Možná mám příliš kvalitní monitor, nicméně v mém případě porovnání dvou řešení, když se zaměřím na problém vjezdu/výjezdu z tunelu, původní "špatné" obsahuje mnohem více detailů. Zároveň tmavou scénu lze softwarově zesvětlit, kdežto přesvětlená scéna zůstane bílou už navždycky, data z ní prostě "ztmavovacím filtrem" nevydolujeme.Schválně vezměte si ten jejich testovací snímek "obyčejné kamery "
https://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/20170... a upravte si jeho histogram tak, aby odpovídal Gaussově křivce. Dostanete téměř stejná strojově čitelná data jako novinka https://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/20170... Tj, po úpravách je znatelné, že na snímku je váha s ovocem. Ano, uznávám, budou tam chybět některé barvy. Ale vždycky to bude stát kontra přesvětlenosti. To znamená, že nová kamera bude mít obrovské problémy "vidět" v případech, kdy dojde k světelnému oslnění, kupříkladu protijedoucím vozidlem. Tam kde člověk ještě uvidí, bude kamera úplně slepá. Dovedeno k extrému třeba taková jízda v noci v dešti, kdy se všechno leskne https://www.youtube.com/watchVítám technologie, které se soustředí na lepší snímání, ale zmíněná technologie Sony je downgrade, opominu-li flickering effect, který lze softwarově vyřešit s každou kamerou následujícím post-process postupem: druhý snímek videa se překryje prvním s, obyčejně 50%, průhledností.Možná, že je na čase přidat jiné měřítko hodnocení, než lidským očím líbivé HDR. Chce to něco, z čeho dokáží počítače vytěžit mnohem více, kupříkladu vyšší framerate.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 04. 2017 17:45