Některé GeForce 8800GTX jsou vadné

Diskuze čtenářů k článku

Tinker  |  07. 11. 2006 16:21

Ja mam GeForce 7600GS a dela me to samy!!!!
Akorat treba az po 5 hodinach, ale opravdu dokaze nasrat, kdyz vypaluju a v pulce se to vypne CD/DVD muzu vyhodit(se me povedlo uz 2krat!!!)
Je mozny, ze by to bylo i na 7600GS???
Starej comp 1,3GHz s GeForce 5200, to byl teprv hukot-teplota 80°C a v pohode jel a nikdy se nevypnul, maximalne zasek, ale to uz sem do nej trisknul a slapal dal-hodne se mi sekalo GTA.
U toho novyho to mlaceni funguje taky(nekdy nejde HDD), ale s grafikou to nepomaha.
Kdyby o GeForce 7600GS nekdo neco vedel, tak privitam kazdou novou informaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  07. 11. 2006 18:01

Hmm, nemáte náhodou desku od MSI?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  07. 11. 2006 18:43

Ja mam desku MSI - bezi pres 15 hodin v kuse pri vytizeni CPU na 100% - komprese videa do h.264, a samozrejme bez problemu, nebo pri bezne praci - office, net, poslech hudby, streamovane video v kuse pres tyden! Bez padani, restartu ci seku - 100% spolehlivost, neni chytre globalizovat vadu jednoho nebo par vadnych kusu na celou firmu respektive na spatnou vyrobu, drive mi spatne fungovala funkce dynamickeho pretaktovani, ale spravil to novy bios, s tak dobrou podporou jsem se nesetkal u ficu, asusu, abitu, solteku ani gigabytu (nebo ti co biosy vydavali casto ony problemy resili jen udajne, v praxi ale trvaly).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  07. 11. 2006 19:17

Ufffffff, váš příspěvek má naprosto nulovou hodnotu, do koše s ním.

Tady jde o to, že několik sérií desek MSI mělo také špatný kondenzátor, kvůli kterému docházelo právě k tomu co popisuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  08. 11. 2006 17:33

NO, LUBOSID -

SES UPLNEJ DEBIL, MUJ PRISPEVEK MA HODNOTU NAROZDIL OD TVYCH BLBYCH KECU OHLEDNE MSI, NEMEL BYS MACHROVAT KDYZ NEVIS S KYM MLUVIS, JA JSEM ELEKTRONIK, A ABY SPATNY KONDENZATOR V ZAKLADNI DESCE ZPUSOBIL PAD SYSTEMU JE ABSOLUTNI BLBOST/KTERENSKY NEZNALY NESMYLS, ZDE - U NVIDIE JDE O PSATNY REZISTOR, JDE O CASOVE KUMULATIVNI PRETIZENI, VY MLUVITE O DESCE A KONDENZATORU, TEDY O NECEM UPLNE JINEM, SPATNY KAPACITOR V SIGNALOVE CESTE BY ROSTOUCI KAPACITNI REAKTANCI ZPUSOBIL NEPRUCHODNOST TETO CESTY A DESKA BY NEFUNGOVALA VUBEC, VADNY KONDENZATOR V NAPAJECI CESTE BY NEZPUSOBOVAL KUMULATIVNI PORUCHU, JELIKOZ BY ZAVISELA NA AKTUALNI SPOTREBE - TEDY HNED PRI ZATIZENI, NE PO URCITE DOBE, NEVIS VUBEC O CEM MLUVIS, KDYZ VIS A ZNAS HOVNO TAK DRZ HUBU, A NEVYSKAKUJ SI TADY SE SVYMI SCESTNYMI NAPADY KTERYMI POUKAZUJES NA SVOJI BLBOST ELEKTROANALFABETE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nogard  |  12. 01. 2007 18:41

Kydž tomu tak rozumíš tak mi Pls poraď mam 7600GS a jakmile to zatížim tak mi to maximálně za pět minut restartuje. Čím to může bejt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VO  |  12. 07. 2007 13:51

Ty pico, ty curaku,ty zmrde, ty hajzle, ty kundo !!!!!!

A jen tak na okraj, vadny kondenzator ma veliky vliv na stabilitu desky, prekvapuje me ze to ELEKTRONIK jako ty nevi :)

Ty ha kokote, svine, kurvo,debile !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  07. 11. 2006 20:42

Ha, dneska, jsem trochu Experimentoval, a nainstaloval, jsem si Operační systém Microsoft WINDOWS OEM Millenium Edition CZ, v podstatě, a v ní samozřejmě, DirectX 7.1, asi nějaká verze CZ, to je rozhraní DirectX 7, asi nějaká verze CZ, jak jsem se dočetl, upravené tak, aby chodilo, na Operačním systému Microsoft WINDOWS OEM Millenium Edition CZ, v podstatě, a somazřejmě se mi nahrál i multimediální přehrávač Windows Media Player 7.0, asi nějaké řeči CZ, a zkoušel, jsem tam přehrát HD Videa, v rozlišení 1280x720, ten program Windows Media Player 7.0m asi nějaké řeči CZ, si Filuta, jeden, stáhnul Kodeky Windows Media Video 9, a kodek Windows Media Audio 9, nebo jak to přesně bylo, a začal, v klidu a bez sekání přehrávat, HD Video v rozlišení 1280x720, na počítači s procesorem AMD Sempron 2200+, v Socketu (A), s Grafickou Kartou NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběnicí a se 128 MegaBajty DDR-RAMky, na frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle Grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, s d touhle Grafickou Kartou v Grafické sběrnici AGP8x, a s 512 MegaBajty DDR-RAMky, na frekvenci 400 MHz (Efektivně), a video, HD v rozlišení 1280x720, mi jde Plynule i v přehrávači Media Player Classic, asi verze 6.4.9.0, asi nějaká verze CZ, a s Ovladači ForceWare verze 81.98, asi nějaká verze CZ, ale pod Operačním systém Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP2 CZ, mi jde HD Video v rozlišení 1280x720, asi jen tak nějak průměrně na 17 snímcích z 24, v programu Media Player Classic asi verze 6.4.9.0, asi nějaká verze CZ, a v přehrávači Windows Media Player 11 Full Version, asi nějaké řeči CZ, asi jen na 3 snímcích, za vteřinu, z 24 možných, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zmatený  |  07. 11. 2006 22:39

he?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  08. 11. 2006 07:17

Snaha o maximum nesmyslne umistenejch carek ve vete (. Mam dojem, ze spojena s mletim naprosto zbytecnejch kecu (:
Abych, nezapomnel, no! ((;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  08. 11. 2006 12:23

To je Ladik... to je takovy obecni idiot na zive.

By me zajmalo jesli tento clovek je poravdu takovy hnup nebo si dela srandu. Jestli si dela srandu, tak klbouk dolu. To je opravdu vykon. A jestli ne, tak by ten clovek mel asi vyhledat pomoc odbornika, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  08. 11. 2006 13:52

No, musím konstatovat, že ty běž zpět do školy, protože cokoliv číst po tobě je opravdu na pozvracení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  07. 11. 2006 18:44

Nevím, s tou Grafickou Kartou, NVIDIA GeForce 7600GS, co zkusit, nějakou novou, nebo starší verzi Ovladačů ForceWare, i když ono, jich moc pro Grafickou Kartu NVIDIA GeForce 7600GS, ono jich pro tuhle Grafickou Kartu, pro ni asi ještě moc nebude, a myslím to docela, vážně, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aToM  |  07. 11. 2006 13:09

A co tak na teno rezistor pripajet paralelne dalsi, 75 kOhm
Ve vysledku to da tech 30k...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovanyy, neregistrovanyy  |  07. 11. 2006 13:33

na smd s trafopajkou? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  07. 11. 2006 14:31

klidně i trafopájkou by to tam dal, otázka co by na to řekli okolní součástky. Ale mikropájku má dneska kdekdo, s tou by to problém ani být nemusel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike.M, Mike.M  |  07. 11. 2006 14:40

staci prilepit vodivym lepidlem. ktere se dnes bezne pouziva na smd. Preci SMD maji jak vespod tak po boku i nahore spojovaci plosky. dyt je to tak jednoduche. nevo tam dat novy a ten stary kladivkem a majzlikem odsekat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  07. 11. 2006 15:29

No nevim jestli nebude jistejsi to jit vymenit a za dobrou kartu, nez na to brat majzlik :) Prece jen aby to neslo i z kusem plosnaku... pak na te csticce medene bude mit i dalsich 30 soucastek :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyp  |  07. 11. 2006 15:30

Kdepak ti soudruzi v NDR udělali chybu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peebles  |  07. 11. 2006 12:25

prostě vložili do osazovacího autmatu jinou cívku s odpory. na takové cívce může být 2000-5000 smt součástek, takže si každý může udělat představu, jaká část výroby jde na testy :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 11. 2006 16:13

To jo, a nejspis na to prisli az tam vkladali druhou civku, tedy az tolik karet muze byt "vadnych"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor