Multimediální přehrávač iRiver X20

Diskuze čtenářů k článku

Neta  |  24. 07. 2007 20:33

Zajmalo by me, jestli je fakt tak velkej, jak vypada na fotkach :)) chtel sem neco i na sportovani, abych si to treba pripnul do pouzdra na ruku.. tak jestli to neni moc velky.. Rozhoduju se mezi X20 a Clix 2, ale u toho clixu me zase odrazuje ze to je o 800 drazsi, coz je celkem znat.. pomalu dva dny prace. Navic X20 uz ma vestaveny repro.. jedinej minus vidim v ty velikosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lool  |  29. 05. 2007 15:13

No ja nevim, ale ja od prenosneho mp3 chci, aby byl co nejmensi a byl na tuzkove baterie (kvalita zvuku a fce jsou uz v dnesni dobe +/- ok u vsech). Tohle nesplnuje ani jedno. Takze podle me na doma dobre, na ven neprakticke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkkkk  |  29. 05. 2007 16:26

pro mě taky ať je co nejmenší (ale ne na úkor ovladatelnosti), ale zásadně s integrovaným akumulátorem. jednak starat se o nabíjení baterek, druhak tahat je pak ještě s sebou mi přijde opruz. pohodlnější pro mě je, jednou za týden dát přehrávač nabít (stormblue A9+). nebo mít jinej přehrávač, tak nabíjet obden by mě taky nezabilo. to, že časem interní aku bude ztrácet na kapacitě mi nevadí. u dobrých značek ho vymění v servisu (za stejný prachy, co bych jinak musel vrazit do nabíječky a nabíjecích baterek) a ani to mě netrápí, jelikož za ty tři roky už bude stejně morálně zastaralej, tak ho nahradím novým

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tejvl  |  29. 05. 2007 17:01

Nosit u sebe jednu AAA navic mi nedela nejmensi problem a hlavne kdyz ti prehravac chcipne treba ve vlaku, tak si aku proste nevymenis - v tom vidim tu zasadni vyhodu AAA; tim starat se o baterky nevim co jsi presne myslel, ale mam u nabijecky fci vybijeni, takze vlozim baterku (sice vetsinou uplne prazdnou prave tim, ze neresim kdy mi chcipne) a automaticky mackam knoflik vybijeni - po vybiti jde automaticky nabijeni takze zadna prace ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  30. 05. 2007 01:38

S temi AAA clanky jsem mel pro pouhy audioprehravac stejny nazor jako mas ty. Ale jen do te doby, nez jsem si koupil Creative Zen Vision:M (velmi dustojny konkurent iPodu, s vyjimkou "tloustky", audio minimalne 100%, video o 100 mil dale). Pak jsem pochopil, ze neni technicky mozne nizkokapacitnimi clanky AAA (pokud vim, max nekde kolem 1.200 mAh) dlouhodobeji "zivit" prehravac v rezimu VIDEOprehravace. Tyto clanky, rekneme, ze rozumne maximalni soucasne pouzite mnozstvi by byly 4ks, by udrzely takovyto videoplayer pri zivote nekolik desitek minut max 2-3 hod. Proto se nepouzivaji dnes uz jine baterie nez vysokokapacitni lithium-iontove apod. V techto aplikacich postradaji klasicke clanky v pomeru objem/vaha/kapacita opodstatneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lool  |  30. 05. 2007 08:40

Souhlas :) Proto si radeji kopim vic veci urcenych primo pro vec, pro kterou byly delane a ne nepouzitelne paskvily 5 v jednom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  30. 05. 2007 20:14

Nesouhlas :) Prave integrace a miniaturizace je jedinou cestou dopredu. A to nemluvim o mnohem vyssi energeticke/materialove/ekologicke narocnosti pri pouzivani/vyrobe/likvidaci samostatnych zarizeni v porovnanim s integrovanym.
Procesor a matematicky koprocesor, to uz tady taky bylo :)))
Pokud jsi mel na musce primo kritiku meho playeru, pak jsi uplne mimo misu a nemas ani poneti, cemu se vysmivas :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tejvl  |  29. 05. 2007 17:06

Btw. predstavu byt co nejmensi mam asi takovou http://www.cdr.cz/picture_/16616/small

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastnacek  |  29. 05. 2007 17:18

Samozrejme co clovek to jiny pozadavky, tady jde ale o PMP prehravac na kterym se da zkouknout film v solidnim rozsliseni 320x240 pri plnym fps a pokud si do nej hodite titulky, tak jsou na tom displeji krasne citelny. Pro tyhle pripady je ten pristroj delanej. Pro pouhy prehravani mp3 je to samozrejme zbytecny, na to staci kdejaka cihlicka za 800.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tejvl  |  29. 05. 2007 20:28

No, na koukani na film si myslim ze taky moc neni, na to je to zase moc male, mam telefon s timto rozlisenim (jasne, zalezi i na velikosti, ale pocitam ze o moc vetsi neni) a na film jen v nouzi, vypada to sice efekne, ale tak max. na serial nebo nekomu ukazat kratke video. A vubec jsem nikdy Iriverum neprisel na chut, vsechny byly takove divne velke a industrialni, zvuk mozna supr, ale rikam ze uz je to pomalu standart.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepis  |  02. 06. 2007 22:16

kamarade ja se na to normale koukam na film a i na Simpsnovy musis mit dobrej program abys mohl upravit ten film ale jinak moc fakt prehravac jen mam jednu malou vyjimku stim akumulatorem me na tom stve ale nikde jsem cet ze je nakej adapter ze to muzu strcit do zasuvky ale nemuzu ho najit primo na X20 jinak jsem ho videl u Razar V3 ale nwm nwm co by to udelalo s prehravacem nebo s baterkou :( protoze baterka ma 700m/A a adapter ma 640m/A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bukowski  |  13. 06. 2007 21:21

cihlička za 800je hezká, ale pokud chceš větší čitelnej displej (horší zrak)apod. tak vybíráš hlavně podle velikosti a čitelnosti displeje. a to je u přehrávačů kámen úrazu, takže po všemožným vybírání jsem skončil právě u X20 a jsem zvědav, jak s ním bude sestra spokojená, recenze na čitelnost a snadnost ovládání vcelku slušný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timberwolf  |  29. 05. 2007 12:38

Vlastním iRiver iHP-120 20GB harddiskový přehravač už 4. rokem, používám ho denně a zatím jsem neměl jediný problém. I baterka přes intenzivní používání zatím drží velice slušně. z Původních 16 hodin klesla výdrž možná na 10-12 hodin.
Jen mě mrzí,že iRiver nekonkuruje dostatečně iPodum s kapacitou disků :(
Každopádně iRiver jako značku můžu podle vlastních zkušeností maximálně doporučit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistake  |  29. 05. 2007 12:55

to je divny, me u tohoto modelu klekla baterka za rok tim zpusobem, ze ho ani po nabiti nenastartuju...pouzivam ho pres adapter, protoze nemam 1000 kc na novou...myslis, ze by se na to dala uplatnit reklamace? ... jinak zpracovani a zvuk na vybornou !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastnacek  |  29. 05. 2007 13:13

Me v imp 550 taky odesly akumulatory asi po pul roce co jsem ho nepouzival, nastesti stoji jeden cca 90kc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keff  |  29. 05. 2007 19:01

To jim zkus otlouct o hlavu - mam H340 uz 2 a pul roku a baterka ma kapacitu tak polovicni, ale po 2.5r je to u li-ion normalni, po roce rozhodne ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 06. 2007 09:09

Záleží jak baterii nabíjíte, měla by se nabíjet až je úplně vibitá! Na baterii bývá záruka většinou 1/2 roku. Jinak s iriverama jsem uplně spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coltcha  |  29. 05. 2007 12:11

nevite jaky dela mezery mezi skladbami pri prehravani ogg a mp3?? planuje se podpora nejakeho beztratoveho kodeku?? myslim ze iaudio D2 je o trochu lepsi prehravac...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimír Čunát  |  29. 05. 2007 20:16

nechápu k čemu potřebuješ bezztrátový kodek na zvuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coltcha  |  29. 05. 2007 22:05

pac mam vetsinu veci ve flacu a nechci to konvertovat. mas s tim nejakej problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
levac  |  29. 05. 2007 12:07

texty, zobrazí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastnacek  |  29. 05. 2007 12:43

Texty nezobrazuje, nebo jsem na to zatim neprisel, kazdopadne v menu zadna polozka text nebo ebook neni. V prilozenym software ale funkce pro vytvoreni ebooku je. Snad v pristim firmware, bylo by to hodne uzitecny!!! Napriklad to Doonio Forty ebook (txt) melo :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radiohead  |  29. 05. 2007 11:45

I-river znamená kvalitu. Mám už 2 roky IFP 895, poslouchám 2 hodiny denně a jsem naprosto spokojený. Zatím funguje bez problémů, výdrž na AA 40 hodin a kvalita hudby je výborná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub007  |  29. 05. 2007 10:59

Na tento model se tesim jiz hooodne dlouho. Muze mi nekdo rict, jestli prehravac:

1) Umi ceske znaky v nazvech mp3 a v ID3 tagu?
2) Ma ceske menu nebo jen anglicke?

Diky moc za odpoved!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastnacek  |  29. 05. 2007 11:08

Tak ceskou music jsem tam jeste nedal, tak vyzkousim. Jinak menu anglicky + dalsi jazyky krome cestiny, ale pocitam ze az bude x20 i na ceskych strankach iriveru, tak tam bude i s novym firmwarem s ceskou lokalizaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  29. 05. 2007 11:27

na co je dobre cz/sk menu pri takomto zariadeni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krayzie  |  29. 05. 2007 11:37

Presne, tomu ani ja nerozumiem. Podla mna je uplne zbytocne lokalizovat zariadenia typu DVD prehravac, mp3 prehravac, ..., aj ked niekto nevie anglicky, tak tych par vyrazov sa snad dokaze naucit a viacmenej vsade rovnake.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diviš  |  29. 05. 2007 18:24

asi tak pánové - a proč NE českou lokaci? Notabene když výrobci okecávají rozdíl US / EU cen mimo jiné i náklady na lokace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  30. 05. 2007 01:28

Pokud si zarizeni vi rady s lokalne specifickymi znaky, potom lokalizace systemu opravdu neni potrebna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastnacek  |  29. 05. 2007 13:08

Takze ceskou diakritiku to nebere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keff  |  29. 05. 2007 18:58

To je divne... iRiver ji umi - mam H340 a ten zvlada cestinu v nazvech uplne v pohode (a japonstinu, korejstinu... taky uplne stejne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4daPeace, 4daPeace  |  29. 05. 2007 10:57

Ale ono opravdu neplati, ze: 219 USD (cca 6 100 Kč). Spise melo byt napsano 219 USD (nebo 6 100 Kč).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  29. 05. 2007 22:55

Jakej je v tom rozdíl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  30. 05. 2007 08:35

asi 2000,- Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
já 1.  |  30. 05. 2007 09:20

tady platí přepočet 1 USD = 1 EUR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mastnacek  |  29. 05. 2007 10:50

Koupil jsem 2gb verzi a maximalni spokojenost. Nechci delat reklamu, ale myslim ze tenhle player ji ani nepotrebuje. Co se tyka zpracovani tak na na jednicku, jak dilensky, tak menu a styl ovladani. Ovladaci kolecko by mozna mohlo jit lehceji ale po par otocenich uz je to v pohode. Pred X20 jsem mel Doonio Forty 1Gb za cenu cca o 200 kc nizsi (kapacita 1GB!!!) a to se proste neda porovnat. Kdyby nekoho zajimaly podrobnosti rad zodpovim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 06. 2007 22:48

Ahoj,

chtěl bych se zeptat na porovnání playerů iRiver a Doonio Forty, co mám tak vystudované z netu, tak iRiver by měl být mezi absolutní špičkou, nebo má cenu zvažovat jestli ten či onen? Prý má trochu horší sluchátka, ale to neberu zase jako tak velký problém, jde mi o kvalitu vlastního stroje, dá se k němu dokoupit nějaké pouzdro, nebo je snad v základním balení, má češtinu...? Předem dík za informace. Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bukowski  |  23. 06. 2007 13:24

Zdar, v základním balení je bez pouzdra, pouzdro jsem nikde nenašel ani jako doplňek, což je škoda. ale možná jsem jen špatně hledal případně bude pasovat z jinýho typu. já jako pouzdro používám z nouze obal ze starýho telefonu. jinak po delším rozvažování jsme sestře koupili ten 4GB + se dá ještě rozšířit o 2GB s microSD kartou, která ale přijde tušímna cca 1500 takže při ceně 3500 za 2GB a 4500 za 4GB mi přišlo lepší ušetřit pětset a koupit rovnou 4GB. ovládání intuitivní a snadý, displej luxusní, aspoŇ pro mě, bohužel nemám moc s čím srovnat. přehrávání videa a prohlížení fotek je taky koukatelný. záznam zvuku oproti dvou předchozím přehrávačům co jsem měl poměrně kvalitní.

s češtinou je to tak, že např. francouzský znaky mi to nezobrazí, když procházím alba přes to jejich menu, ale když listuju albama v browseru podobně jako v průzkumníku, tak tam ty znaky jsou..firmware jsem zatím nikde nenašel.

zvuk posoudit nedokážu, opět nemám s čím srovnávat. když to shrnu, tak jsem rád, že jsem vybral zrovna X20..

jediný, co je škoda, že pohyb po menu je možný jen kruhovým ovladačem a ne šipkama nahoru/dolu/doleva/doprava..

a ještě by mohli mít nastavitelnou velikost písma menu, což bohužel taky nemají..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jonáš  |  26. 06. 2007 19:13

Rád bych koupil tento přehrávač. Někde jsem četl, že má výměnný akumulátor, je to pravda? (Myslím tak, že si ho můžu sám vyměnit třeba ve vlaku, když se vybije) Předem děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bukowski  |  13. 07. 2007 17:39

nesmysl, úplný vybití platilo u starých ni-cd baterií s paměťovým efektem, současným akumulátorům je to jedno a když vadí, tak minimálně. nedokážu si představit, že mám půlku baterie a chci jet někam pryč a nechám to 10hod hraním vybíjet..

baterie výměnná je, takže v případě nabitý náhradní není problém vyměnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2008 11:11

DD, využívám Vaší nabídku a ptám se:

Zajímá mě u modelu iRiver X20 kvalita přímého kódování na linkovém vstupu.

Rád bych totiž "inovoval" svůj již letitý iRiver 880, který umožňuje na linkovém vstupu (funkce Line-in / External Microphone) nahrávat ve kvalitě až 320 kb/s ve vzorkování 44 kHz.

Umí pořídit nahrávky v této kvalitě i model iRiver X20?

Děkuji Vám již předem za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2008 11:11

DD, využívám Vaší nabídku a ptám se:

Zajímá mě u modelu iRiver X20 kvalita přímého kódování na linkovém vstupu.

Rád bych totiž "inovoval" svůj již letitý iRiver 880, který umožňuje na linkovém vstupu (funkce Line-in / External Microphone) nahrávat ve kvalitě až 320 kb/s ve vzorkování 44 kHz.

Umí pořídit nahrávky v této kvalitě i model iRiver X20?

Děkuji Vám již předem za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor