Nejrychlejší vypalovačka

Diskuze čtenářů k článku

jacek  |  03. 04. 2002 09:22

Ja mam Teac 16x/10x/40x a CDROM Teac 40x a jsem s nimi nanejvys
spokojen.Jsou tiche, zcela spolehlive(nestalo se mi, ze bych neco neprecetl, pri paleni jsem pokazil jen uplne prvni CD)
a na w2k a XP mohu pri paleni bez problemu pracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Slabý  |  01. 04. 2002 09:47

Příspěvek zrušen. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cygnus  |  01. 04. 2002 00:27

Zdravim,

Uz nekdo z Vas zkousel rozchodit Teaca pod linuxem ? Jake s tim mate zkusenosti ?

Doma mam starou palicku HP SureStore 6020ep - puvodne na LPT, momentalne pripojenou na SCSI radic Tecram a slape naprosto bez problemu (uz asi tretim rokem), ale je hrozne pomaly (2x) a neni to RW. Mimochodem s novymi modely od HP mam vesmes nejhorsi zkusenosti, napr. mely problemy se softwarem. Zatimco Yamaha (24x10x40x model 3200ez) slape jak hodinky, ticha, rychla a spolehliva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cygnus  |  01. 04. 2002 00:34

Teda tu poznamku o softwaru bych asi mel upresnit. Jednalo se o to, ze nekolik modelu, ktere jsem testoval pracovalo vyhradne s palicim softem od HP, ktery naprosto nevyhovoval. A ani novejci verze napr. Nera se mi nedarilo rozchodit. Ale to neni dulezite. Rad bych si poridil tohoto noveho Teaca a zajima mne tedy jestli je veliky problem rozchodit ho v Linuxu a to konkretneji v SuSE 7.x. A chtel bych to samozrejme vedet drive nez zaplatim spoustu penez za neco, co pak muze byt k nicemu. (pro stouraly - jakekaliv Windows nevlastnim a ani nemam nainstalovana)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  30. 03. 2002 22:55

Ako je na tom tato mechanika s podporou zalohovania (citania) audio CD s vadou zvanou Cactus Datashield?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Janko  |  30. 03. 2002 21:27

Když už jste v tom hodnocení jednotlivých „vypalovacích” značek, jak vidíte Yamahy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorgussien  |  30. 03. 2002 16:46

Plextor Je okej ( Teac je tez ale neni to ono ) a pro chude je lite-on kery ma dost % na trhu mechanik ale nermalni cd-romu bych si od nich nekoupil mam lt 24x10x40 ( nebo tak nejak )a kamos 16x10x40x a jsou v pohode ( ps pro rejpaly tu lite-on ma tatik doma ja mam na svym pc pleXtor 12/10/32 ) ASUS je beztak oem lite-on nebo neco jineho ale to nekerym lidem nevysvetlis

www.cdr.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 03. 2002 13:56

Vsechny jejich vyrobky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MILK  |  28. 03. 2002 19:43

Chtel jsem se zeptat, jaky je rozdil mezi vypalenim disk-at-once a track-at-once? treba pri vypalovani image?

Dalsi vec je, jake mate zkusenosti s vypalovanim CD-RW. Mam totiz pocit ze mi casem RW-cka odchazi a nelze je dale znovu pouzit (vypaleno bylo na ne cca 30x). Neplati to o vsech ale maji takovou nejakou nepeknou tendenci....dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  28. 03. 2002 21:03

 Moj rekord je Teac 4x (v ceniku, na CD pisu intenso) , ktore sa dalo napalit 2x a bolo ponom. Dost pohodove su ale Verbatim 10x (napalene vyse 60x) a Plextor 10x (bohvie kto to naozaj vyraba, dali mi to k napalovacke, napalene vyse 200x)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kombajn  |  29. 03. 2002 09:50

Disk at once ti vypali cely disk najednou, track at once ti to vypali oddelene po trackech... treba videoCD se pali po traccich, na druhou stranu kdyz chces CD jemne preplnit (na 80min cd hodit treba 81 min) tak musis mit zaskrtnutou volbu disk at once

Celkem prekvapive jsou RWcka od BASF (EMTEC), ty jsem uz prepaloval aspon 100x a v pohode. Fakt bych necekal ze nekdo kdo vyrabi tak divne media dokaze vyrobit slusne RWcka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvackina  |  28. 03. 2002 17:15

Nemáte niekto skúsenosti s napalovačkami LG? aké sú?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  28. 03. 2002 20:59

Na jeden zensky organ. Berte jedine Plextor (v krajnom pripade z rodinnych dovodov obcas aj TEAC, ale to uz nieje ono)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  28. 03. 2002 10:23

Na ceskem trhu je k sehnani totozna mechanika od firmy LITEON a podle me je to kvalitne stejny kousek za lepsi penize

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kombajn  |  28. 03. 2002 12:26

nevim, prece jen u me znamena znacka TEAC absolutne bezproblemove mechaniky, ktere spolecne s Plextorem jsou kvalitni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  28. 03. 2002 12:31

to mas pravdu take na nem palim ale podle mych zkusenosti je liteon fakt dobry uz jsem jich prodal dost a nikdo si nestezuje a plexto¨r je fakt vymazleny ale ta cena je uz nekde jinde :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  28. 03. 2002 13:50

S firmou LITEON mám kromě monitorů jen ty nejhorší zkušenosti a to hlavně u CD mechanik. Problémy jsem měl především s úžasnou hlučností, neschopností číst nebo spíše vůbec fungovat na vyšších rychlostech a v neposlední řadě s "tvarohovou" mechanickou částí (ozubená kolečka atd.), tak špatné mechaniky se mi dostali od jiného výrobce jen v některých nepovedených typech od BTC (taky značka za všechny prachy). Bohužel s vypalovačkami od obou firem nemám žádné zkušenosti, takže budu rád když mne v budoucnu příjemně překvapí. Co se týče značky TEAC, tam není o čem diskutovat, snad jen na téma: "a co PLEXTOR ?".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LostID  |  28. 03. 2002 15:43

a co ASUS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STanley CZ  |  29. 03. 2002 18:00

Jasne, LITEON nestoji za nic, a jestli ano, tak jen kus od kusu. Mel jsem CD-ROM mechaniku 48x, a odesla dva dny po zaruce - asi to mela nacasovany. Pak jsem koupil Toshibu, stala sice o 300 vic, ale funguje bez problemu. Kdybych si ty 300 odpustil predtim, tak jsem mohl usetrit. Holt nejsem tak bohatej na to, abych si mohl kupovat levny veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  28. 03. 2002 16:55

TEAC je proste TEAC , na plextora nedosahu (cenove), tak jsem si koupil aspon toho TEACA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Slabý  |  01. 04. 2002 09:48

Příspěvek zrušen. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  04. 04. 2002 12:20

Ales Slaby je Trotlik. a je to rovnez kreten kterej si mysli ze tato reklama nekoho zaujme. Navstivil jsme jeho stranky ale program bych se bal nainstalovat. Cili ALesi di do prdele a nevotravuj tady!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor