MySpace prodáno. Za zlomkovou cenu ho koupil Justin Timberlake

MySpace prodáno. Za zlomkovou cenu ho koupil Justin Timberlake

Sociální síť MySpace byla spuštěna v roce 2003, tedy ještě před Facebookem. A především v Americe se jí dařilo a dlouho se před Facebookem držela. Období největší slávy nastalo v roce 2005, kdy nadějný projekt koupila mediální společnost News Corporation Ruperta Murdocha za 580 milionů dolarů. Ovšem na špici se služba MySpace udržela jen do roku 2008, kdy jí převálcoval Facebook. Od té doby popularita MySpace klesá a aktuálně má „jen“ 30 milionů aktivních uživatelů (Facebook 700 miliónů). Více je však znát odliv inzerentů. V News Corporation už ale boj vzdali a MySpace prodali za 35 miliónů dolarů. Kupujícím se stal popový zpěvák Justin Timberlake a reklamní agentura Specific Media, informuje ekonomický deník E15.

Klepněte pro větší obrázek
Současná podoba MySpace

Na první pohled Rupert Murdoch na MySpace drasticky prodělal. Nicméně nebude to tak strašné. Ještě v roce 2009 měla firma příjem 385 milionů dolarů a ani teď není ve ztrátě. Z obecné sociální sítě se MySpace postupně vyprofilovala ke službě, na které hudební a filmoví tvůrci komunikují se svými fanoušky. Právě tato profilace je vedle Facebooku už asi jedinou nadějí na budoucí existenci MySpace a tímto směrem chtějí službu rozvíjet i noví majitelé.

Diskuze (7) Další článek: Google uvolňuje limity, Picasa bude neomezená a zvládne i videa

Témata článku: Web, Sociální sítě, Akvizice, MySpace, Justin, Ekonomický deník, Justin Timberlake, Cena, Tim, Reklamní agentura, Specific, News

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší