Notebook s měkkými, přitažlivými křivkami a výrazem sebejistoty

Diskuze čtenářů k článku

Jirka  |  05. 10. 2007 23:59

ale HP je v poslední době taky síla, všechny reklamace na notebooky a tiskárny se posílají do Maďarska, kde je v lepším případě jen víc rozbijou dřív jak za dvacet osm dní reklamace nikdy nepřijde a dobropisy firma nezná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  06. 10. 2007 00:27

Spolužák reklamoval HPčko a poslali to prý do Polska. Reklamace ( celkem dvě ) mu trvaly tři týdny, ale vyřešili je ke spokojenosti zákazníka. Tak jen doufat, že se HP neinspiruje u Aceru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burnmaster723  |  04. 10. 2007 01:12

Nase firma prodava povetsinou Acery a Asusy, pochopitelne kvuli cenam. Na desitky notebooku pripada v obou pripadech par reklamaci, i kdyz Asus je na tom trochu lepe. Co se mi nelibi u Aceru, je jednani servisu. S reklamacemi si davaji na cas, driv nez za mesic notebook neprijde. U Asusu je bezny termin 1 tyden od prijeti, to se mi zda optimalni. Zatim vsechny reklamace dopadly u obou znacek ke spokojenosti zakazniku, takze co se tyce kvality opravy, nemohu vuci Aceru, ktery je tady v diskusi casto kritizovan, rici kriveho slova. Zatim jsem zazil za 4 roky jen jeden pripad, kdy jsme museli posilat notebook od Aceru 2x kvuli stejne zavade.

Co si budeme povidat, kvalita zpracovani neni u Aceru uplne idealni, ale pokud se vzijeme do zakaznika, ten chce notebook, a pokud je laik, veci jako kvalita plastu, klavesnice a panty, to ho v prvni chvili az tak uplne nezajima. Pokud mu clovek nabidne opravdu kvalitni model bez ohledu na vyrobce, je cena tak vysoka, ze radeji sahne po levnem Aceru. To je moje zkusenost. Horsi je to v pripade prestiznich drahych modelu, kde bych predpokladal vysokou kvalitu zpracovani i u "lidoveho" Aceru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 15:58

Co jsem slyšel, tak celkem často kleká i Ferarri. Slyšel jsem o několika případech, kdy Ferarri selhalo po několika dnech ( různá diskuzní fóra ), a pouze jediný, kdy si někdo Ferarri vychvaloval ( diskuze k článku o dvou Acerech na CZC ). Což sice samozřejmě nejspíš je jen shoda špatných okolností, navíc ovlivněných tím mým článkem, ale přijde mi přece jenom reklamace vlajkové lodi společnosti příliš běžná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
62.141.0.xxx  |  05. 10. 2007 23:08

http://t-mobile.cz/Web/Residential/Internet/Koncova-zarizeni/acer-extensa-5220.aspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2007 22:29

Acer mám 2 roky-celekm už 4 reklamace, peníze nevrací. Reklamace uznali, ale to je tak všchno, tak když je tam dali znova jestli mi vrátí peníze tak od nich 4 uznané se najednou staly jen 2, takže ať dou do prdele-sou to čůráci co jen vidělávají na lidech. Cena mojeho not. byla 47tis. bez daně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vip  |  03. 10. 2007 20:50

trochu stará informace ne?

o novem designu Acer se psalo uz o prazdninach viz např.

http://notebook.cz/clanky/recenze-notebook/2007/Acer-TravelMate-6292-mini-Santa-Rosa/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  03. 10. 2007 20:09

...ale chování servisu se asi prostě nezmění. Viz http://acersucks.wz.cz/

P.S.: Sorry za množství reklam, ale když už Acer vydělal na mně, chci vydělat i já na něm. Tak please nešetřete kliknutím a cvakněte na některou z googlovských reklam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misty  |  03. 10. 2007 20:55

Pěkně jsme se pobavil.

Jsem zvědav, jestli tohle zažiji i u svého DELLa. Zatím půlroku a vše funguje jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  03. 10. 2007 21:00

U Dellu to nezažiješ celkem najistotu. Dell ví, že dobrý zákazník je spokojený zákazník. Acer se řídí heslem, že dobrý zákazník není žádný zákazník, je proto potřeba jich mít hodně. A proto nasazuje nejnižší ceny, co může.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 10. 2007 21:32

To ja osobne nedam na Acer dopustit. Mel jsem notebook temer 4 roky a krome vymeny baterky po 2,5 letech jsem nemel zadnej problem. Pred 4 mesici jsem ho vymenil za HP, bohuzel

Hned od pocatku mel problemy ventilatorem, wi-finou a displejem. Temer 2 mesice jsem ztratil neustalymi reklamacemi, nez byl problem jakz takz vyresen. Potom 3 tydny fungoval celkem OK, ale nyni se z nej pri startu zacinaji ozyvat podezrele zvuky.

Takze v tomto kontextu je Acer o tridu lepsi nez HP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2007 21:41

Mohl bych vědět SN vašeho notebooku? Docela by mě to zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  03. 10. 2007 23:24

Proč to trvalo tak dlouho, dali nějaké vysvětlení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2007 21:50

Jo a všechno dělala ta dokoupená gigovka.

Vzhledem k tomu, že notebook byl nakoupen na firmu, tak buďte rád, že se na vás nevys...li úplně a že jste alespoň něco dostal zpátky. Taky jste se mohl jít klouzat. Takže nebrečet a při nákupu přemýšlet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  03. 10. 2007 23:29

Na jednu stranu jsem rád, na druhou stranu Acer nevrátil ani korunu, ten si naopak drze nechal ten doplatek 2000 Kč za levnější a slabší model. Nemít známého v prodejně, opravdu by se na mě vys..li úplně. A jak byste chtěl přemýšlet u nákupu na firmu, který se prostě váže na defektiní obchodní zákoník? Už jsem slyšel různé legrace typu "co ke smlouvě domluvíš, to máš", ale vtip je v tom, že smlouvat žádný prodejce nebude. Buď berete, nebo ne. A určitě se žádný prodejce dobrovolně nezaváže, že bude plnit reklamace do tehdy a tehdy, když nemusí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2007 10:07

1) Není to obchodní zákoník, ale jsou to obchodní podmínky. A nejsou defektní. Defektní jsou lidi, kteří chtějí ušetřiřt tím, že si koupí nějaké levné zboží pokud možno na firmu, aby si to mohli odečíst z daní a nejsou seznámení s obchodními podmínkami. Tzv. neznalost zákona neomlouvá.

PAk se diví, že mají záruku rok, že na ně neplatí opakované závady a vyrábějí weby, kde si stěžují na chování nějaké firmy, přitom nejsou v právu.

2) Pokud si vyberete dobrého procejce, tak si můžete nasmlouvat při nákupu takové věci, že byste mi to ani nevěřil. U nás je to běžné.

3) Vybírejte si solidní značku, pokud máte nějaké zboží "na firmu". Třeba Dell má špičkové služby. IBM se taky snaží a s HP se dá v podobných případech rozumě domluvit na řešení. A hlavně všechny tyhle značky mají rozumné servisní partnery.

4) Kšefty s kamarády patří k těm nejhorším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 15:48

1) Když neberu v potaz urážky, které mi jsou fuk, vážně myslíte, že mezi seriózní chování firmy patří požadavek doplatku 2 tisíc Kč ( prý rozdíl ceny - samozřejmě, čisté a rovné 2 tisíce... lež Aceru ) za jejich chybu a za nabídku levnějšího a méně výkoného modelu? Kdybych si ty závady způsobil sám, ještě bych to jakžtakž pochopil. Ale závady byly jednoznačná vina Aceru. Něco takového by si celkem nepochybně Dell, HP nebo IBM nedovolili. U Aceru to očividně spadá do hesla "spokojený zákazník = dobrý zákazník". Acer nekritizuju pro jeho obchodní nebo právní postup, kritizuju ho pro jeho postup nemorální. To, co si dovolil on, bylo prostě nechutné a žádná seriózní firma se tak nechová.

2) Dobrý prodejce neexistuje. Nevím, jestli se tady snažíte si udělat reklamu na svůj obchod, ale pokud půjde o záležitosti jednotek kusů, nikdo s vámi vyjednávat nebude. Když budete dělat zakázku za statisíce až miliony, pak jsou i ostatní ochotni jednat, to ano.

3) Solidní značku nepoznáte, dokud s ní nemáte osobní zkušenosti.

4) V daném případu žádný kšeft s kamarádem nebyl - o známém v prodejně jsem ani netušil, dokud nedošlo na závažnost těch reklamací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2007 16:23

1) Nikoho jsem nejmenoval. Jste poněkud vztažný, když si myslíte, že jste jediný. Jsou vás desítky a já znám další tři weby, které hážou špínu na servisy/výrobce NB.

Co se týče jednání Aceru, znám ho velmi dobře a Asus je mnohem horší.

2) Dobrý prodejce existuje a reklamu nikomu nedělám. Poměrně dost kamených obchodů nabízí různé dodatkové služby ke svému zboží. Dokonce jsem už viděl i prodejce, který k některým notebookům dával rok záruky navíc, než bylo určeno výrobcem.

3) Stačí číst. Na internetu je poměrně hodně diskusí, kde si uživatelé vylívají srdce. A nebo když nemůžete, tak se zkuste někde zeptat. Nejlíp na nějakém velkém servise. Oni jsou servisáci docela ukecaní v tomhle směru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 17:34

Vyjádřím se jen k té špíně: nemyslím si, že je to házení špíny. Je to prosté informování a skutečném jednání a chování servisů. Čím více takových webů, tím samozřejmě lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2007 21:42

Myslíte třeba ten web, kde jistý jedinec píše, jak na něho byl zlý Acer?

Daný jedinec si koupil NB s předinstalovaným OS a instalačním image na skryté části HDD. Výrobce NB upozorňuje při prvním spuštění, že je třeba si image zazálohovat na DVD. Je to i v dokumentaci, co k NB dostal. Dodává i SW na tuhle činnost. Daný jedinec si to samozřejmě nepřečetl, kdo by taky četl nějaký trapný hlášky že? Při nejbližší příležitosti si Linuxem vymazal celý HDD i s nezazálohovanou instalační image a když přišel na to, že se mu Linux nelíbí, tak se strašně divil, že nemá z čeho instalovat původní OS. A jal se ječet na Acer, že chce média. Samozřejmě že Acer za ně chce peníze. Poskytnul majiteli notebooku image a možnost si média vyrobit. Tak proč si je nevyrobil a chce po něm nějaké DVD. Majitel se chtěl soudit (zajímalo by mě podle jakého zákona) a kdo ví co ještě. Psal na Acer v Evropě, na centráliu v Asii atd. No táhlo se to vesele dál až po pár měsících ho měli u Aceru dost a nechali mu poslat od MS OEM instalaci XP, aby už dal konečně pokoj. K@k@t, který neumí číst a chtěl se kvůli tomu soudit. A taky si naposal web.

A takových exotů je na každém prstu deset, protože tohle kvůli zhjednodušení instalace a hlavně ovladačům na řadič začali dělat snad všichni. Pomalu každej týden přijde k nám na servis nějakej magor, kterej si koupil NB bez OS nebo chce místo Visty XP a ječí, že má vadnej novej notebook, protože nemůže nainstalovat XP na AHCI. Samozřejmě že nezadá pří startu instalace ovladač a řadič, takže mu to žádnej HDD nenajde.

Takže takovýhle weby si strčte, kam slunce nesvítí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  05. 10. 2007 22:23

Tak jeho web je pochopitelně blbost, pokud je to fakt takhle. Ale zase musíte uznat, že chování ACeru v mém případě prostě bylo nechutné a nechtěl jsem po nich nic šíleného - jen, aby konečně uznali svou chybu a neschopnost. Neschopnost dodat mi model, jež bude možné plně využívat k jeho standardnímu účelu. Jenže to Acer prostě neudělal. Vzal si moje peníze, ale notebook mi vesměs nedodal. Vzal si peníze za moji rozšířenou záruku, o kterou jsem přišel, ale stejně jsem musel doplácet ještě peníze za jimi nabídnutý slabší a levnější model. Vždyť to přece zvedá žluč, když na to člověk pomyslí.

Dost mě štve, že jsem kdysi z dobré vůle smazal video, na němž byly natočeny vady toho notebooku. Ukazoval jsem tam záběry na mechaniku, na diody notebooku, na celkový stav atd. Natočil jsem to video pro případ, že by opět chtěl ACer tvrdit, že se závada neprojevila. Bylo na tom videu samozřejmě zachyceno i modelové číslo, ať nelze vyvrátit, že jde o ten daný kus. Kdybych to video ještě měl, odstřihl bych část s modelovým číslem a zveřejnil jej taky, aby všichni viděli, že se závady toho notebooku shodují s tím, co ne popsáno v reklamačním listu. To by ještě víc posílilo důvěryhodnost webu, ale já byl vůl a věřil, že se to vyřeší v pohodě. A video jsem po třetí reklamaci smazal, protože už by mi k reklamacím stejně neposloužilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 15:52

A ještě myslím, že je fér říct, že ten web vznikl ne za účelem vybrečet se uživatelům na rameni, ale za účelem informace, jak se Acer chová. V souvislosti s tím webem jsem slyšel desítky příběhů, kdy odmítli vrátit peníze i přesto, že na ně měl občan ze zákona nárok. Pomohla až ČOIka nebo výhrůžka soudem ( který by Acer samozřejmě během dvou minut prohrál ).

Takže kdo si chce koupit Acer, měl by s těmito fakty počítat. Na firmu Acer v žádném případě ne, na fyzickou osobu pak s vědomím, že když se něco podělá, může notebook taky na 1/4 roku nemít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2007 16:31

Sranda je, že se obracíte na špatnou stranu. Váš problém není Acer, ale ten, kdo vám notebook prodal. Reklamujete tam kde jste koupil a když oni nejsou schopní sjednat nápravu podle vašeho práva, je to jejich problém. Acer jako takový je problém vašeho prodejce. Ovšem pokud máte na náhradu nárok.

Existují mnohem horší výrobci a ještě horší servisy jako Acer. Znám mnohem veselejší "hystorky z natáčení" než je ta vaše a některé se staly i nám. To je prostě ryziko podnikání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 17:32

V tom s vámi absolutně souhlasím - smlouvu jsem měl s prodejnou, ne s Acerem. Ale prodejna mi, narozdíl od Aceru, ty peníze vrátila. Dlouho jsem zvažoval, že bych tu prodejnu zveřejnil zrovna tak, jako Acer, protože by si to určitě zasloužila za své chyby, ale od toho upustilo kvůli tomu známému a kvůli faktu, že mi opravdu vrátili peníze a vzali nazpět tu přidanou paměť, kterou dopropisovat nemuseli - nic jí nebylo.

Ale na druhou stranu tu prodejnu zase chápu - kdyby brala vadné notebooky všem zákazníkům bez ohledu na to, co servis, ztráceli by stovky tisíc, dost možná miliony Kč ročně. Co prodejna zmůže s vadným notebookem, když se na ni servis vykašle? Krom vyhození do kontejneru nic. A takto znechucených zákazníků, jako já, má ta prodejna ( dle známého téměř výhradně kvůli Aceru - jehož výrobky jsou však v prodejně nejčastější ) spoustu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2007 21:46

Jo to nedělejte. Tuším že je na to nějaký paragraf.

Ale jen se nebojte. Tak jak vrátí peníze oni vám, tak to jede dál na jejich dodavatele atd. Oni škodní nebudou. Ovšem jestli v tom neumí chodit, jejich problém. Tohle se nám stává taky. A při nejhorším z toho uděljí pracovní a odepíšou ho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  04. 10. 2007 13:12

Trosku si s tou strankou protirecis. Pribeh je smutny a verim ti ho, ale proc sakra vkladat zrovna google reklamu za par haleru???? To si neuvedomujes, ze vice jak 1/2 reklam tvori reklama prave na acer? Ja mit takovou zkusenost a kdybych si chtel udrzet trochu vaznost situace, rozhodne bych nevolil takovy druh reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 15:41

Ty reklamy vybírá Google podle zaměření webu, ne podle jeho obsahu. A těmi pár haléři se rozumí v tuto chvíli už tisícovka. Takže asi tak. Nejraději bych byl, kdyby tam byla reklama na jakéhokoliv jiného výrobce, to pochopitelně, ale to se prostě ovlivnit nedá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  04. 10. 2007 17:44

Ja samozrejme vim, jak tato google reklama funguje a chapu, ze ji nemuzete ovlivnit. Ale nadavat na acer a pote zde nechat reklamu na acer vedome, to je proste hloupe :) Btw. ta tisicovka s tim asi moc neudela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Intri  |  04. 10. 2007 18:41

Já vím, je to hloupé, ale nápad na tu stránku byl asi takový - Acer mě naprdl víc, než měl, tak jsem se rozhodl o tom informovat co nejvíce lidí. Tak jsem sepsal stránku a došlo mi, že bych na ni mohl hodit reklamu, aby se mi vrátila aspoň část toho, o co mě Acer obral. Pak jsem tu stránku rozeslal po celé vysoké škole, na které studuju, dal to na nejrůznější fóra, sepsal články, dokonce se to málem dostalo do Lidových novin, z čehož asi plyne, že ten článek není bez významu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MischeLL  |  04. 10. 2007 22:09

Já jsem Aceru nikdy nevěřil. Viděl jsem jeden starší model, u kterého odešlo chlazení a známému to taky neopravili (přitom taková prkotina) a svedli to na chybu základovky!

A to, že láká na cenu taky není zas až tak horké. Pořídil jsem si FS Amilo Xa1526 mnohem levněji než ekvivalentní NB Acer bez operačního systému. Jen doufám že mi vydrží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiM  |  03. 10. 2007 19:27

Hele, není to na buzinec-notebook málo růžový?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creator  |  03. 10. 2007 17:27

Zakaznici nejspis chteli vyjadrit, ze je nebavi se tahat s velkymi osklivymi hranatymi tezkymi cernymi krabicemi, ktere kdyz nekde nahodou upadnou z vysky pul metru, tak je po nich. Berte to asi jako rozdil mezi prvnimi cihlovitymi mobily s malinkou mzourajici obrazovkou a trcici antenou a dnesnimi sexy "vecky" ve stribrno-pastelovem provedeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  03. 10. 2007 16:05

Acer by se měl místo toho hlavně zaměřit na to, aby byly jeho stroje spolehlivé. Měl jsem co do činění celkem se 3 modely této značky (Aspire) a všechny se pokazily (u dvou deska, u jednoho DVD palírna). Zlaté Vaio..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 10. 2007 16:27

Nesmíte kupovat ty nejlevnější šunty. Já měl dva Acery a oba fungovaly a fungují na jedničku. Ten druhý už se mnou zažil tři měsíční cestování. Denně běží po většinu dne. Mám ho již přes dva roky a pouze jsem měnil baterku. Jenže to nebyl Acer za 15-20 tisíc, když jsem ho kupoval, měl u nás cenu 55-60k, ten první stál 40k bez DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 10. 2007 16:41

no on se ti může posrat i ten nejdražší acer ferrari nebo i sony vaio, nic není dokonalý, já mám za 23000,- a po pul roce mě klekl disk, tak po měsici to zas frčí a ještě i tam dali větší disk než byl, samo že gratis - záruka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  03. 10. 2007 16:43

Notebooky stály 30 - 40k Kč bez DPH. Čili střední třída. A i kdyby stály těch 20, to že se ze 3 pokazily 3, to svědčí o tom, že buďto mám šílený pech (2x Vaio poté absolutně OK) nebo to jsou křápy. Nicméně značce Acer se už budu vyhýbat, ať už u notebooků nebo u LCD monitorů..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomato  |  03. 10. 2007 17:53

na firmu k nam prisel na reklamaci Acer Ferrari.. u booku za tolik desitek tisic bych cekal kvalitu, ale nejen ze zlobil HW, ale i plasty byly rozvrzany a kloub prasklej..

jinak nejvic booku, co chodi na reklamaci, je jednoznacne od aceru..

taky znam par lidi, co je maj v pohode, ale ja bych si acer rozhodne nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2007 19:04

Acer Ferrari. Pořizovací cena cca 75k, kleknul do dvou dnů po zakoupení. Acer nebyl schopný opravit dřív jak do tří týdnů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smarty  |  03. 10. 2007 15:30

"Výsledkem by však měl být design s názvem ProFile, jenž by měl reprezentovat solidnost a spolehlivost s charakteristickou „tmavočernou“ barvou." Ja bych tam nechal asi jen to "S charakteristickou tmavocernou barvou" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2007 20:39

Dodáme Vám náš model T v libovolné barvě, za předpokladu že vámi požadovaná barva bude černá... (Henri Ford)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  03. 10. 2007 15:13

to jsou bezobsažné kecy,.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor