Na prvních třech pozicích v žebříčku nejcennějších značek světa podle analytické společnosti Interbrand nedochází po uplynulém roce ke změnám. První pozici si drží Coca-Cola, druhou IBM a třetí Microsoft. Na čtvrtou pozici se dotáhl z loňského sedmého místa Google, když se mu podařilo zvýšit hodnotu značky o 36 % na 43,6 milard dolarů, zabodoval také Intel, který si polepšil o dvě pozice a nyní zaujímá sedmé místo.
Z počítačových firem se vysoko drží také HP na desáté příčce nebo Cisco, které uhájilo čtrnáctou pozici. Apple poskočil o tři místa na sedmnácté. Největší propady v první dvacítce zaznamenaly značky Nokia a Toyota.
Stanovit hodnotu značek firem je ovšem statistická alchymie, která dává přesné výsledky o nepřesných číslech. Jiná metodika společnosti Millward Brown ukazuje úplně jiné závěry. Podle jarních výsledků si první pozici drží Google, následuje IBM, Apple a Microsoft. Coca-Cola je až na pátém místě.