Míří k nám HP Pavilion dv6799 ve speciální edici

Diskuze čtenářů k článku

Noclaf  |  05. 03. 2008 09:51

Mam 6690 a spokojenost. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 16:05

pridavam sa, uz nikdy si nekupim notebook od HP. vlastnim Pavilion dv9000 a to co tato firma predvadza predcilo aj moje najhorsie obavy. chcel som si "setrit oci", tak som si objednal najlepsi display aky mali, ale po 7mesiacoch odisiel. tak som ho dal do autoriz.servisu. tam mi povedali, ze ho musia poslat do Polska lebo v Cechach nan nemaju podporu (bol kupeny v US). po 6!tyzdnoch! prisiel spat s tou istou chybou! v servise od toho davali ruky prec, ze oni za nic nemozu, nic negarantuju, to vsetko robia "odbornici" v Polsku, jedine co mozu spravit je poslat ho spat. po dalsich 6 tyzdnoch sa vratil a po osmich hodinach prace na notebooku display zase odisiel! najlepsie ze vymenili kameru(ta po navrate uz vobec nesla), dvd, vymazali cely HD, vymenily Mainboard:) nikoho nenapadlo vymenit display:) az po troch mesiacoch mi ponukli notebook na zapozicanie. dialkovo studujem a pracujem na manazarskej pozicii takze po 3mesiacoch kolegovia a priatelia zacali odo mna bocit aby som si od nich nahodou nechcel pozicat pc. moj notebook je zase v Polsku, mozno mi vratia pracku:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 03. 2008 16:56

jsi lhar, nic vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2008 17:24

kdyz pisete takove veci, tak se mi tomu velice nechce verit, protoze kdybyste nebyl blby, tak pokud do 1 kalendarniho mesice nezajisti opravu mate pravo na vraceni penez, rovnez nechapu proc se vztekate, kdyz jste ho koupil v USA, kdyby jste ho koupil v cechach nemelbyste takove problemy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sm  |  03. 03. 2008 17:46

Kdyz sme u toho - Veskery servis HP je v polsku - co nedkozakou udelat na koleni, napr v Jeremenkove v servisnim stredisku HP se posila rovnou do Polska

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 18:18

to je v pohode, ze je v Polsku, mne ako zakaznikovi je to jedno, ale predstav si, ze ti poslu notebook do PL a po 3 tyzdnov budes chciet zistit, co sa s tvojim notebookom deje. mne napisali email asi v tomot zneni. zapocala sa oprava, caka sa na nahradni diel. po 3 tyzdnoch! nechapem, preco neposlu notebook tam, kde maju aj nahradne diely? preco si neobjednaju nahradny diel do CR? alebo preco neposlu notebook do USA, ked ho nevedia opravit v PL? posielal by si ty notebook niekde kde ho nevedia opravit po TRETIKRAT? toto je servis HP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Notebook?  |  03. 03. 2008 18:37

Je videt ze o tom moc nevite, tak nerikejte bludy :)

V Polsku se opravuji pouze Paviliony a legracni male inkousty. Proc? Kdyz je nekde ultralevna porizovaci cena, nekde se usetrit musi. Kde? Na výrobních nákladech, servisu a logistice s nim sepjate = koncentrace do jednoho sevisniho bodu. Kdyz si koupite neco "normalniho" tak se vicemene vsechno ostatni opravuje v CR, jak vy rikate "na kolene" - i kdyz ani to neni pravda, zalezi jak je ktery servisni partner HP vybaveny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:33

Heč!! Já mám i stůl s antistatickou podložkou!! A dokonce i šroubovák!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  03. 03. 2008 21:05

I doma, nebo jen v práci? Kdyby nebyl v práci, to bych se divil, co že to tam vlastně děláte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 21:22

Doma i v práci. Ono se to občas tak nějak .... nerozlišuje.

PS: I bez stolu to jde. Už jsem jednou měnil desku u zákazníka na podlaze. On tam tak nějak neměl stůl, kde by to nevyžadovalo pár hodin odklízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 22:30

no, mozno je pre teba 1500$ "ultralevna cena", pre mna bohuzial nie. mozes vysvetlit co znamena "global warranty"? neznamena to nahodou, ze sa zaviazuju opravit to kdekolvek na svete kde maju svoju pobocku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:32

Nekecej. Fakt? Sakra a já myslel, že když se tady mluví česky a platí korunama, tak jsem v ČR. A ono to tu je Polsko. Teda ti poláci jsou ale .......... .

Než vypustíš takovou kravinu, tak se aspoň podívej na stránky HP na servisní partnery.

S pozdravem

Certifikovaný servisní technik HP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 17:55

ver mi, ze verit sa tomu nechce ani mne:) je v pohode, ak vyrobia produkt, ktory sa pokazi, to sa moze stat v kazdej firme, ale neschopnost svoj produkt opravit, alebo zjednat napravu, vymenit produkt za novy je chyba, ktora sa im vypomsti(zatial sa vypomstila mne). takze to poslali po 3 krat do Polska. uznavam, chyba bola na mojej strane, ze som si ho kupil v US. ja blbec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wincore  |  03. 03. 2008 23:21

Bohuzel take to tak vidim, ze jste udelal zasadni chybu s tim nakupem v US, navic pokud se vetsinu casu zdrzujete na uzemi EU. Zkusenosti s radou Pavilion sice nemam, proto nemohu soudit, nicmene vlastnim HP rady Compaq 6xxx zakoupenou pres konfigurator a jsem velmi spokojeny.

Duvod koupe pres konfigurator byl celkem jednoduchy. Domnivam se, ze takto zakoupeny NB je nekde rucne skladan, a tedy, ze by jiz mel obsahovat posledni revize soucastek a vsechny vady ktere se objevovali na "pultovnich" kusech bude mit vyreseny. To jen jako Tip pro pristi nakup, ale treba se pletu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 16:03

pridavam sa, uz nikdy si nekupim notebook od HP. vlastnim Pavilion dv9000 a to co tato firma predvadza predcilo aj moje najhorsie obavy. chcel som si "setrit oci", tak som si objednal najlepsi display aky mali, ale po 7mesiacoch odisiel. tak som ho dal do autoriz.servisu. tam mi povedali, ze ho musia poslat do Polska lebo v Cechach nan nemaju podporu (bol kupeny v US). po 6!tyzdnoch! prisiel spat s tou istou chybou! v servise od toho davali ruky prec, ze oni nic nemozu, nic negarantuju, to vsetko sa robia "odbornici" v Polsku, jedine co mozu spravit je poslat ho spat. po dalsich 6 tyzdnoch sa vratil a po osmich hodinach prace na notebooku display zase odisiel! najlepsie ze vymenili kameru(ta po navrate uz vobec nesla), dvd, vymazali cely HD, vymenily Mainboard:) nikoho nenapadlo vymenit display:) az po troch mesiacoch mi ponukli notebook na zapozicanie. dialkovo studujem a pracujem na manazarskej pozicii takze po 3mesiacoch kolegovia a priatelia zacali odo mna bocit aby som si od nich nahodou nechcel pozicat pc. moj notebook je zase v Polsku, mozno mi vratia pracku:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2008 16:34

6 týdnů = odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Co víc zbytečně řešit... Za ty peníze se pak dá koupit něco zase o trošku lepší než bylo dříve kvůli poklesu ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 17:10

jo, problem je v tom, ze notas bol kupeny v US s obycajnou "Global Warranty", takze sa na neho nevztahuje zakon o ochrane spotrebitela v CR. snazil som sa to riesit aj s US stranou, bolo mi povedane, ze oni o Europe nemaju ani sancu, vobec medzi sebou nekomunikuju, aby som notas poslal na "adresu svojho kamarata v US", ze oni zariadia 'pick up" a na tu istu adresu ho poslu po oprave naspat. to bol vrchol. oni chcu aby som s ich nekvalitnym produktom otravoval svojich priatelov. hovoria, ze na vratenie penazi uz nemam narok, ze to som mal len do 30dni, mam "pravo" len na opravu. Customer service je dobry co sa tyka software ale bacha na hardware, tam je to zufale. Ja som si to predstavoval takto, "Global warranty" aha, tak to odnesiem do najblizsieho servisu a oni to poslu trebars do Mongolska ak to oprava bude vyzadovat. Namiesto toho to poslu do Polska, kde notas caka asi 3tyzdne na nahradny diel. Rozhodne uz nikdy HP!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:16

No jo no. Blbý tlučou i v kostele.

Kdybyste si přečetl podmínky záruky, tak byste věděl, do čeho jdete. Na zařízení HP se vztahují záruční podmínky místa, kde jste si to zařízení koupil. A vzhedem k tomu že USA a EU jsou dva rozdílné trhy a to nejenom pro HP, tak se taky tak chovají. Vychcánkové, co si myslí, že když si koupí notebook levně v USA a dovezou si ho do EU, že na to vydělají. Jenomže to tak nějak nebývá pravda. Mnozí na to narazí v monentě, kdy potřebují servis.

A kdybyste si koupil opravdový notebook a ne Pavilion, tak byste tohle nezažil. Pokud jste takový manažer, tak byste měl mít business book a to Paviliony fakt nejsou.

Mmj to s tím servisem v Polsku je pravda a buďte rád, že vás nevyhodily. Mmj vám to nejspíš řekli při přejímce do opravy, že vzhledem k tomu, že váš ntebook není určen pro trh EMEA, tak vám nezaručí dobu opravy a může se to i protáhnout.

A než začnete obviňovat všechny kolem sebe. Můžete si za to sám. Měl jste se před nákupem lépe informovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silvercoin  |  03. 03. 2008 22:58

takze ja vychcanek som sa choval neslusne a dovolil som si kupit notebook v US a pritom som na tom vydelal! ty vole, a kolko? kedy mi tie peniaze pridu? hebudes ty ten "chlapek" z Customer Care?

ano informovali ma, ze notebook nema v CR podporu, poslu ho do PL a oprava bude trvat 20 dni a ono to uz trva 4mesiace! aj toto je servis HP.

ps: to, ze ty mas "opravdovy" notebook o tom nepochybujem

ps: za cestinu sa ospravedlnovat nemusis, kvakas nou perfektne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:18

Naučte se číst. Na zboží zakoupené v USA se to nevztahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Notebook?  |  03. 03. 2008 18:29

Ríkáte že nekoupíte notebook a přitom máte Pavillion? Co ten má kromě přenosného provedení společného s notebookem? Pavillion je sh*t rada urcena do hypermarketu kvuli libivemu designu a ultralevne cene. Nic vic. Kdyz notebook tak jedine business rady - a je uplne jedno od jakeho z rozumnych vyrobcu (to je HP, IBM, Dell...) pak je servis na CR a pokud si prikoupite rozsirenou zaruku, tak vam to technik opravi klidne nasledujici pracovni den u vas doma v obyvaku :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  03. 03. 2008 15:03

Nevim jak paviliony, ale business trida je myslim uplne nekde jinde (kvalita, servis, vydrz) ... jsem stale zatim stastnym majitelem HP Compaq 8710p a ve srovnani s Pa"sragorou"vilionem je to ve vsech smerech lepsi. Taky ta cena byla vyssi, cca 42 bez DPH, to je asi jedina negativni vec.

Clovek si dokoupi lepsi disk (rozumeno rychlejsi, vetsi kapacitu), 2gb ram a pridavnou baterku a za 50 tisic mam notas, kterymu pavilion tohodle formatu nesaha ani po SHIFT klavesu .) Vydrz 8-10 hodin na baterii se srovnatelnym vykonem kvalitniho znackovyho stolniho pocitace ... neberte to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  03. 03. 2008 15:06

Ano, neberte to, protoze to stoji jako 3 stolni pocitace. Taky potrebuju koupit synovi levny ntb, ale proste prodavat levne nefunkcni vec je strasny, zvlast kdyz si myslim, ze kupuju "znackovou" vec. Sam mam tedy IBM, protoze predtim me vylecil Acer - nebrat. Jeste mam dobrou zkusenost s Toshibou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufin  |  03. 03. 2008 15:53

Acer je nejvetší SHIT, mam to dva a pul roku a počtvrté na reklamaci (mezitim me dali komplet novej stroj, pac to bylo neopravitelne).... NIKDY VICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  03. 03. 2008 18:24

no mel jsem paviliona, stal s dani 35000,-. Vesmes souhlasim s tim co tady pisou ostatni, design vazne povedeny, ale to je cele. Tak jsem si koupil za 23000,- 5920 GemStone od Aceru, vizualne take povedeny, sasi je pevne a 3x vykonejsi nez HP, kdo je mamlas ted :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:18

Vy. Počkejte až se vám pokazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  15. 03. 2008 23:23

aha, to jsem zrejme neuvedl na spravnou miru, pavilion se mi pokazil a to tak, ze autocont chybu nahlasil i pisemne, polsky servis ji nenasel. HP se mi pokazilo 2x (prvni oprava po 3 tydnech uspesna). Stojim za Acerem. 3dMark06 - temer 4000, HP 1500 bodu. Acer 23000,- HP 35000,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 15:59

A ostatní výrobci to nedělají? Kdo si myslí, že koupí levný a kvalitní notebook, tak by se měl dobrovolně nechat léčit. Značka neznačka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 03. 2008 14:27

Rad bych podotknul, ze spolecnost HP je banda sedmilharu a to jejich tiskove prohlaseni je jen hromada sracek. Sam jsem (ne)stastnym majitelem notebooku pavilion rady 6000 a mohu ujistit vsechny, ktere to zajima, ze pekny desing obalu notebook nedela.

Za posledni rok jsem zaznamenal 3 pomerne vyznamne zavady a zakladni desku mi jiz menili (nastesti bezplatne) uz 2x. Lituju dne, kdy jsem se rozhodl koupit tyhle sracky a kazdeho varuju, necht si nejdrive procte diskusni forum na stranach HP. Pakardi sice investovali do peknych plastu, ale jinak je notebook sestaven z mizernych a poruchovych dilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  03. 03. 2008 14:43

Když HP, tak business řadu, ne? Ta je IMHO úplně v pohodě, taky jsem si ji rozmýšlel, než jsem koupil Thinkpad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 15:56

A co byste chtěl za ty prachy? Pavilion je notebook postavený na principu: "Za málo peněz, co nejvíc muziky." A ještě aby vypadal. Tomu je taky podřízená kvalita součástek, záruka a způsob servisu. Dvouletá záruka v základu u HP a ostatních není obvyklá, pokud se notebook pokazí do 30 dnů od koupení, mění se u dodavatelel za nový kus a pokud splníte některou ze zákonných podmínek, HP bez řečí vrací peníze a nebo mění za jiný.

Se na mě nezlobte, ale znám víc výrobců, jak vy říkáte, sr@ček a všichni se tváří, že nechtějí o servise nic slyšet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 03. 2008 20:17

U jiny "no name" by me takovy pristup neprekvapil, ale o HP jsem mel do minuleho roku predstavu, ze je to slusna globalni znacka. Ted vim, ze jsou to globalni zlodeji. Ano souhlasim s tim, ze vyzadovat aby notebook fungoval a vydrzel alespon po dobu zaruky je priliz. No nic, ted uz vim, ze pokud chci kvalitni notebook, musim do Toshiby. Ti prodaji za stejnou cenu cca 25k s podobnym vybavenim a garantuji globalni podporu po 3 roky. U nich vim, ze svym slovum dostoji na rozdil od HP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:26

Šťastnou cestu. Jestli si myslíte, že to vyhrajete, tak počkejte na první spornou závadu. Vysolíte prachy za diagnostiku a půjdete doml s brekem.

Ale i HP má až pěti letou globální záruku a On Site a NBD a podobné ptákovinky. Ale to se nebavíme o Pavilionech, ale opravdovích noteboocích. To musíte totiž rozlišovat. Pavilion je taková "zvláštní" sorta.

A jestli si myslíte, že jind na tom budete líp, tak hodně štěstí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  04. 03. 2008 13:25

Obdivuji Vase zkusenosti a nadhled. Je videt ze se v branzi orientujete. Nepracujete nahodou na podpore HP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2008 17:21

nechapu, proc podle jednoho vyrobku muzete soudit celou firmu? ja mam HP comaq 6710s a s kvalitou sem nanejvic spokojen, mi kamaradi jsou rovnez spokojen a jako osobne si myslim ze HP s IBM a DELLem jsou nejlepsi vyrobni notebooku...kdybys te mel nekdy v ruce nejake acery, tak byste zmenil nazor..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 03. 2008 22:15

Vy jste si nekoupil HP ale Compaq a v tom vidim zasadni rozdil. U Aceru bych zadny servis ani neocekaval a tudiz bych byl prijeme prekvapen, pokud by nejaky. Nehlede k tomu, ze Acer se s casem (myslim) zlepsuje, zatimco HP jenom parazituje na svem dobrem jmenu, ktere si ale asi vydobili jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 03. 2008 08:17

Nekoupil compaq, ale HP. Compaq neexistuje uz pekne dlouho. Jenze koupil prave ten business notebook a ne nb pro pubertaky, i kdyz ma jen s a ne b, coz je to samy ale pro dokinu a firemni funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DavieCZ  |  03. 03. 2008 17:53

MAM UPLNE STEJNE ZKUSENOSTI PAVILION JE OPRAVDU S*ACKA NEJVETSI... KUPOVAL JSEM HO PROTOZE JSEM POTREBOVAL MULTIMEDIALNI NB S SEBOU NA STUDIUM DO CIZINY.. REKLAMACE A DRUHA HNED TYDEN NA TO.. NAVIC SE MUSI POSILAT NEKAM DO POLSKA TAKZE REKLAMACE TRVA MIN 16 DNI..

ps: sorry za caps ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ales  |  04. 03. 2008 02:57

Nevim, nevim asi jste mel smulu.. Nevim, jak starsi rady, ale od rady dv6500 jsou to dobre stroje. Zrovna z neho pisu a jsem s nim spokojeny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOMAS  |  04. 03. 2008 10:18

Ja mam Pavilion 6397 a funguje naprosto bezproblemove! uz cca 3/4 roku jede tak cca 20 hodin denne! Jsem s nim nadmiru spokojenej. Doporucil jsem je znamejm a ty jsou taky spokojeni. Si holr smolar....Kopiul si si ksun jeste z vyroby. Kdysi jsem pracoval v jedne firme kdese vyrabi elektonika do PC a videl jsem jak nepodareny rucne opravujou a ne vzdy to bylo moc kvalitni, ale fungovalo to, tak mas asi ten pripad. ... jediny co mi vadi je baterie, ktera je pri intezivni praci tak na 1/2 roku a pak jde rychle do kyticek..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  03. 03. 2008 14:18

bleeee bleeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2008 14:25

Vypada to jak nejaka levna tapeta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor