Mobilním surfařům v Evropě a USA reklama příliš nevadí. V Asii ji naopak masivně blokují

Mobilním surfařům v Evropě a USA reklama příliš nevadí. V Asii ji naopak masivně blokují

Podle analytiků z PageFair.com vzrostla obliba mobilních blokátorů reklam meziročně o 90 %. Prohlížeč se zabudovanou technikou na odstranění reklam dnes podle studie (PDF) používá 408 milionů mobilních surfařů, což je asi pětina všech uživatelů chytrých mobilních telefonů.

Klepněte pro větší obrázek
Blokace mobilních reklam je mnohem rozšířenější v Asii než v Evropě a USA

Blokace reklam na mobilech však zatím není geograficky plošná – zatímco v Evropě, USA a Kanadě používá mobilní prohlížeč s integrovaným blokátorem pravidelně pouze 14 milionů surfařů, v takové Číně je to 159 milionů. Blokace reklam je tedy typická především na rozvíjejících se trzích – vedle Činy zejména v Indii a Indonésii.

Diskuze (17) | Věra Jourová se dohodla s Facebookem a dalšími velikány na kodexu chování. Už žádný hate speech

Témata článku: Web, Byznys, Prohlížeče, Mobility, USA, AdBlock, Reklama, Mobilní prohlížeč, Mobilní telefony z číny, Surfař, Click

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší