Miton opět nakupoval, tentokrát Hotel.cz

Miton je internetová společnost, která se proslavila především portálem Stahuj.cz, respektive jeho loňským prodejem Centru. Dále se zaměřila na projekt Heureka.cz, který slouží jako rádce při výběru různorodého zboží. Se známou konkurencí SrovnaniCen.cz se pak Miton vypořádal tak, že ji koupil. Miton je velmi zajímavým a stále vlivnějším hráčem na českém internetu a v minulém roce obsadil třetí místo žebříčku padesáti nejrychleji rostoucích firem ve střední Evropě, sestavovaném společností Deloitte.

Tentokrát dal o sobě Miton vědět opět jako strategický nákupčí. Za nezveřejněnou sumu získal web Hotel.cz zaměřený na vyhledávání ubytování, který by měl zajisti budování lepší pozice pro web Turistik.cz, který Miton vytvořil.

"Koupě Hotel.cz je pro nás strategickou investicí. Přes náš web Turistik.cz najde ubytování zhruba dvacet tisíc lidí ročně, objem lidí ubytovaných přes Hotel.cz je obdobný. To je hlavní důvod, proč jsme se dohodli na koupi", říká Tomáš Matějček, jeden ze zakladatelů společnosti MITON, a dodává: "Domníváme se, že ubytování přes internet je jednou z oblastí, kterou čekají v následujících letech zajímavé změny a silný růst. Postupně bychom chtěli docílit toho, aby přes naše portály vyhledávali ubytování nejen jednotlivci, ale i firemní klientela. Převážně českou klientelu bychom chtěli rozšířit o hosty ze zahraničí."

Miton to nebude mít lehké, protože podobné projekty, které zajišťují vyhledávání ubytování všech úrovní, na webu již existují - například Travelguide.cz.

Zdroj: Miton

Témata článku: Internet, Deloitte, Třetí úroveň, Různorodé zboží, Strategická investice, MIT, Silná konkurence, Hotel

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu