Tak mě maně napadá, že nicky Telecomu, založené na barvě jeho loga nebo případně na praktikách firmy, jaksi ztrácejí glanc. Po přejmenování na Telefonicu O2 jsou passé všechny krásné projevy lidové tvořivosti, jako byly: Žlutý smrad, Žlutý mor, Žlutozmrdi, Telekakáč a jeho alternativa Telesráč (můj oblíbený) a aktuální tak zůstává pouze poměrně přiléhavý nick Telekomanč s variantním Telekomunistou.
Vyhlašuji tedy ofiko soutěž o nejpřiléhavější pojmenování oné nechutné organizace, a to tak, aby v novém nicku byly zastoupeny všechny podstatné atributy firmy: nenažranost, komunistická ideologie (rovnost v chudobě služeb pro všechny), odporný přístup k zákazníkovi coby volovi k oškubání, technologická zaostalost, anální alpinismus vůči politikům a neskonalá arogance "skoromonopolu".
Autor vítězného nápadu získá mou nehynoucí úctu a slib, že jeho slávu, společně s novým nickem telekomoušů, budu šířit po celém českém internetu.