MIRONET pomáhá postiženým při odstraňování následků povodní

Diskuze čtenářů k článku

Libor Vanek  |  19. 08. 2002 09:52

Jestli si myslite, ze to Mironet dela z dobrocinosti, tak se tezce mylite. Mel jsem jedno drobne jednani s majitelem Mironetu a to je borec, ktery jde tvrde za svym cilem a tim jsou penize (v dobrem slova smyslu).

Co si myslite, ze udela majitel pocitace, kdyz mu Mironet rekne, ze ten a ten dil je nenavratne odvaren? Jasne ze rekne "vymente mi to".

Ale je to perfektni marketingova myslenka - ti lidi by si to stejne museli nechat vymenit a Mironet ma OBROVSKOU reklamu zdarma v radu a nemluve o zvysenem obratu (a tim nizsich nakupnich cenach a vetsim zisku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemur  |  19. 08. 2002 12:32

Ty seš fakt lojza co. Proč to teda nedělaj ostatní firmy taky? Reklama jako vedlejší produkt je v tomdle případě víc než zasloužená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Vanek  |  19. 08. 2002 13:17

Proc to nedelaji jine firmy? To fakt nevim - ja se tim zivit, tak to udelam taky (zivim se Linuxovymi servery, takze tohle neni primo muj obor). Navic - kdokoliv druhy uz bude druhy a nedostane se mu takove publicity )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemur  |  19. 08. 2002 13:39

No jo no, škoda, že si nedokážeš připustit, že by to moch někdo dělat taky kvůli něčemu jinýmu než sou prachy nebo publicita. Zamysli se nad sebou trochu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Vanek  |  19. 08. 2002 14:49

Věřím. Ale ne Mironet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  19. 08. 2002 14:35

Ale ony to dělají, také třeba kupují jídlo, pití, desinfekční prostředky, poskytují auta... jen o tom nevydávají tiskové zprávy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemur  |  19. 08. 2002 14:53

To, že dělaj takovoudle akci se nějak ty lidi musej dozvědět. A když maj ve firmě vodu nebo 1.5m smradlavýho bahna, tak si to asi na webu nenajdou => je třeba je vo tom nějako informovat => vydá se tisková zpráva podle mě s dobrejma oumyslama => hnidopichové v tom hledaj šméčko. Schluss... a teď du na  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Vanek  |  19. 08. 2002 15:00

Hele - tady doslo k nepochopeni! Ja nerikam, ze to neni zasluzna cinnost, protoze to urcite zabrani mnoha skodam zpusobenym pokusem zapnout nezkontrolovany pocitac (nebo amatersky vycisteny).
Chtel jsem ale upozornit na to, ze to Mironet (temer) urcite nedela kvuli nasim hezkym ocim. ALE urcite to je OBOUSTRANNE vyhodne (Mironet si vydela a pokryje naklady na to vycisteni "zdarma" a zakaznik si stejne nekde ty nahradni a poskozene dily koupit musi).
Navic si nedokazu predstavit, co chcou na pocitaci cistit - zdroj je na odpis, mozna tak procesor, mainboard bych se neodvazil pouzit (zapadana spina ve slotech a paticich...), mechaniky a disky v haji (no, disky mozna ne, ale...)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro Pan  |  19. 08. 2002 13:53

Kdo neumí tak čumí , kdo umí - dobře mu tak.

Pietro Pan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Vanek  |  19. 08. 2002 14:49

Yop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lapi  |  20. 08. 2002 08:57

Libore jseš pěknej hajzl, že do toho vůbec šťouráš. To bys mohl rovnou pomluvit každýho, kdo se rozhodne nějak pomoci. Vůbec nechápu tvé jednání. Ještě jednou jseš u mě hajzl !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Vanek  |  20. 08. 2002 13:38

VOLE! Precti si, co jsem napsal!
Ja nikoho nepomlouvam! Jen jsem upozornil na to, ze to nemusi byt (aspon, ze ja si to nemyslim) zcela dobrocinne! To nemam pravo projevit vlastni nazor? Pomluva by byla u me neco typu "Pan majitel Mironetu je nekrofilni masochista a uctuje si poplatky za zakrytovani pocitace, ac tvrdi, ze to je zdarma" - kapis kemo? Sorry za ton, ale to to se me fakt dotklo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Stránský  |  19. 08. 2002 08:52

Vezmu-li v potaz, že Česká spořitelna vyčlenila na pomoc 1,5 mil. Kč a to je ze všech firem doposud nejvíc, tak dar od Mironetu je neuvěřitelně velký na to, jak je společnost veliká.

250.000Kč  je strašně moc peněz samo o sobě a navíc v kombinaci s tím, že se jedná za služby, kdy si každá firma účtuje desetinásobek částky než platí zaměstnanci (a stejně se to občanovi nebo firmě vyplatí), tak Mironet svým darem fakticky poskytuje postiženým částku v řadu milionů a to je u mě tedy GESTO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimír Odvářka  |  19. 08. 2002 07:52

Tento čin je velice chvályhodný a následováníhodný. Jen pro zajímavost: pobočka firmy Mironet v Českých Budějovicích byla též kompletně vyplavena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr necas  |  18. 08. 2002 23:34

MIRONET ?! no to snad neee cumim jak umim ze by i mnou nenavidena spolecnost byla svemu okoli prospesna ? ovsem tak to tedy smekam

teda pokud v tom zas neni nejaka kulisarna :(

ps. kez by jeste tak aspon statici chteli pracovat zadarmo a ty chudaky nesdirali svyma astronomickyma castkama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor