V dnešní době je téměř veškerý svět obchodu založen na informacích. Obrovskou výhodou je mít k dispozici informace, které potřebujete, a hlavně je mít ve chvíli, kdy je potřebujete. Proto dříve či později každý narazí na otázku, jakým způsobem a pomocí jakého nástroje s informacemi o obchodních kontaktech a aktivitách pracovat.
Je tedy třeba najít jednoduché řešení, které lze snadno nasadit a bude ho možné co nejdříve a jednoduše používat. Jedním z takových řešení je program Business Contact Manager, doplněk k aplikaci Outlook 2007, který nabízí integrované nástroje pro řízení obchodních, marketingových a projektových aktivit.
Autor vás v knize mimo jiné naučí:
- Vytvořit novou databázi a připojit se k databázi sdílené
- Spravovat klienty a obchodní kontakty
- Vytvořit katalog produktů a služeb
- Připojit dokumenty aplikací sady Office ke klientovi, kontaktu nebo příležitostiSledovat stav obchodních projektů a úkolů
- Vytvářet, upravovat a exportovat obchodní sestavy
- Využívat mobilního klienta doplňku BCM pro zařízení s OS Windows Mobile
- Instalovat a konfigurovat databáze sdílené na serveru
V knize navíc najdete modelové příklady, na nichž autor prakticky dokresluje probranou teorii.
Další informace, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.