Mlynář se staví za odvolaného Valeskiho, obrací se na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Diskuze čtenářů k článku

timur  |  30. 04. 2004 14:22

obdivuju odvaznou a statecnou akci ministra kalkulacek. jen se chci zeptat, nevite co na to rika majoritni akcionar telekomu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  30. 04. 2004 16:29

To jako Spidla, nebo vsichni a zaroven nikdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BB  |  01. 05. 2004 21:52

Podle posledních vyjádřední to vypadá že Gross. A pokud FNM(je to vlastník ne?) neudělá v Českém vyděrači čistku (což vzhledem k vlivu Grosse neočekávám) tak pude dostupný český internet stále však víte kam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 04. 2004 12:31

Myslím si, že snaha ministra Mlynáře vyšumí do ztracena (jako ostatně vždycky, když šlo o "baho" uživatelů telekomunikací a internetu) a ÚOHS - ať už dojde k jakémukoliv závěru - stejně nic neovlivní, protože Telecum si vždycky dělal jen to co chtěl a v tomto případě to dopadne stejně.

Pro nás spotřebitele je jediná naděje ve vstupu do EU, pak se snad tady ty smrduté stojaté vody českých telekomunikací trošku rozvíří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paulb  |  30. 04. 2004 06:21

Zase jedna z trapných Mlynářových póz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  30. 04. 2004 07:47

Já bych ani neřekl, prostě Mlynář se skutečně snažil něco dělat pro rozvoj Internetu. Bláhově se ovšem domníval, že se to dá dělat s Českým Telecomem. Myslel si, že když Telecomu koupí Eurotel, Telecom mu pomůže realizovat jeho politiku. Telecom se na něj ale vysral a v podstatě ho podrazil.
Od ET si sliboval spuštění něčeho jako mobilní ADSL, i to mu Telecom zlikvidoval. Teď má pouze dvě možnosti. První je s tím bojovat a to natvrdo. Druhá je odejít a nechat padnou do těch sraček Špidlíny a Grossáčky. Já bych osobně okamžitě volil variantu 2. Ovšem možná Mlynář jako straník se takto rozhodnout nemůže, protože jeho strana je prefenčně dlouhodobě v prdeli.
Fakt těžká volba a celkem mu nezávidím.
Ukáže se, jestli něco zdělil po svém otci nebo ne. To byl taky férovej chlap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:36

Neblázni. Mlynář že chce udělat něco pro stát ? To si nemyslím.
Hele je 15 let od revoluce a kde je rychlý internet za pár Kč ?
ADSL je totálně na nic vzhledem k limitům a laxnímu telekomunikačnímu zákonu.
Kde jsou vysoké tresty pro zločince ?
Nějaký parchant si jen tak ze srandy a pro své potěšení znásilní nějakou ženskou a soudy ho pustěj.
Stejně jako spartakiádního vraha - znásilnil 5 ženskejch a 3 zabil. Teď už bude na svobodě a bude moc pokračovat.
Komunisti tu raší jako houby po dešti.
Kde žiješ. Nepracuješ náhodou v cizině ?
Myslíš si, že Mlynář je světlá vyjímka ?
Vážně ? V tomhle státě ?
Půjčil by jsi mu na dva měsíce svůj byt ?
Pokud mu skutečně věříš, tak jsi teď bez zaváhání řekl ano.
Pokud ne tak jen kalíš vodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
checht  |  30. 04. 2004 11:13

Ty si dneska asi vstaval z postele prdeli napred, co ? Di si pycovat do putyky. Pokud si myslis, ze to zvladnes sam, tak se predved.
Kazdej furt jenom rve, jak to tady stoji vsechno za hovno. Mam pro to termin - pycovat. Pycujem doma u televize, kdyz si pustime zpravy, pycujem v praci, pycujem na ulici, pycujem v knajpach, pycujem, kdyz si koupime noviny, pycujem na internetu, prvni co rano delame, kdyz vstanem, je, ze zacnem pycovat. Zajimalo by me, jestli pycovani je vysada cechu, nebo je to i u jinejch narodu.
To je furt TY policajti stojej za hovno, TY doktori stojej za hovno, TY politici stojej za hovno, TY podnikatele stojej za hovno, TA cela zeme stoji za hovno. Jenze to sme MY a ne TI. Kazdej jednotlivec z nas je tvurcem toho, co se tu deje. Pokud nemame schopny nezkorumpovatelny politiky, tak tady proste nerostou. Stejne tak policajti, doktori, podnikatele, popelari. Pokud si myslis, ze to zvladnes lip, tak sakra ukaz jakej si borec. Pokud ses nula, tak prestan pycovat, protoze nicim prispet nemuzes a pycovanim to vsechno jenom zhorsujes !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xenofobie je blud  |  30. 04. 2004 16:54

picovat neni s 'y' ani v Ostrave ty pico

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BB  |  01. 05. 2004 21:48

Je ty prazska pyco!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  03. 05. 2004 07:37

Víte jaký je rozdíl mezi Ostravákem a Vietnamce ?

Tedy prý že Vietnamec má práci a umí česky :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john.don  |  02. 05. 2004 13:39

Nepis capiny.

Mimochodem takovejm jako jsi ty se pry rika strik co mel skoncit v koprivach a nebo ujety nohy.... rikaji ti tak rodice ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paulb  |  30. 04. 2004 09:52

No já bych u té poslední věty vypustil slovo taky.

Ohledně snahy Mlynáře: Když někomu schválím prodej Eurotelu a posvětí to úřed pro hospodářskou soutěž, tak těžko můžu mluvit do toho, jestli bude vedení odvoláno nebo ne. Ještě nedávno Mlynář tvrdil, že nelze zasahovat do Telecomu a teď chce něco řešit v její dceřince. Buď je naivní nebo zcela mimo mísu (slušně řečeno).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj-aRa  |  30. 04. 2004 09:54

Tak ruzove bych ho zase nevidel, Mlynar si jen nad vsim myje ruce, aby mohl rict ze pro to udelal co mohl i kdyz uz ted moc dobre vi ze se absolutne nic nevyresi a stiznost bude pul roku lezet na stole a pak se nejak sikovne zamete pod koberec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
All Bunda  |  29. 04. 2004 20:21

"To je hnus velebnosti!!! Kam jsme se to dostali?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  29. 04. 2004 23:26

do CR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:40

Hele je 15 let od revoluce a kde je rychlý internet za pár Kč ?
ADSL je totálně na nic vzhledem k limitům a laxnímu telekomunikačnímu zákonu.
Kde jsou vysoké tresty pro zločince ?
Nějaký parchant si jen tak ze srandy a pro své potěšení znásilní nějakou ženskou a soudy ho pustěj.
Stejně jako spartakiádního vraha - znásilnil 5 ženskejch a 3 zabil. Teď už bude na svobodě a bude moc pokračovat.
Komunisti tu raší jako houby po dešti.
Slováci snížili rychle rómům dotace na dětskou farmu a tak se šupem stěhují sem.
Prostě žijeme v ČR.

Ale nebojte se, brzo to skončí hodně krvavou revolucí :o)
Tentokrá žádným sametovým podvodem typu - vy nám dáte moc a my pustíme kriminálníky, pořádně Vám zaplatíme, necháme Vás ve funkcích, žádný zločiny komunismu nepotrestáme, dáme Vám slušný důchod, funkce .....

Jojo lidi už jsou nasraný.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  29. 04. 2004 19:37

ále kalí vodu předsedo, kalí vodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kingpin  |  29. 04. 2004 18:30

TAdy je videt jak ma celej telecom nejakyho Mlynare na párku.A to jeho ministerstvo je vysmech jeho blbosti.Je mi ho celkem lito.Nema zadny cil a co slibil , z toho nesplnil ani jednu vec.Je to opravdu chudak.A jeho naivni stiznost antimonop. uradu akorat svedci o tom, ze snad jeste zije ve snu a ne v realite.Jeste ,ze lide nezapominaji a vybavi si jeho pseudosnahu prosadit internet a ADSL u nas. Vsichni vime jak to dopadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  30. 04. 2004 19:13

Ano, Mlynář je pouze směšnou figurkou, možná i s dobrými úmysly, ale proč lítost? Měl už dávno odstoupit a mohl si zachovat tvář. Jenže se zdá, že mu jde o post ministra víc, než o jakékoliv principy. Stížnost je jen další prázdné gesto a vyšumí do ztracena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  29. 04. 2004 15:21

Nechápu, že se pan Mlynář bojí o nezávislost Eurotelu. Že ET přijde o nezávislost bylo jasné při jeho prodeji. Nevím, proč to někoho ještě překvapuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tylda  |  29. 04. 2004 18:16

Zvlášť když to byl sám pan ministr Mlynář, kdo vymyslel tu "výhodnou" koupi Eurotelu telecomem.:





MF DNES
6.6.2003

Mlynář: Byl to můj nápad
   přečíst si

Mlynář: Byl to můj nápad
(ciz, leš)

Ekonomika

Ministr informatiky vyrazil do boje za prodej Eurotelu

Praha - Ministr informatiky Vladimír Mlynář rozjel dokoupení Eurotelu pro Český Telecom neobvykle. Vyrazil za majiteli druhé poloviny nejstaršího českého mobilního operátora do New Yorku. Telecom ho získá za 26 miliard korun. "Byl to můj nápad. Vycházel ze zkušenosti v minulých letech opakovaných pokusů dokoupit podíl Američanů v Eurotelu. Pokud měl být tento pokus brán vážně a stihl se provést, bylo potřeba použít trochu nestandardní postupy a jednat na co nejvyšší úrovni," říká Mlynář.

To vás jen tak přijali?

Jednání, která vedla ke schůzce s šéfy Verizon a AT&T, trvala několik týdnů. A přece jen jsem ministr.

Jak dopadla první schůzka?

Jejím smyslem bylo ověřit si, že oni chtějí prodat a my koupit. Chtěli slyšet od zástupce majoritního akcionáře, že to myslí vážně. Příliš jsem se jim nedivil po tom, jak jednání probíhala v letech 2000 a 2001. Na jejich místě bych asi postupoval stejně.

To měli tak špatné zkušenosti z minulých jednání?

Já jsem u nich nebyl, znám je jen zprostředkovaně, a nechci je proto hodnotit. Minulé pokusy však nevedly k žádnému cíli.

Proč jste se rozhodl pro takový ne zcela běžný postup?

Jel jsem do Ameriky, protože jsem věděl, že se celá věc musí odehrát rychle. Kdyby se o tom dlouho, složitě a veřejně vyjednávalo, cenu by to spíš zvyšovalo. Další věcí byla úvaha, že kurz dolaru bude nějakým způsobem reagovat na válku v Iráku. Byla šance, že směrem, který bude pro nás výhodný, a to se stalo.

Jen o kurzu vyjednávání nebylo...

Cena je velmi dobrá. Jsem spokojen, že se podařila po třech měsících uzavřít. Je výsledkem profesionálního vyjednávání týmu Telecomu, dobrého kurzu a je obsahem dohody o dividendě. Jednalo se o dokoupení Eurotelu i s dividendou. Na poslední chvíli se rozhodlo, že se vyplatí ještě před vypořádáním, čímž se konečná cena o něco snížila.

Takže dobrou cenu lze připsat k dobru vyjednávacímu týmu. A vám?

Já svůj přínos vidím v tom, že jsem tam vnesl zkušenost z politických vyjednávání. S překvapením jsem zjistil, že politická vyjednávání se od těch obchodních moc neliší.

Jaké jsou další plány s Eurotelem?

Podle nových stanov, které budou státem i TelSourcem navrženy, přejde Telecom pod řízení exekutivního představenstva a velmi silné dozorčí rady s tím, že stanovy počítají se zvláštním režimem pro dceřiné společnosti Telecomu. O personálních změnách v nich a jejich obchodních plánech rozhoduje představenstvo po projednání s dozorčí radou.

Prodávat se tedy dál nebude?

Žádné plány na prodej Eurotelu nejsou.

Proč takový zvláštní režim pro dceřiné firmy Telecomu?

Důvod je jednoduchý. Telecom je kulturně, firemně i ekonomicky jiný druh společnosti než Eurotel. Sloučit je ze dne na den nejde. Já jsem to přirovnával k tomu, že těžko můžete spojit favorita se superbem. Telecom je prostě favorit, který se musí nejdříve změnit na felicii, aby mohl mít stejné věci jako Eurotel, proto ten zvláštní režim.

Jak se dokoupením Eurotelu změní tržní podíl státu v Telecomu?

Změní se naprosto zásadně, především umožní jeho privatizaci. Nebudu ale opakovat chybu mých předchůdců, kteří říkali čísla. Žádná ode mě neuslyšíte. Zadání je prodat co nejlépe.




Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  29. 04. 2004 18:44

Nachapu ... dyt o ovladnuti konkurence prece od zacatku Telekomu slo. A kdo si mysli neco jineho je naivka. Proste z ceho nekapne peniz nikoho z politiku nezajima. A pritom Telecom se svym internetem za pausal mohl docela zahybat trhem a snizit ceny. Sakra urade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  29. 04. 2004 20:00

Přesný postřeh.
Mlynář měl podávat stížnosti antimonopolnímu úřadu než vyjel do USA nakupovat akcie Eurotelu pro Český Telecom. Teď vypadá jak šašek, který neví, co dělá.

Asi tehdy bral tu cestu jako fajn výlet a na budoucnost a nezávislost Eurotelu nemyslel. O nějakém konkurenčním prostředí ani nemluvě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  30. 04. 2004 10:00

Mlynář nevypadá jako šašek. Mlynář je šašek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oldstreet  |  29. 04. 2004 14:52

Nic jiného než pouhý populismus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mao  |  30. 04. 2004 09:00

80% lidí v ČR se o této zprávě nikdy nedozví,  z toho 50% neví, o co vlastně jde. Populismus se dělá pro masy, ne pro pár z oboru... Ale hlavně, že jsme si zanadávali, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herr Cornelius Makumba von Zimbabwe  |  29. 04. 2004 14:19

Vyměňte všechny ty starý struktůry a podobný prasata co vytvářeji ze žlutocomu fašistickou instituci! A nejenom ty tři co odešli víceméně sami!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:32

Nojo. Ale to by tady nikdo nezůstal. Jen feťáci, cikáni s skini a nemakačenkové antiglobalisti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  29. 04. 2004 14:07

Konecne nekdo, kdo se taky ve vlade snazi  a sleduje co se deje v jeho rezortu. Snad se povede aspon neco proti tomu odvolani udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zion  |  29. 04. 2004 14:11

ale prd

urad stejne nic nevysetri, a kdyz tak buh vi kdy ... a mily pekar bude mit "alibi" ze se nic neda delat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zion  |  29. 04. 2004 14:13

a v nejhorsim dosadi bed'ar nejakeho kamarada slovaka do vedeni eurotelu, a bude podmince uradu ucineno zadost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zion  |  29. 04. 2004 14:14

nic proti slovakum obecne ... kamarati, mame vas radi


kua jak to napsat bez podezreni na ironii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  29. 04. 2004 15:13

Ani - prd - sou tu rozlezli vsude (coz by mi absolutne nevadilo), ale navic se ani nesnazej mluvit cesky 8-(( Nejvic si je dava draha polovicka - kdykoliv kdekoliv zacnou slovensky, tak jim rika, ze nerozumi a ze jsou v Cechach tak at to zkusi cesky nebo at do do prdele 8-)) A najednou jim to de

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zion  |  29. 04. 2004 15:58

Pravda je ze velka cast slovaku si slovenstinu podrzi, cesi pracujici na slovensku se spise prizpusobi


Nicmene nic proti - cim multikulturnejsi nase spolecnost bude, tim vic se cesi nauci toleranci a priblizi se kulturnejsim narodum

Jen ten Internet by to jeste chtelo doladit (a zbavit se socanu a komousu, ale to si budeme muset pockat, az lidem dojde, ze stat je nejvetsi zlodej - hned po bed'arovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xenofobie je blud  |  29. 04. 2004 16:41

Nesmysl. Ty si myslis, ze americane jsou napriklad vuci pristehovalcum nejak otevreni? Nebo ze se nemci nejak mazou s cikany, nebo treba s turky?

Nebo ze ve francii ackoliv je tam spousta arabu je vsichni vitaji s otevrenou naruci? Ani nahodou, jakapak tolerance a multikulturnost. Na tohle vsude u tech, kteri to hlasaji plati kazou vodu, piji vino.

Slovaci jsou proste vetsi nacionalisti. Nikdy nemeli samostatny stat, az do druhe svetove valky, kdy vznikl tak, jak vznikl. Nikdy neexistovalo jedno hlavni sidelni mesto Slovenska, protoze bylo uzemi Slovenska rozdrobene mezi jinych panovniku. Nic proti nim nemam, chteli mit samostatny stat, maji ho, lepe, nez abychom drzeli nejakou federaci, kde nekdo investuje do nekoho, kdo se citi byt ublizeny, tak, jako to tu uz bylo.

Pokud je ale nekdo tady a zastava tu nejakou funkci, bylo by slusne se alespon v ramci moznosti snazit mluvit mistnim jazykem. Ceskoslovenstina uz od dob Dr. Gustava Husaka neni v mode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Ivan  |  29. 04. 2004 16:49

Vazeni, skuste sa s GR(gen.riad) z ktorehokolvek GSM operatora porozpravat po cesky a uvidite ako sa amici a nemci ucia cestinu. Opytajte sa samych zamestanacov aky jazyk je corporatny. EU je o niecom inom a kto to pochopi vyhrava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  29. 04. 2004 19:36

Nerozumim !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  30. 04. 2004 08:20

aneb jak na 100% poznat čecháčka. v řiti vši, ale velkou hubu má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:25

Víš...jestli neumíš Česky, jdi na www.zive.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  30. 04. 2004 10:40

česky se píše malé č

PS: taky půjdeš na živě.sk?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xenofobie je blud  |  30. 04. 2004 16:50

Take o nich netvrdim, ze maji slusne vychovani. Spousta nemcu jsou arogantni nafukove, kteri ackoliv dokazali prohrat dve valky tesne za sebou si presto mysli, ze jim patri svet.

Americane, to je vetsinou neco uplne mimo ramec chapani evropana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radar  |  02. 05. 2004 01:32

kurva už me slovaci neserte, ste v čechach tak mluvte česky,moravsky ale ne tou zajebanouslovenčinou, delali ste ze sebe kdo vi co , hadalůi se o pomlčku nakonec ze sebe udelali samoštatný štát tak tahnete, a ste v zahraniči tak se přizpusobujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  29. 04. 2004 20:48

Hlboko sa mylis.
Drviva vacsina cechov pracujucich na slovensku si takisto podrzala cestinu a nerozprava po slovensky.
Myslim si ze to nieje o "nacionalizme" ale jednoducho otom cim/kym sa citi clovek byt a kedze mame to stastie ze si navzajom rozumieme tak sa nemusime navzajom prisposobovat. Osobne musim vyjadrit lutost nad tym ze to niektorim ludom o Vas ( ale aj tu od nas) vadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:25

Nicmene nic proti - cim multikulturnejsi nase spolecnost bude, tim vic se cesi nauci toleranci a priblizi se kulturnejsim narodum

 

Nám stačíš jako problém ty...náš Český Róme....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Ivan  |  29. 04. 2004 16:01

Vazeni, je smutne, ze reagujete takto iba na slovakov. To ze tu mate kopec amikov a nemcov a ani jeden sa nenauci rozpravat cesky to vam nevadi? Podobne slecna v prazskom hoteli reagovala, je vam nerozumiem a ked som prepol do angl povedala, bude lepsie ked budete hovorit slovensky. Tak som si urobil svoj nazor. Ale neberte to ako rozduchavanie vasni. Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  29. 04. 2004 16:08

Co jsem mel moznost poznat Amiky, tak vsichni se snazili naucit cesky. Na rozdil od Slovaku, ktery se absolutne nesnazej a ani nechtej. Teda ja slovenstine rozumim, tak mi to u vobycejnejch lidi nevadi, ale hodne me to sere u lidi, ktery zastupujou ceskej stat (statni instituce) a verejny organizace (CT).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  29. 04. 2004 16:30

Nesnazej, nechtej, vobycejnejch, zastupujou ... oni proste jen mluvi narecim, stejne jako ty, troubo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Azazel  |  30. 04. 2004 09:55

Měli bychom bít rádi, že si mezi sebou rozumíme

a ne z toho dělat problém...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:28

Vy Slovácí vyrovnáváte dluh vůči České republice pomocí Rómského obyvatelsta.....
Prostě míto peněz posíláte Rómy.....možná proto Vás lidi nemají rádi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J8  |  29. 04. 2004 16:47

Ha! Už vím (díky vašemu příspěvku) proč Slováci nemají rádi "Čehúně" ale Moraváky jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  29. 04. 2004 20:51

No to je docela smutne. Na uradech a ve sdelovacich prostredcich by se melo mluvit cesky (a ne ceske ala Merka Vsatackova nebo "vodvazany" moderatori z radii), ale na ulici at si kazdy mluvi jak chce. Kdyz mu rozumim, tak mu odpovim, v opacnem pripade ho vyzvu, at preladi na jazyk, kteremu rozumim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso  |  30. 04. 2004 09:13

Nechápu proč vám Slováci tak vadí. Já s nimi nemám absolutně žádný problém. Žili jsme s nimi ve společném státě dost dlouho, a od zítřka budeme ve společné Evropě. Slovenštinu si poslechnu docela rád, nejen v práci nebo na ulici, ale i v televizi a v rádiu.
A ten kdo SLovákům říká, že jim nerozumí, je primitiv a měl by se rychle srovnat. Copak vy když přijedete na Slovensko, mluvíte slovensky? To bych vás chtěl vidět. Tak se vzpamatujte a nechte těch nesmyslných xenofobních keců!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  30. 04. 2004 09:30

Ne. Zádné xenofóbní kecy. Uklidni se, dej si jointa a jdi se zase přehrabovat do popelnice. Jo ....
Antiglobalisto. U Mekáče platíš dlažebníma kostkama viď ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mm  |  30. 04. 2004 08:56

spis si uvedomil jak to podelal ze protlacil spojeni eurotelu s telecomem a ted se to snazi zachranit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Be@r  |  01. 05. 2004 09:29

Paneboze Ty jsi naivni trouba, trafikant Mlynar je prilis maly pan, nez aby v tom mel zasadni slovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor