Jak vzniká něco jedinečného
Zrod knižní novinky Mistrovství v Autodesk 3ds Max je příběhem o tom, jak lidská vytrvalost a odhodlání přinášejí světu neobyčejná díla. Původní představa byla vytvořit pokročilého průvodce programem 3ds Max zejména pro pokročilé čtenáře o rozsahu 450 stran. A autor Jan Kříž psal a psal, prakticky každý den po práci řadu měsíců namísto toho, aby volný čas věnoval své mladé rodině, a ještě stále měl co říci.
Dnes je jeho dílo u konce a čeští čtenáři si tak mohou koupit světově patrně nejobsáhlejší publikaci věnující se 3ds Maxu a největší české autorské dílo v oblasti počítačové literatury vůbec – kniha čítá plných 1152 stran. Jak si můžete sami ověřit na ukázkové kapitole na webu knihy, není to přitom žádný výplňový text. Poznáte 3ds Max do posledního detailu a dostanete z něj maximum.V knize najdete řešení každodenních i neobvyklých problémů, poradí vám, jak pracovat efektivněji, rychleji a přesněji a docílit skvělých výsledků.
TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.
DVD naplněné po okraj hodnotným materiálem
Text počítá zejména s uživateli posledních dvou verzí 2009 a 2010, na své si však přijdou i uživatelé starších verzí. Díky mnoha projektovým úkolům s kompletními poklady na po okraj naplněném přiloženém DVD (obsah jednotlivých složek jsme museli zabalit, aby se na disk vešlo alespoň něco z toho, co jsme zamýšleli) si budete moci probíranou látku sami vyzkoušet.
Na DVD najdete zdrojové soubory ke všem projektovým úkolům z knihy, zkušební verzi programů 3ds Max 2010, Autodesk Combustion 2008 a Autodesk Mudbox 2010, rozsáhlou sbírku zásuvných modulů do Autodesk 3ds Maxu a Adobe Photoshopu, modelů, souborů s daty pohybů (MOCAP) a skriptů pro vaše další využití, a kompletní obrazový materiál použitý v knize v plném rozlišení a barvě.
TIP: Neváhejte, cena knižní novinky byla nasazena nízko – 1152 stran informací a 4 GB doprovodných dat na DVD při nákupu v e-shopu za pouhých 842 Kč.
Co se naučíte
Publikace se věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Pokročilé modelovací techniky a příkazy, využití modifikátorů
- Napodobení všech typů denního i umělého osvětlení
- Imitace struktury, hrubosti, průhlednosti a lesku materiálů
- Přirozená 3D animace objektů, postav i vnějšího prostředí
- Ruční kreslení, úprava a zhmotnění 2D tvarů a textur
- Rychlá navigace v 3D prostoru, organizace scény a kamerové efekty
- Optimalizace renderování a vytváření postprodukční kompozice
- Import jiných formátů, rozšíření 3ds Maxu pomocí plug-inů
- Přizpůsobení uživatelského rozhraní a klávesových zkratek
- Automatizace pomocí programování v MAXScriptu
Pár slov o autorovi
Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds Maxu pro server www.mayamax3d.net. Mimoto vyučuje také 3ds Max individuálně, přičemž se specializuje na praktické aplikace animačních technik.
Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.