Mlsný Bing začal pronikat do Yahoo, chce získat 1/4 vyhledávání

Mlsný Bing začal pronikat do Yahoo, chce získat 1/4 vyhledávání

Strategické partnerství mezi Microsoftem a Yahoo sice bylo dojednáno už loni, teprve nyní se ale pomalu začíná realizovat ta nejmedializovanější část – vstup Bingu do Yahoo. Rozhodně to ale neznamená, že by snad Yahoo začal od dnešního dne v celé své šíři používat vyhledávací mechanizmus Bing – spíše naopak. Microsoft v polovině července začne pomalu vstupovat do Yahoo a konečným výsledkem by měl být zhruba čtvrtinový podíl na celém vyhledávání.

Klepněte pro větší obrázek
Podíly vyhledávačů podle dat za uplynulý rok a podle služby StatCounter
(Oproti ostatním zdrojům se čísla liší až o desítky procent, nicméně drtivá většina analýz
na webu se týká pouze amerického trhu; čínský Baidu do statistik díky uzavřenosti tamního trhu nezasáhl)

A pomalu začne do Yahoo protlačovat i svůj reklamní systém AdCenter, který by měl do budoucna soupeřit právě s Googlem. Ve vyhledávačích se na reklamě vydělává formou placených výsledků z vyhledávače (ty označené na horních pozicích). Tyto placené odkazy by měly v příštích měsících tvořit až 3,5 procenta hledání na americké verzi Yahoo.

Bitva začíná…

Diskuze (10) Další článek: Twitter prozradil, kdy jsou lidé šťastní: ráno a v neděli

Témata článku: Microsoft, Web, Byznys, Vyhledávače, Statistiky, Yahoo, Bing, Reklamní odkaz, Čínský Google, Vyhledávání, Ostatní zdroj, Bingo

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší