Návod na to jak dosáhnout 17230 v 3DMarku

Diskuze čtenářů k článku

halen  |  26. 07. 2002 12:53

Tak jsem si ten jeho výsledek prohlédl. Je to podfukář. Testoval jen hry, ostatní testy vypnul. Kdyby zapnul default test, asi by ani nedojel. Leda kdyby si objednal cisternu dusíku, jako ve filmu Terminátor 2. Prohlédl jsem si i ostatní testy nad 16.000 bodů. Je zvláštní, že všichni P4-kaři s výsledkem na 16.000 bodů vypínají tyto testy: Pixel shader, Vertex shader, Advanced pixel shader, Point sprites. Asi se těch testů jejich počítače a procesory bojí. První poctivý výsledek je tento http://service.madonion.com/compare?2k1=4043497 Světe div se, 16027 bodů dosaženo na Athlonu XP 1536MHz+nVidia TI4400, chlazeno vzduchem, všechny testy zapnuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halen  |  26. 07. 2002 13:32

Asi je to taky podvodník, s tím Athlonem 1536MHz. Na takovéhle konfiguraci to nelze dosáhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lef  |  26. 07. 2002 17:16

No nevim jak ty , ale neznam nikoho kdo to poctive dela , aby se mu ukazal vysledek pouze s casti testu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
garchield  |  28. 07. 2002 18:03

Souhlas    S registrací na MadOnion a s defaultním nastavením /vše/. Jinak to není k ničemu. Proš si taky lhát do kapsy, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Mensik  |  26. 07. 2002 07:26

Hehehehe, ja mam v 3DMarku neco kolem 600 bodu :))))

Ozon

P.S. Tak nevim, jestli se mam smat, nebo spis zacit plakat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seiko  |  25. 07. 2002 10:24

Kouká, že nebylo použito standardního nastavení, oao na 640x480 při 16-bitových barvách bez AA a se vším ostatním na minimum bych s R9700 šel třeba i přes 30000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mouze  |  25. 07. 2002 08:03

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  24. 07. 2002 20:23

Hmmum, tos nevidels.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazáno. Redakce  |  24. 07. 2002 17:53

Vulgární a urážlivé příspěvky budou mazány z principu celé.


Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda  |  25. 07. 2002 12:06

Vcetne jejich pisatele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  25. 07. 2002 12:24

Jako jejich pisatel jsem byl označen já, ale nenapsal jsem to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  25. 07. 2002 15:57

Mozna by bylo na case s tim neco udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halen  |  26. 07. 2002 10:06

Jste v kontaktu s autory PC-tuningu? Ti mají jistě dobře zpracovanou diskuzi, kde zazněly hlasy čtenářů po změnách. Vytvořte přihlašovací dialog se jménem a heslem, jméno by mělo mít unikátní ID, povinně nechte vyplnit existující e-mailovou adresu a aktivační kód zašlete na tento mail. Pak se Vám nestane to, že pod Vaším jménem někdo přispívá do diskuzí. Zcela jistě by se zvedla kvalita diskuzí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazáno. Redakce  |  27. 07. 2002 01:20

Příspěvek byl smazán.

Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neználek  |  27. 07. 2002 17:22

Co to plácáte? Už víme že tohle jsou pro vás banality, tak bychom se taky mohli dozvědět, co jsou ty důležitější věci????? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dmx1  |  24. 07. 2002 12:46

Staci Photoshop a troska zrucnosti :)

 

D.MX:1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netmaster  |  24. 07. 2002 13:11

Myslim, ze ani ta zrucnost nebude treba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  24. 07. 2002 11:25

..klidne 25000 a na normalni konfiguraci (tj. bez trapneni s dusikem ci pretaktovavanim), tj. podstatne levneji (zadarmo) a jednoduseji (staci kliknout mysi). Proste si pustim aplikaci, ktera v DX natvrdo vypina textury, mipmaping aj. funkce, zatimco si aplikace "mysli", ze texturuje a mipmapuje. Tusim, ze neco takoveho sikovneho se jmenuje napr. 3D Analyzer...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  25. 07. 2002 01:44

jezis a proc by to nekdo delal ?

mozna by to napadlo nejakyho vadnyho cecha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PrimeroZ  |  25. 07. 2002 07:39

Proc by to nekdo delal?
A proc nekdo prudi s tekutym dusikem, aby mel 17000 bodu v 3DMarku?

Ze stejnyho duvodu...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halen  |  26. 07. 2002 10:08

Ten někdo prudil s dusíkem zřejmě proto, aby cíle dosáhl legální cestou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  24. 07. 2002 10:59

Kdyz uz, tak uz, aneb kdyby tam mel Radeona 9700, tak jde celkem  pohode pres 20000 bodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  24. 07. 2002 13:16

jj, hlavne s kartou, ktera jeste neni oficialne vyrabena a testovany zatim byli pouze testovaci predprodukcni vzorky. nebo vis o krame kde toho radeona sezenu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hug  |  24. 07. 2002 15:09

no kazdy je hned master vsetkych prilahlych galaxii, ale keby si si precital originalny clanok tak by si sa dozvedel, ze to iste tvrdi aj povodny autor:

It will be interesting to benchmark with a RADEON 9700 too since it is about 20% faster than GeForce4 Ti4600 so a score of 20,000 3dmarks and above will be attainable.

skoda, ze si neprisiel na nieco genialnejsie, mohli sme sa poucit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  24. 07. 2002 15:18

Ok, ok, proste kdyz jsem si precetl tuhle zptavu, tak to bylo prvni co me napadlo. To, ze jeste Radeon 9700 neprodava jsem nevedel, myslel jsem, ze se neprodava zatim jen u nas. A original jsem si samozrejme cetl, ale az po napsani prispevku, takze o tom Radeonu na konci vim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  25. 07. 2002 10:20

wau! omluva ve forech! to jsem snad jeste nevidel  veskera ucta, Vasku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pleva  |  26. 07. 2002 07:57

Myslím si, že tuhle grafárnu dostane od ATI, pokud ji už nemá , protože je to slušná reklama pro firmu. Proč by ji nepučili. Tomovi a Anandtechu taky dávaj vzorky .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpetsa  |  24. 07. 2002 09:58

prvni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor