, podrobně se seznámíte s principy OOP bez jediného řádku programu.
  • Příklady v Javě
    Ve druhé a třetí části přichází keslovu populární Java, na které si vyzkoušíte získané znalosti na živo.

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.

Diskuze (15) Další článek: Aardvark nebo Swirl – znáte Google experimenty?

Témata článku: Programování, Úvodní část, Hella, Ukázkový příklad, Hell, Sled, Hello, Objekt, Kniha, Mysl

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší