Nová kniha: Google Analytics Podrobný průvodce webovými statistikami

Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu a zlepšit konverzi? Jaká marketingová kampaň nejlépe funguje a jak změřit její úspěšnost? Jaké indikátory sledovat? Hledáte odpovědi na tyto otázky? Pak šáhněte po novince na trhu, první české publikaci věnující se Google Analytics.

Průvodce od vedoucího týmu Google Web Analytics

google_analytics.pngOdborník přímo ze společnosti Google a expert na webovou metriku poskytuje návody a postupy, jak získat dokonalý přehled o vlivu vašeho webu na své uživatele, a zlepšit tak konkurenceschopnost. Dozvíte se základní i pokročilé techniky implementace služby, vyhodnocování návštěvnosti a dalších statistik webu a také jak úspěšně vést marketingové kampaně. Člen týmu Google Analytics však odhalí též techniky a tajemství, které dosud nebyly publikovány.

Kniha je českým vydáním úspěšné publikace Advanced Web Metrics with Google Analytics. Výklad v knize byl přizpůsoben českým podmínkám a české lokalizaci služby. Odbornou korekturu překladu zajistil Adam Fendrych ze společnosti Dobrý web. Kniha je určena dvěma skupinám čtenářů a dobře tak poslouží široké škále potřeb různých skupin uživatelů Google Analytics.

Díky podrobnému popisu implementace služby a její konfiguraci je kniha vhodná pro všechny pokročilejší webmastery, webdesignéry a webové programátory. Díky knize už nebudou nikdy tápat, jak technicky vyřešit zadání klienta.

Praktický výklad knihy orientovaný na postupy, návody a tipy z oblasti online marketingu zase výborně poslouží manažerům a marketingovým pracovníkům odpovědným za chod webu a online i offline marketingové kampaně. S knihou získají skutečně praktického průvodce v boji proti konkurenci.

Co se naučíte

Naučíte se mimo jiné, jak se službou Google Analytics 2:

  • Orientovat se ve statistikách, filtrovat je a analyzovat
  • Nejlépe označit a sledovat statické i dynamické stránky či bannery
  • Získat podrobné zprávy o návštěvnících a jak dlouho zůstávají
  • Zjistit, jak návštěvnost webu ovlivňuje návratnost investic
  • Změřit, jak dlouho trvá konverze návštěvníka na zákazníka
  • Sledovat a optimalizovat elektronické obchodování, kampaně v sítích PCC (včetně Adwords) a e-mailový marketing, či jak vyladit stránky pomocí SEO
  • Identifikovat špatně fungující stránky či sledovat offline kampaně

O autorovi

Brian Clifton je vedoucím týmu Google Web Analytics pro Evropu, Střední východ a Afriku. Je expertem na webovou analytiku a marketing pro vyhledávače, jenž často vystupuje na konferencích. Nejen o Google Analytics publikuje články též na svém vlastním blogu.

Co řekli o knize

„Jestli je něco, co Brian Clifton neví o Google Analytics, tak to ještě nikdo nevynalezl. V této knize se podělil o své bohaté zkušenosti přesnou, výstižnou a logickou formou.“
Neil Mason, Managing Director, Applied Insights

„Rozhodně mohu tuto knihu doporučit komukoli, kdo seriózně uvažuje o tom, že webové statistiky promění v konkurenční výhodu svého podnikání.“
Dennis R. Mortensen, COOO, IndexTools, Inc.

„Tato kniha je receptem na měření úspěšnosti a optimalizaci online marketingu.“
Jim Sterne, zakládající ředitel a předseda Web Analytics Association

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.

Diskuze (5) Další článek: Intel investuje sedm miliard do továren na 32nm technologii

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,