Negativní ohlasy na antivirovou kontrolu Gmail

Diskuze čtenářů k článku

Heady, Heady  |  05. 12. 2005 23:56

jednoznacne nepovolit vypnutie antivirusovej ochrany. ako tu uz niekto povedal: "za bezpecnejsi internet", sak na webe surfuje tolko absolutnych laikov, ktorych IT ani trocha nezaujima - tato skupina je najvacsim siritelom skodliveho SW - tento dovod je aj dovodom, preco si myslim, ze by nemali povolit odosielat spustitelne subory !!
a co sa tyka mena antivirovej spolocnosti a antiviroveho systemu, tak som tiez zato, aby to zostalo v anonymite - kto by predsa prezradzoval svoje utocne/obranne prostriekdy ?? mlcanie je zlato !! cize anonymita googlovskej ochrany je jeho jednoznane plus !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  06. 12. 2005 08:16

vyměňte si klávesnici, zasekává se Vám ! a ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 12. 2005 08:30

Jestli ti dobře rozumím, ty jsi podle všeho "odborník", ale nějak ti uniká podstata problému ty chytrej, tady jde o to, že ti někdo jinej určuje v tvý soukromý korespondenci co je, a co není nebezpečný a to v mnoha případech naprosto nesmyslně. A mimo jiné, podle tebe by teda měli surfovat pouze lidi s určitými znalosti IT? Co jsi zač?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  06. 12. 2005 13:54

Ridit auto bez ridicaku se take nesmi (na verejne komunikaci).
A viry umi napachat jeste vic skody nez auto - mluvim/pisi jen o materialnich skodach!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  05. 12. 2005 23:14

co jako? spustitelne soubory (ani v zipech), nejdou posilat, coz je pomerne logicke.. spise me stve, ze nebere ani soubory .class z javy, ale taky mi to nevadi... a ohledne raru - ten taky nejde od zacatku a nejak mi to nevadi, aspon mi lidi prestali posilat veci v raru :) stejne jsem ho nemel rad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  05. 12. 2005 21:22

Domnívám se, že příloha je součástí správy a měla by být doručena. Nemám nic proti antivirové kontrole, ale zařadit na černou listinu přílohu jen dle přípony a nedoručit ji, je zhovadilost. To nemá s antivirovou ochranou nic společného. Autor tohoto řešení je naprostý diletant, mdlého rozumu. Asi by se mu nelíbilo, kdyby dostal poštou místo celého balíku jen kousek. Navíc toto omezování je v jasném rozporu se zákonem o přepravě zásilek, který nedovoluje přepravci zasahovet do přepravované zásilky. A platí i pro e-mail !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  06. 12. 2005 01:03

To je nesmysl, i pošta otevře a zadrží zásilku, která má podezřelý nebo nebezpečný obsah a určuje, jaké zásilky je možné doručit. Předpokládám, že GMail má určité smluvní podmínky, které toto upravují. Posílání exe souborů mailem je zhovadilost a já osobně bych to nejraději zakázal úplně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 12. 2005 08:19

Tak proč vůbec používáč e-mail? Blbe, nechtěl bys třeba úplně zakázat tenhle typ komunikace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  07. 12. 2005 15:24

Komu nadáváš, pako? Napsal jsem svůj názor, stojím si za ním a ty si trhni, troglodyte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 12. 2005 08:21

Nejradši zakázat .... to už tu bylo mockrát. A nechtěl bys třeba úplně zakázat tento typ komunikace? Chytrolíne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keltjas  |  05. 12. 2005 15:26

V každém případě by to měl být uživatel, který rozhodne, co s doručenou poštou (byť zavirovanou) udělat...
Tak to je dle mého názoru cesta do pekel, nechat toto rozhodnutí na uživateli.
Za internet bezpečnější
K.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bla  |  05. 12. 2005 11:05

Nepustí to ani .rar mrcha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xplesa  |  05. 12. 2005 11:11

Stačí spustitelný soubor přejmenovat na třeba program.exe_ Takhhle si alespoň já ukládám viry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smiricky  |  05. 12. 2005 11:25

Prave - a uz nekolik tydnu, ci mesicu, ne az ted s antivirem.  Zip ano Rar ne,  Je treba zmenit koncovku,nebo ji uplne vymazat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bla  |  05. 12. 2005 11:35

Jo to je jasne, ale co kdyz mi to posle nekdo kdo o tom nic nevi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeneks, zdeneks  |  05. 12. 2005 11:52

Prijde oznameni typu 'Your email was refused - forbidden type: mime-rar'.
Nacez snad i nezkuseny uzivatel odesle email 'Posilal jsem ti prilohu, ale ta nedosla, jak to?' a clovek se uz domluvi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bla  |  05. 12. 2005 12:54

No to by bylo ideální, bohužel jsem čekal na důležitou zprávu, 5 ostatních ji dostalo, jen já ne. Odesílatel už se neobtěžoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Necroman  |  05. 12. 2005 13:30

Je to navic zakerne i v tom, ze to uzivateli nedovoli poslat spustitelnou prilohu ani v archivu, jako je treba zip. Nejlepsi reseni je napr pridat za nazev souboru vykricnik "program.zip!" a gmail si ani neskrtne .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepoužívám  |  05. 12. 2005 14:25

Gmail nepoužívám. Obr kraviny si do pošty fakt nenechávám posílat (a kdo by mi poslal 500MB nesmysl, vrátí se mu řka: "Si debil, neposílej mi takový obr přílohy.") a to že původně nechtěl dát ani možnost poštu mazat... A stejně musel ustoupit (jinak by se na něj každej druhej vykvák).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  05. 12. 2005 18:52

Co maji 500MB prilohy spolecneho s Gmailem? Na Gmailu je pokud vim prichozi i odchozi limit na velikost zpravy. Velka schranka ma tu vyhodu, ze nemusis postu mazat a mas tak vzdycky vsechno vsude po ruce (pokud ti jde net).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter09  |  05. 12. 2005 11:04

souhlasim s tim, ze uzivatel by mel mit moznost jakehosi nastaveni sveho emailu (barvicky atp.) aby mel pocit jakesi svobody a te demokracie :)

na druhou stranu, spam a viry jsou celosvetovym problemem, a netrapi pouze blbce a nebo administratora, ktery ma sve prostredky pod kontrolou.

Taky by me zajimalo, kolik z vas, kteri se nepovazuji za obyc. uzivatele posila spoustitelnou prilohu? (samorozbal. archuiv atp.)
- priznam se, ze ja ne a tento stav setrvava jiz nekolik let.
p.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  05. 12. 2005 14:32

Třeba já? Když potřebuju mailem (a není zrovna jiná možnost, třeba vzhledem k pravděpodobnosti domluvy s druhou stranou na něčem jiném ) poslat něco, co by mailem téměř neprošlo, raději na to pustím 7-zip v brutálním nastavení a pošlu SFX soubor. Sice to dělám zřídka, ale občas na to zkrátka taky dojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  05. 12. 2005 10:56

Jak si můžou stěžovat na to že nejde posílat spustitelná příloha? dyt to už nešlo hned od začátku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  05. 12. 2005 14:29

Přesně tak, tohle se zavedením antiviru nesouvisí. Naopak by teď mohli spustitelné přílohy povolit, když spustili antivir!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor