Modrá obrazovka smrti z Windows na Macu

Diskuze čtenářů k článku

ja  |  09. 04. 2006 11:26

Z toho je jasne videt ze to je vlastnost mrtvosoftich produktu Dokud byla jen klasicka architektura PC, svadeli to na nekompaktibilitu prvku, na zastaraly hardware a ja nevim na co jeste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H2O  |  08. 04. 2006 09:36

To že se fy. Apple rozhodla instalovat do svých PC mikroprocesory INTEL a na ně instalovat OS WINDOWS XP mě přijde jako úplné neštěstí. Výkonově INTEL nesahá MOTOROLE (viz. RISC procesory + AMIGA (68000+68020) + industriální odvětví, atd.) ani po kolena ano mají vyšší frekvence ale architektura je zastaralá a bez budoucnosti (to na co potřebuje MOTOROLA 1 hodinový cyklus potřebuje INTEL cykly 3 !!!). A co se týče OS ? Zlatý MAC OS nevím jak mu chce Bill konkurovat se svým OS šitý horkou jehlou na koleni. Byl bych radši kdyby WINDOWS byly OpenSource a pak by možná situace byla jiná ale za současných podmínek to vidím jako začátek konce všech MACů. Ať žije Bill Gates.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  08. 04. 2006 14:32

ten win nieje zasa taky zly :)
windows na macu nebude pre vacsinu primarny system, iba na spustenie niektorych aplikacii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  08. 04. 2006 02:32

Jako sorry, ale ja jsem za nejaky tri roky na WinXP !nikdy! tu povestnou 'modrou obrazovku' nevidel... Tak porad vsichni prestante kritizovat MS a WIN, protoze WIN 95 & 98 uz jsou minulost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petmal  |  08. 04. 2006 07:11

Ja mam taky WinXP x64 a nemam ZADNY problem. Naprosto stabilni, rychle, bez viru a podobne haveti. To jen fanaticti linuxaci se vetsinou furt ohaneji Win98 protoze je to asi to jedine co znaji... 95% veskerych problemu co lide maji je v nich samotnych. WinXP na kvalitnim hardware, dobre vyladene a hlavne s uzivatelem, ktery premysli jsou STEJNE STABILNI JAKO JAKYKOLI JINY OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  11. 04. 2006 10:41

A co třeba www.secunina.com a jejich hodnocení bezpečnosti Windows XP? (HIGHLY CRITICAL)
-To jen jako malá reakce na Vaše tvrzení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb, Libb  |  07. 04. 2006 19:47

To jako že Apple napíše blbě ten soft, a proto Winy spadnou na hubu, má být vina Microsoftu nebo co? Mně Winy nepadají, dokud nezačnu experimentovat s drivery nebo taktováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 20:02

je to beta verzia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  07. 04. 2006 17:48

Snad si nemyslíte, že by MacOS fungoval na PC bez chyb?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 17:57

chyb ani nie, ale bez driverov, supportu, co sposobuje pad aplikacii, inac chyby tam niesu, lebo to nieje podporovane :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname, Noname  |  07. 04. 2006 13:36

použili beta ovladače, byli upozorněni, že může být systém nestabilní a systém byl po půl hodině nestabilní. To je teda zpráva.
Já se naopak na winmac moc těším. Apple hardware se mi vždy moc líbil, ale přejít na macos jsem se bál, musel bych mít dva kompy (emulace nemám rád). Takhle si udělám dualboot a když něco na macos nepojede, tak prostě nabootuju do win. A ostatně kompletní naprosto tiché pecko veliké 15×15×5 cm s kvalitním OS i aplikacemi za 700$ je imho velmi dobrá cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b0  |  07. 04. 2006 15:47

najivko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 17:20

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 17:56

ono vam ti ludia z toho windowsu nejako switchuju co? :) a 80 percent zostava na alternativnej platforme
jedine co vykrikujuci windows user, ktori sa nevie objektivne bavit, dokaze je smiat sa...
ja sa tiez smejem na trotloch, ktori tu extremne obhajuju system windows, porovnavaju neporovnatelne, vzdy hladaju to zle, kaslu na to dobre, a nakoniec tu zlu vec napisu ako extremne kriticku chybu
neviem ci vas nahodou MSko neplati
takito useri su na kazdej platforme (aj apple, aj linux, aj win)
podme objektivne hodnotit plusy a minusy systemov, kazdy ma svoje chyby, ale takisto svoje plusy, len to sa s vami asi neda, co???
Pekny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 18:08

chces sa bavit o tejto vete?

> A ostatně kompletní naprosto tiché pecko veliké 15×15×5 cm s kvalitním OS i aplikacemi za 700$ je imho velmi dobrá cena.

dufam ze ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 18:16

chcem presne rovnako velke PC 15×15×5 cm za 700 dollarov (ale nech tam je dvojjadrak so 64nm technologiou a virtualizaciou, to sa zide a dvd burner) ziadne porovnania a linky na velke PC bedne, tam sa da nacpat vsetko, ja chcem kompaktny design
daj mi link please, pojdem kupit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 18:21

pardon rozmery su 16,5x16,5x5,1 nech som presny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 18:27

a este aby natom bola nalepka apple ne?

je pravda ze argumenty na takuto odbornu diskusiu mi uz dosli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 19:15

nalepku nepotrebujem
mne ide len o to aby sme porovnavali porovnatelne, teda MAC so znackovym PC
MAC je vzdy o nieco drahy, ale ta cena sa vykompenzuje, bo na mac netreba platit support (existuje genius bar) a anivirusove programy, potom predajna cena macu po niekolkych rokoch je vyssia ako PC rovnakeho veku (ohladom toho OSX, ten user, co ho pouziva musi mat aj svoje aplikacie na OSX, inac sa sa to neda porovnavat, potom windows vychadza lepsie)
pisem tu ale o amerike, apple na slovensku ani v cechach nieje, najblizsie v londyne (co sa da na apple kritizovat), u nas su len autorizovani predajcovia, ktori si urcuju cenu a apple na nich kasle a nedava im zlavy, preto si tam este svoje prihodia a vzniknu nehorazne vysoke ceny
ako trocha skusenejsi mac user, si vsimam, ze apple ma znacne problemy s prechodom a vyladenim ich systemu na intel a aj som to predpokladal, ze takato situaci nastane
nechcem tu pisat, ze OSX je vo vsetkom lepsi ako windows, je to vec nazoru, v niecom je lepsi OSX, v niecom windows, mne vyhovuje OSX (nastastie vsak nemusim pracovat s aplikaciami ako Photoshop, inac by som asi na MAC dost nadaval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 19:35

polozme tu otazku inak. povec na jaky ucel ten pocitac chces a porovname vhodny mekintos voci pcckam.

ja zacnem:
chcem naky sunt do kancelarie na office za 5 korun:

www.shark.sk
PC SHARK RIVAL S2813D
Procesor: AMD Sempron 2800+
Pamäť: RAM 512MB DDR
Pevný disk: HDD 80 GB / 7200 ot.
FDD 3.5"" 1.44MB
Graf. karta: GeForce FX 5200 256MB DDR+TV Out
Mechanika: DVD±RW 16x NEC 3550 DL
Zvuk 6 kan., 4xUSB 2.0, 1xPar, 2xSer.
Sieť 10/100
Soft. NERO 6.0 na napaľovanie
OS Linux, Open Office
14 790 Sk z DPH

prosim si mac alternativu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 20:12

snad nie :)
k sharku nedostanes alternativu ani od HP, IBM, DELL a vobec nie od apple
shark su skladane neznackove masiny, ako mozes chcet alternativu od apple, ktore ani nema na slovensku zastupenie? :) a este k tomu na tom mas Linux, za ktory neplatis...

ako pohlad klasickeho usera to chapem, ved preto si vacsina ludi kupuje skladane masiny
ale stale nechapem, ze ty ako odbornik niesi schopny pochopit, ze nemozes cenovo porovnavat skladane masiny (so softom zadara) so znackovymi

preco sa nemozme bavit normalne a porovnavat porovnatelne (co je na slovensku dost nemozne vdaka absencii apple na trhu, takisto dellu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 20:30

> preco sa nemozme bavit normalne a porovnavat porovnatelne

no potom nerozumiem co chces porovnavat.. ja sa ti snazim vysvetlit, ze mac mini za $700 (co unas bude niekde uplne inde) neni rozhodne vyhodna kupa. spominal si rozmery 15x15x5 - pytam sa naco ten pocitac ma byt? povec mi, vyberem naku alternativu (za te prachy totizto uz zozenes aj notebook), ale nebudem teraz hladat pocitac ktory ma presne 15cm, lebo taky je ten mekintos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 04. 2006 21:03

Jsi natvrdlej ? On rikal, ze potrebuje neco tejne kompaktniho v teto cenove hladine a ze to nemusi byt Apple, kdyz se tu bavite jak je to drahy a ty mu das nakou skladanici z Lidlu za 15 nekonvertibilnich. Najdi mu neco podobne kompaktniho v podobny cenovy relaci a je to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 22:10

hura genius hovorim ze mas vtej cene pc notebook, naco ti je naka posrana krabica z katastrofalnymi parametrami..

okrem toho aj keby si chcel presne hentaku chujovinu tak mas napr:


no a okrem toho asi tak milion dalsich. zacni napriklad tu:
http://images.google.sk/images?q=mini+pc&hl=sk&btnG=Vyh%C4%BEad%C3%A1vanie+obr%C3%A1z kov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 22:50

fiha, zaujimavy styl:
posrana krabica
hentaku chujovinu

nebavme sa o tom, nema zmysel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  08. 04. 2006 08:52

Jo von chce kompaktni desktop (v tvem prekladu hentaku chujovinu) a ty mu po te co odmit tragickej Lidl desktop nabizis notebook. Nepomyslels na to byt prodejce vypocetni techniky ? Ad link - asi by spis bodly parametry s cenou nez obrazky, ale to opravdu nema cenu - jsi trosku pacient

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  08. 04. 2006 10:07

mily marecek,

co tak na te obrazky aj kliknut, ale to uz je velmi zlozite, chapem.
takze pre marecka-blbecka, vybereme mu naku peknu krabicku, lebo on si nevie:
http://minipc.aopen.com/us/
http://www.cappuccinopc.com/mochae7042b.asp
http://gizmodo.com/gadgets/pcs/mini-pc-162914.php
http://www.gizmodo.com/gadgets/laptops-pcs/sff/intels-concept-mini-pc-034777.php (este sice neni, ale..)
http://www.jdr.com/interact/item.asp?itemno=gr-mpc-p478
http://www.mini-itx.com/store/
atd.

ale ale... ale mac mini ma iny dratik a inu farbu a... ze..
takze beztoho aby som vedel na co ten pocitac ma byt, ti skutocne nic nevyberem..

mimochodom este stale si mi nevysvetlil aka vyhoda je mat krabicku z tragickymi parametrami miesto notebooku alebo desktopu za polovicnu cenu. preco myslis ze sa ten mac mini tak "dobre" predava? zeby to nikdo nechcel? no ale marecek-blbecek si to iste kupi. (to jak keby si niekdo pytal trabant za 3miliony a ja mu miesto toho ponuknem ferari a on mi vynada ze ne, on chce trabant)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  08. 04. 2006 14:27

poprosim ta, z tych linkov co si sem hodil, mi vyber iba produkty, ktore maju dvojjadrovy processor (65nm technologiu), DVD napalovacku, bluetooth, wifi a cena nesmie presiahnut 700 dolarov, ved PC su ovela lacnejsie ako mac.... takze cakam, dufamze nieco take najdes... btw. a ta krabica nech sedi rozmerovo s macmini
cakam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  08. 04. 2006 14:31

a ohladom tych notebookov, takze poprosim notebook s core duo processorom na frekvencii 1,67Ghz, 80GB disk, samozrejme bluetooth, wifi a DVD burner. a co sa tyka znaciek, nech je to kategoria porovnatelna s apple, takze Dell, IBM, HP, Sony, o nejake chicony nemam zaujem
to bude vyborne ak mi najdes taky notebook za 700 dollarov s hentakym processorom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
papouch  |  08. 04. 2006 19:02

dve poznamky

1. ten mac v Praze ani Blave za 700 dolaru neporidite - pripocitejte clo, dph a dopravu, at je to srovnani korektni. Pak ho ovsem cenove podrti bezne sehnatelna barebone sestava, navic s nesrovnatelne dostupnejsim servisem (uvazime-li TCO).
2. predstava ze "Dell, IBM, HP" vyrabi notebooky je ponekud... ehm... naivni - lepi na ne stitky a zajistuji obchod a logistiku (pokud se nejedna o neco velmi specialniho).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  09. 04. 2006 09:52

staci si precitat par prispevkov predtym a zistite, ze sa tu bavim o amerike a porovnavam to tam... takze Vas prispevok je bezpredmetny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duch  |  07. 04. 2006 10:54

Jedno by malo ale skutocne zaujimalo, a to je podla dost zavazna otazka. Vecne sa vedu flamy co je lepsie. Ze XP na vyladenom hardware=i su proste stabilne a nepadaju? To je axioma, ktora bola mnohymi stanovana. Tak a teraz moja otazka. Macy patria medzi hardwarovo odladene, tazko prisposobene a specializovane.Preto su podla niektorych drahsie a pod. Tak preco je BSOD na odladenom hardware-i Maca?Hm
Ano uz vidim mavat to je v ovladacoch. Nemam Mac, neviem posudit, pytam sa Jablckarov spadol Vam cely system kvoli ovladacu toho alebo toho. Priznavam, ze sledujem aj Win, aj Lin aj Mac scenu ale moc som o tom nepocul.
Tak kde je potom problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mazec  |  07. 04. 2006 11:04

Protože ovladače na HW co nenajdou Windows samy, dodává Apple a jsou v betaverzi. To je všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duch  |  07. 04. 2006 11:11

Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  07. 04. 2006 12:54

No windows jsou sice divne, ale tohle je chyba ovladace, ktery zmrvil Apple, kdyz do linuxu nebo MacOS-X dodam shitovi modul tak muzu dostat kernel panic, dnes je sice situace lepsi a dostanu jen nejaky OOps a vypis do dmesg, ale kernel panic je taky mozny.

Jinak ze uzivatele MacOS nejsou zvikli na crash ... mozna kdyz presli na X, ale do verze 9 to bylo uplne bezne a dokonce jeste horsi nez windows, protoze sprava pameti a procesu vyla do OS9 na urovni win3.11

Ale jinak je pravda, ze MacOS-X je na x86 spolehlivejsi a rychlejsi nez Windows.
Avsem to jejich GUI je jeste vetsi bumbrlicek nez KDE ci Gnome

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer, MaLer  |  07. 04. 2006 11:21

MacBook (a asi stejne tak iMac) jdou shodit uplne v pohode, kdyz jsem chtel donutit ke spolupraci zabudovany iSight.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Floppy  |  07. 04. 2006 11:55

Hm, zase kutil, jeste tomu bohuzel znamej kutil (ale na malem pisecku se lze uzivit i nymandum) - skoda, ze se v materialech pise, ze to zprovoznit nejde, ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  07. 04. 2006 12:16

Nesnáším tyhle hádky o to co je lepší OS. Prostě každý potřebuje něco jiného. Až pod Linuxem/OSX poběží věci jako Inventor, Catia, I-deas, SolidWorks, Pro-Ečko apod. tak to bude třeba právě pro mě použitelný systém. Pro někoho je zase nepoužitelný win z podobných důvodů. Prostě počítač je pracovní nástroj tak se k němu tak chovejme!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake  |  07. 04. 2006 12:56

neblázni. přece nechceš aby se zvýšil počet sebevražd kvůli tomu, že někteří lidi by ztratili smysl života. Chudáci Astor a Widlák_do_hnoje (nyní em_cí_linux), umřeli by a nám by pak bylo smutno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  07. 04. 2006 14:16

Já náhodou souhlasím s Tomasem. Sice odsuzuji zbytečné mrhání penězi (XP do kanclu, často i doma), ale jak stále opakuji: pokud používáte speciální SW za nějž pro Linux není náhrada, kupte XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake  |  07. 04. 2006 14:46

co říkáš na to, že kvůli Linuxu je potřeba kupovat speciální leckdy dražší hardware ? to není zbytečný mrhání ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZBREslaf  |  07. 04. 2006 14:58

ROFL a příklad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  07. 04. 2006 15:45

Nesehnal sem ovladace pro svou starou jehlickovkou lexmarku, musel sem koupit novou laserovku
Takze je to pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  07. 04. 2006 17:03

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  11. 04. 2006 10:46

Vážený, to není linuxem.
To jen někteří výrobci ještě nepochopili, že by už měli začít reagovat na vývoj a začít podporovat i linuxové desktopy (už proto, aby nepřišli o část zisku z prodeje, resp.neprodeje).
Lexmark je známý tím, že na řadu svých produktů NEUVOLŇUJE ovladače a tají jejich strukturu.
Nicméně je to už jen otázkou času (viz řada velkých a významných firem, které už linux začaly brát vážně...)

Kromě toho - pominu-li třeba konkrétně Lexmark - linux je k velké řadě HW naopak vstřícnější a spíš se najde ovladač...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake  |  07. 04. 2006 23:57

USB ADSL modem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
knova  |  07. 04. 2006 10:13

Já nevím, proč se okolo Winů na Macu dělá takovej humbuk. Kdo Winy potřebuje, už je na Macu používá mnoho a mnoho let. Tak proč je to najednou tak aktuální? Nechápu to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Piko  |  07. 04. 2006 10:19

Marketing. Masy blbecku porad naletej marketingovym kecum. Takze marketing. Vsimni si, jak casto pouzivam slovo marketing. Vidis? Slovo marketing pouzivam casto a proto to v lidech zanecha po slove marketing stopu. Takze proto marketing.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anubis  |  07. 04. 2006 11:51

jisi asi na piku, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RR  |  07. 04. 2006 11:52

Jses si fakt jistej, ze na PPC behaj wokna???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyB  |  07. 04. 2006 11:56

Ano. Emulace existuje už mnoho a mnoho let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  07. 04. 2006 13:52

Přiznejme si, že emulace má svý mouchy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lex  |  07. 04. 2006 14:45

mozna proto, ze po oznameni Applu ze na jejich pocitadlech bude moci provozovat vokna stoupla cena akcii Apple o cca 6%.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  07. 04. 2006 09:57

Koukam, ze oba Macy spadly stejnou kvuli stejnemu problemu. Nahoda, problem kompatibility nebo Photoshop? V dnesni dobe neni problem udelat BSOD na digitalkach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hejkal  |  07. 04. 2006 10:06

Lehlo to v mskssrv.sys, coz je driver zvukovky. Zrejme se ta appli zvukovka chova trochu jinak nez na PC, no...
 
To je zase zprava dne, tohlecto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  07. 04. 2006 10:58

Ten Bootcamp je vlastne balik driverov, asi nie nadarmo je to v betaverzii..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  07. 04. 2006 10:12

Není. Chce to jen používat pořádný operační systém pro dospělé. Například Debian nebo Slackware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
druids  |  07. 04. 2006 13:04

Ten kto si sam nenaprogramuje svoj vlastny OS nech sem nelezie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rozesmata zelena veverka  |  08. 04. 2006 19:07

Treba http://www.jnode.org/ 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiK-007  |  07. 04. 2006 09:52

kdyz tam maj windle, patri jim to. Ja za 2 roky pouzivani Mac OS X mel 0 (slovy nula) problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freezer  |  07. 04. 2006 10:10

jsi si jisty, ze si MacOS pouzival? protoze ten system ma tolik problemu, ze zlata xpecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gi  |  07. 04. 2006 10:36

Ale ale nejaky XPckovy rozhorcenec. Uvedom si jednu vec mily priteli, MAC byl je a bude vzdy lepsi na grafiku a video nez PCka. Samozrejme, ze ma mouchy, ale ne takove jako XP. Treba inteligentni sprava fontu win NEMA v digitalnim videu je finalcut JISTE na ovladani jednodussi a lepsi nez premiera, kterou trochu s HDV zmastili a nakonec ja po instalaci 10.4.2 naprosto "FUNGUJI" kdezto ty musis instalovat dasich miliard hlouposti aby jsi rozchodil tohle nebo tamhlecto (samozrejme se bavim o oficialni distribuci a ne nejakem bastlu). Nakonec IE - smrt vsech vyvojaru pro web a vim o cem se bavim, optimalizace pro IE se stava pro mnohe nocni murou. Az bude IE podporovat web standards budeme vsichni v raji. A nejen lidi na OS X ale tale Linux a Solarix.

by Gi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubák  |  07. 04. 2006 11:40

Co to jsou web standards? Že vy kujóne patříte k těm demagogům, co doporučení W3C vydávají za standardy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyB  |  07. 04. 2006 11:57

A sakryš, že by anarchista? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  07. 04. 2006 14:33

Ano, tato doporučení jsou standardy. Tak jako jsou standardy specifikace pár výrobců, kteří se spolu dohodnou a vymyslí třeba DVD-RAM, tak i sdružení řady firem v konsorciu w3c a výsledky jejich práce, které nazývají doporučení, jsou webové standardy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM  |  07. 04. 2006 12:42

Až příště něco napíšeš, tak si to po sobě přečti. My s XP ty tvé MACovsky vypiplané věty jaksi hůře luštíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alnag  |  07. 04. 2006 12:51

"MAC byl je a bude vzdy lepsi na grafiku a video nez PCcka."
Á, tady zase někdo koukal do křišťálové koule a věštil budoucnost. Nevím, kde berete tu jistotu, že vždycky bude. Spíš zbožné přání co. Přeju hodně štěstí, aby se vyplnilo, ale moc šancí tomu nedávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 17:15

no ono ta křišťálové koule mu moc nefunguje ani na pritomnost.. staci sa pozret jak velmi sa adobe ponahla z fotoshopom na macintel.. ale ved profici si pockaju, ti nato maju casu dost.

a maju dost casu aj pri robote:
http://www.barefeats.com/mvdcpc.html

resp. si kupia quad g5 miesto dual core pentia, ved to sa oplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 17:39

photoshop nieje nativna aplikacia na intel, porovnavanie s photoshopom pre win je bezpredmetne a uplny nezmysel, takisto nieje napisany v xcode, co sa prave prepisuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 18:12

coze? pozri si ten test este raz alebo skus vysvetlit co si tym chcel povedat, lebo ja to teda nechapem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 19:03

jo, PC su vyborne na gamesy, ta G5 je vyborna na pracu s grafikou (len pozor photoshop je napisany v starom jazyku a nevie komunikovat s OSX, tak ako photoshop s windows, na intely to nefrci vobec, a cely photoshop treba od zakladov prepisat), tie hry na MAC nejdu s dobou, to je vidno

ale aby som len apple neobhajoval, mam imac a dost ma stve, ze apple nieje schopne spravit poriadne drivere na graficku kartu (na inteloch, na PPC to vedeli), uz od februara cakam na nejaky update a prd z toho, chapem, ze maju dost roboty s tym, ale potom nech sa necuduju, ze im budu vyskakovat na nete lepsie benchmarky na PC co sa tyka grafiky (ked nemoze byt vyuzity quartz extreme naplno)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 19:30

tak este raz..

niekdo povedal:
> MAC byl je a bude vzdy lepsi na grafiku a video nez PCka.

naco som poukazal, ze fotoshop na intel macoch zatial nejde (bez emulacie) a ppcckovy je pomalsi jak wintel.

nehovorim nic o hrach ani o ziadnej inej aplikacii, hovorim len ze na najpouzivanejsi graficky program v dosial prebadanom vesmire nieje najmensi dovod kupovat mekintos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 20:00

pokial pouzivas Photoshop, tak MAC je zbytocny, ale vela ludi pouziva MAC ale nie Photoshop, ako ja napr. a s OSX sa mi pracuje ovela rychlejsie, dynamickejsie ako s XPckom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 20:33

to je vporiadku, user interface/atd. je subjektivna vec a pripustam ze niekomu to moze vyhovovat viacej jak windoze.
len som reagoval na tvrdenie, ze mekintos je v oblasti grafiky cosi uzasneho. no ne, neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  07. 04. 2006 20:38

neviem ci si dobre cital tie testy, ale je tam pri Photoshope napisane, ze SHORTER bars means FASTER. G5 Quad 18 sekund vs. athlon 21 sekund.

Cinebench tiez lepsi vykon, After Effects takisto. Tak o com trepes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  07. 04. 2006 21:56

porovnaj si ceny, potom zistis o com trepem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 22:37

ohladom Photoshopu musim suhlasit s jurgenom
je to onicom napisana aplikacia na tuto dobu, kedysi to bolo cool, ale sorry adobe to musi prepisat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rampouch  |  07. 04. 2006 13:39

Aaaaa,pan je Macovy zaslepenec. Mac uz dlouhou dobu neni zadny extra na video(Avid ...), grafiku(Adobe, Autodesk, ....) a treba hudbu(Protools, Cakewalk.....) jelikoz vetsina programu je v soucasne verzi jak na PC tak Mac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  07. 04. 2006 14:43

otazka znie, kde tie programy vznikli a veci ako Protools, Adobe soft ai. rozhodne nie su len o softveri, ale aj o tom, ako vsetko spolupracuje ako celok. Nikomu by som nezelal robit so „spravou farieb“ na Windows, tam clovek hada a modli sa, aby to vyslo dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 17:43

ide o to, ako ten system spracuva to video a hudbu, mozno je viacej aplikacii pre windows, ale tie profesionalne na mac zostali (teraz moze byt problem s intelom)
windows nema zdaleka take features ako:
core audio
core image
quartz extreme
a co sa tyka aplikacii, za to apple nemoze, ze nejsu, hlavne teraz, ked prechadzaju na intel, ale sak niekedy budu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gi  |  07. 04. 2006 10:38

Ale ale nejaky XPckovy rozhorcenec. Uvedom si jednu vec mily priteli, MAC byl je a bude vzdy lepsi na grafiku a video nez PCka. Samozrejme, ze ma mouchy, ale ne takove jako XP. Treba inteligentni sprava fontu win NEMA v digitalnim videu je finalcut JISTE na ovladani jednodussi a lepsi nez premiera, kterou trochu s HDV zmastili a nakonec ja po instalaci 10.4.2 naprosto "FUNGUJI" kdezto ty musis instalovat dasich miliard hlouposti aby jsi rozchodil tohle nebo tamhlecto (samozrejme se bavim o oficialni distribuci a ne nejakem bastlu). Nakonec IE - smrt vsech vyvojaru pro web a vim o cem se bavim, optimalizace pro IE se stava pro mnohe nocni murou. Az bude IE podporovat web standards budeme vsichni v raji. A nejen lidi na OS X ale tale Linux a Solarix.

by Gi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  07. 04. 2006 11:07

Bohužel jste nepochopil podstatu věci. Zde se nehodnotí jednotlivé aplikace, ale operační systém. Možná to tak nevypadá, ale drobný rozdíl v tom je. Ve svém zanícení pro svatou válku jste splácal tolik věcí na jednu hromadu, že jsem musel zareagovat.
Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Novak  |  07. 04. 2006 11:28

No pravda je, ze OSX pada daleko pekneji, polopruhlednym sedivym obdelnikem, s nekolikajazycnym napisem, jo a na pozadi je symbol vypinace. Ani se clovek nedozvi proc to spadlo... Zrovna dnes jsem jeden videl ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 04. 2006 13:59

Od roku 2002 kdy jsem zacal pouzivat OSX jsem to nevidel. V zajmu objektivity musim rict, ze 3x padla W2000 od stejneho roku jsou take velmi slusna prace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  07. 04. 2006 17:47

toto sa vyskytovalo na starych systemoch, a je to obdoba unixoveho kernel panic (ktory sposobuje vacsinou user), takze unix ti vyhodi to iste, len mac to napise v peknom okne, ale ta pravdepodobnost, ze toto vypise je mizerna, nejaka aplikacia sa musi rypat v systeme, nieco tam musi byt cracknute alebo to nebezi na mac masine, tazko povedat, ale tato hlaska musi mat vzdy nejaky dovod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  07. 04. 2006 20:39

zvacsa vadu HW. Treba kupovat kvalitne znackove RAM, nie smejdy valajuce sa predajcovi po stole, ktore vytiahne z krabice od damskych vloziek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl  |  07. 04. 2006 10:11

Ježišmarja lidi jste fakt tak vymakovaní nebo to jen děláte ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tyty  |  07. 04. 2006 11:34

ja na win XP take, vitej v nove dobe, cas nestabilnich win98 jsou pryc :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZBREslaf  |  07. 04. 2006 14:52

To jo no, já rád ty stabilní pohledy na BSOD u XP...a řeknu ti žádný prasárny tu nemám, HW je v pořádku, systém přetaktovaný, ale teploty max. pokojová teplota+5, vše naprosto v pořádku, jenom ty wokna občas generují BSOD na základě špatného počasí nebo barvy kliky u dveří do mého pokoje...jo a hlavně mi pak vše uloží do logu abych věděl proč systém spadl LOL...takže problém s wokny=formát(no jasný už slyšim profíky přes okna co to spraví, ok ale radši než hledat tejden co mám ve woknech blbě)...kdy už sakra ty ****** z M$ přijdou na to co je to log??? A zkus to někdo obhajovat tim že mi uloží výpis RAM...ano jak praktické v porovnání s logem(nah***o...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  07. 04. 2006 15:36

To ze hardware nehreje jeste neznamena ze to kvuli nemu nemuze padat. Co tak treba malej prikon do CPU? Nekorektnost ovladacu ktere pak Windows sestreli? Nemluve treba o chybnych pametech nebo zcela nahodneho selhani disku nebo radce pri pokusu o zapis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrR  |  07. 04. 2006 18:56

dovolim si reagovat. XP pouzivam denne jak na praci i na domaci uziti a teda musis rict ze BSOD uz jsem nevidel hodne dlouho. Napr. oproti 98 da se rici pokrok kupredu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  07. 04. 2006 20:41

My Computer->Properties->Advanced->Startup and Recovery Settings

zrusit Automatically restart. Hup, coze si to vravel o tej obrazovke smrti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rozesmata zelena veverka  |  07. 04. 2006 22:42

Taky existuje sporic obrazovky jako BSOD. Docela vtipny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
los_Carlos  |  09. 04. 2006 12:10

To mi povídej. Už jsem se na něj dvakrát chytil. Jednou dokonce i na stroji s Linuxem. Raději jsem všude tento spořič zrušil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romanescu  |  07. 04. 2006 23:46

BSOD=vadný HW alebo ovládače, najčastejšie pamäte, alebo MB. Naposledy som videl niečo podobné aj kvoli zahnutému pinu na procesore. Milý priateľu s pretaktovaným systémom: zbytočne nadávaš na OS, chyba je inde; inak celkom rád by som vedel, načo je dobré znestabilniť si systém s vidinou zvýšenia reálneho výkonu PC o niekoľko percent. Celkom ma pobavilo na ICC pred dvoma rokmi v máji v BA, keď vývojár z Intelu spomenul zúfalcov, čo sú schopní pretaktovať si kvoli benchmarku napr. PCI zbernicu, čím sa ocitne každá súvisiaca doska mimo frekvenčných tolerancií a celý počítač začne mrznúť, alebo produkovať BSOD; samozrejme na chybe sú všetci ostatní a nápad s pretaktovaním je prudko zdravý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor