Miton opět nakupoval, tentokrát Hotel.cz

Miton je internetová společnost, která se proslavila především portálem Stahuj.cz, respektive jeho loňským prodejem Centru. Dále se zaměřila na projekt Heureka.cz, který slouží jako rádce při výběru různorodého zboží. Se známou konkurencí SrovnaniCen.cz se pak Miton vypořádal tak, že ji koupil. Miton je velmi zajímavým a stále vlivnějším hráčem na českém internetu a v minulém roce obsadil třetí místo žebříčku padesáti nejrychleji rostoucích firem ve střední Evropě, sestavovaném společností Deloitte.

Tentokrát dal o sobě Miton vědět opět jako strategický nákupčí. Za nezveřejněnou sumu získal web Hotel.cz zaměřený na vyhledávání ubytování, který by měl zajisti budování lepší pozice pro web Turistik.cz, který Miton vytvořil.

"Koupě Hotel.cz je pro nás strategickou investicí. Přes náš web Turistik.cz najde ubytování zhruba dvacet tisíc lidí ročně, objem lidí ubytovaných přes Hotel.cz je obdobný. To je hlavní důvod, proč jsme se dohodli na koupi", říká Tomáš Matějček, jeden ze zakladatelů společnosti MITON, a dodává: "Domníváme se, že ubytování přes internet je jednou z oblastí, kterou čekají v následujících letech zajímavé změny a silný růst. Postupně bychom chtěli docílit toho, aby přes naše portály vyhledávali ubytování nejen jednotlivci, ale i firemní klientela. Převážně českou klientelu bychom chtěli rozšířit o hosty ze zahraničí."

Miton to nebude mít lehké, protože podobné projekty, které zajišťují vyhledávání ubytování všech úrovní, na webu již existují - například Travelguide.cz.

Zdroj: Miton

Váš názor Další článek: Znáte Google Mini nebo Google Search Appliance?

Témata článku: Internet, Různorodé zboží, Deloitte, Hot, Třetí úroveň, Strategická investice, Silná konkurence, Hotel, MIT


Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vytvořit a spravovat vlastní web

Velký test herních klávesnic a DVB-T2 tunerů

Vše o formátu RAW

Vybíráme nejlepší základní desku