Na Facebook se vrací dárky

Na Facebook se vrací dárky

Facebook se rozhodl dát dárkům další šanci a po dvou letech od posledního neúspěšného pokusu tuto funkci znovu zpřístupní svým uživatelům, prozatím však jen ve spojených státech. Pokud se zde tato funkce osvědčí, je možné očekávat její rozšíření do dalších zemí.

Klepněte pro větší obrázek
Staré známé tlačítko pro obdarování oslavenců se vrací

A jak toto obdarovávání funguje? Uživatelé nyní u příspěvků naleznou novou záložku „dárky“. Zde poté mohou vybírat z dostupných dárků. Po volbě toho pravého si uživatel může zvolit, zda obdarování bude čistě soukromé, nebo zda se se svou štědrostí pochlubí ve svém a přítelově profilu Timeline.

Počet možných dárků již jde do stovek a další denně přibývají. Zvolit lze různé typy dárků v různých cenových kategoriích – od dárkových poukazů například do Starbucks za jednotky dolarů přes cukrářské výrobky za desítky dolarů až po plyšové medvědy za stovky dolarů.

Klepněte pro větší obrázek
Nabídka dárků je pestrá

Pokud se tentokrát dárky osvědčí, otevírá se Facebooku po mikroplatbách a reklamě nový významný zdroj příjmů.

Diskuze (7) | Megabox: comeback Kim Dotcoma

Témata článku: Facebook, Web, Byznys, Sociální sítě, Dárkový poukaz, Starbucks, Timeline, Významný zdroj

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší