Milion prodaných iPadů za 28 dní

Diskuze čtenářů k článku

05. 05. 2010 00:34

Mi stacila prvni veta a pak jsem to vzdal! Mame tady EPL AJ PED, namisto EJPL AJ PED! Mozna pro nekoho z Vas malickost, ale v cizine zasadnost, aby Vam nekdo rozumel! Jablko je proste Ejpl a nikoliv Epl! Krajane, je mi Vas lito, ze vas tak spatne uci takovi radoby gurove...(nechci rict kreteni)! Nepodcenujte vyslovnost, ve svete jsou oblasti, kde "lide" nemaji CAS, aby se Vam pokusili porozumet!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:50

a kolko sa preda toaletneho papieru za 28 dni, z toho cisla by ste padli na ten neutrety zadok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 17:38

Další inteligentí člověk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 07:38

třeba na ostrově Kuba byl této komodity dost nedostatek .... už s srpnu se vědělo, že do vánoc nebude .... to musely být potom prodeje, když loď připlula

http://www.novinky.cz/ekonomika/175832-kuba-ma-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 07:56

Představte si, že pamatuji časy, kdy byl nedostatek této komodity i u nás. Přesto mnozí z nás dělají, jako kdyby se na to už nepamatovali. Takže dokud nejsou jenom iPady, tak jsem v klidu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 05. 2010 12:46

Obávám se, že minimálně polovina zdejších čtenářů absolutně netuší o čem to vlastně mluvíš..... Já to pamatuju taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:28

Nechci vypadat jako prudič, ale když si vezmu, že je to momentálně unikátní zařízení, že před objednávek bylo pár set tisíc už hezky dlouho před uvedením, tak nic moc.

Když se to vezme kolem a kolem, tak dohromady s před objednávkama se prodává déle jak 28 dní. Nehledě na to, že je to celosvětový trh nadržených uživatelů Apple. Takže docela slabota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:46

"celosvětový trh"

- Víte, že je to jen USA, že? Dokonce Apple nepovoluje nákup i na (některé) PO BOXy právě kvůli tomu, že je to v současnosti limitováno pro USA a chce to rozjíždět postupně, až zajistí, že některé funkce (např. koupě i-net paušálu) budou fungovat i jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 17:16

Hele ty VšechnoVim. Jak je možné, že iPady jsou k vidění po celém světě, když je prodej možný jenom v USA? Oficiálně koupené? Vyloženě NicNevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 17:27

No protože někdo to koupí a převeze to sebou nebo to odešle - nákupy na tradiční PO Boxy z kterých vám to příjde zatím není možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 17:27

eBay, kde jsou ceny několikanásobně nadnesené, případně "kamarád z USA", nebo služby tvářící se jako občan USA (Shipito apod.), přičemž těm se to Apple snažil omezit. Think before you post!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 17:33

Takže proto, že uživatelé s iPadem nebyli zastřeleni na hranicích USA a odvezli ho ze země, tak budeme nazývat prodeje celosvětovými. To dává smysl...

/irony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 00:31

VsechnoVim a Kája strike back! Vítězný tandem nastupuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 10:08

mas pocit, ze to co napisali nie je pravda? alebo si sa len potreboval "vyjadrit"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:01

at je to jak chce, at si mysli kdo chce co chce, proste na co te apple sahne, to se mu dari...a ostatni ho jenom dohaneji a napodobuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:13

A verim, ze by se mu darilo JESTE LEPE, nebyt nesmyslnych omezeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:20

No tim bych si nebyl tak jistej. Verim, ze Steve Jobs moc dobre vi co dela, po jeho nastupu se Applu financne neuveritelne dobre dari, nepotrva dlouho a bude mit vyssi zisky nez MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:26

Apple ve vetsine veci neni pro MS konkurent a naopak. To je jako srovnavat zisky VM Motori a Fiatu. Jedni vyrabi komponenty(Windows) a druzi skladaji komplet HW (iMac atd.) Vzhledem k tomu, ze OSX nenainstalujete oficialne na zadny PC, nestoji proti sobe ani na poli OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:31

To je pravda, ale chtel jsem jenom demonstrovat jak hodne se Applu dari. A v budoucnu si pravdepodobne budou konkurovat vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:33

Doufam, ze budou, protoze z toho by zakaznici tezili uplne nejvic

Je super, jak jedni ty druhe dokopou k uzasnym zarizenim. Treba Cowon D2->iPod Touch->Cowon S9->Zune HD. Jen tak dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Apple a Microsoft jsou konkurenti, protože spousta uživatelů se rozhoduje mezi koupí počítače od Apple a počítače s OEM instalací Windows. V příslušné cenové kategorii se téměř neprodávají počítače/nootebooky bez OEM licence Windows, takže zde Windows není oddělitelná "komponenta".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:48

Na poli OS je Apple totalne valcovan. A nejsem si jisty, ze by tolik lidi kupovalo Apple notebooky kvuli OS, je to spis kvuli hardwaru a logu jablka. Ale tak jako tak patri na uplnou spicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 23:30

Ja mam rad Apple hlavne kvoli OS X, nekupil som si ho kvoli nicomu inemu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 07:29

Takovou válcovanou firmu jako je Apple bych chtěl mít, opravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 10:06

si si isty, ze si porozumel tomu, co pisal clovek na ktoreho reagujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2010 08:29

Já si Macbook objednal jedině kvůli Mac OS X o to mi jde nejvíc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:19

Apple je uspesny jen proto, ze je zameren z 99% na domaci uzivatele.

Jinak to rozhodne zase takovi inovatori nejsou, spis vezmou osvedcene technologie a zabali je do libiveho a pouzitelneho baleni. Viz iPad, zarizeni dost omezene, ale podle vseho "it just works". Ale inovativniho na nem neni vubec nic. To same iPod, zarizeni opet osekane na kost ale funguje jednoduse a to holt vetsina uzivatelu chce. Kdo vyzaduje funkce, muze si koupit Cowon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:25

Apple je uspesny, protoze se zameruje na 3 veci:

1) user experience - jednoduchost, pouzitelnost, plynule rozhrani atd.

2) marketing a posilovani znacky Apple

3) vydelavani penez - napr. chytra cenove politika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 16:29

Jinymi slovy to, co jsem napsal.

Marketing, marketing, marketing, user experience, marketing. A taky "odirani" zakazniku(MB- na kazdou blbost je potreba prechodka) aneb jak by bylo fajn kdyby do krabice prihodili dalkac a MDP->DVI/HDMI kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:35

A není inovativní právě ten přístup k user experience a "it just works" ? Když se podívám na ostatní výrobce, tak právě tohle je to, v čem je Apple předčí. Já v tom vidím právě inovativní tablet právě z pohledu user experience. Vždyť z hlediska funkčnosti už jsou tady tablety léta a mají podstatní víc papírových fejatur.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 16:55

Ja bych to s tim zamerenim nevidel az tak blede. Mac OS X si dokazou uzit lide samozrejme i pro praci - skolstvi, zdravotnictvi, fotky, hudba (DJs), video (strih). Jsou proste i lide, kteri kupuji Mac jen kvuli jednomu programu. Typickym prikladem byl PowerBook, dnes Mac Pro. Beru v potaz, ze nejvetsim odbytistem je USA.

iPod byl inovativni, iPad je zvetseny iPhone, iPhone byl inovativni. iPad prinasi neco noveho, to co tu jeste masove neni, mohl bych rict, ze je ci neni inovativni, ale na nejake hodnoceni je brzo, uvidime, kolik vyrobcu ho napodobi, jak se iPad rozsiri...

Nemuzu prijit na chut jednoucelovym zarizenim jako mp3. Fce a fce jsou trosku rozdil, kdyz vezmu v potaz, ze za iPodem stoji iTunes Store, iTunes, App Store, za Cowonem, dobry zvuk, hezky displej, lepsi moznost sync filmu. Stejna cena, nevaham a kupuji iPod Touch, popripade iPhone a mam telefon, mp3, net a aplikace v jednom zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 17:08

iPod byl inovatovni v roce 2000, iPhone krome perfektni user experience a integrovaneho iPodu neprinesl skoro nic. Pokud si dobre pamatuju, tak recenze iPhone 2G pred uvedenim App Store moc priznive nebyly...

Popravde receno mi po dlouhodobejsim pouzivani OSX nechybi krome MS Office a nekolika oblibenych kousku SW temer nic. Jen me prekvapilo, ze i na nektere zakladni veci(hibernace, vypnuti displeje pri zavreni) je potreba aplikace Jinak super, asi tak stejne skvele jako W7.

A hardwarove je MBP az na nektere idiotske detaily vyborny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 17:55

iPod byl, mozna jeste je... iTunes Store. Ktery z vyrobcu prehravacu mi to nabidne dnes? iPhone prinesl internet a dotyk lidem, napodobili ho i ostatni vyrobci a tezi z toho. iPhone 2G jsem mel nekdy na zacatku roku 2008, uz tehdy jsem z nej byl nadseny drive tady nic nebylo. U nas recenze pozitivni nebyli, dobre si pamatuji, co psali na mobilmanii. Krome toho jeden iPhone 2G jeste v rodine mame a stalne je to silne pouzitelny telefon a kus dobreho HW. Otec ma 3G, ac na nem pouzije jen Safari, pocasi, Mail, telefon, vydrzi mu jeden den, nemuze si ho vynachvalit.

Souhlasim, ze sprava externich displeju je oproti Windows spatna a to vcetne chlazeni MacBooku. Souhlasim i s tim Office, ale to se snad na konci roku zmeni a take ocekavam konecne nejake nove iWork. Myslim ze sleep tu hibernaci vytlacil. Ja davam jen sleep, i kdyz prenasim a sleep, start up je celkem dobre vyreseno i pomoci planovani. To se mi hodne libi.

Window 7 uz nevidim jako super system. Potreboval jsem tam pridat podporu aplikace a nejakych portu a hledal jsem to hodne dlouho, vlastne ani nenasel, co se tyce intuitivnosti jsou Windows, Office hodne spatne. Nic proti nim, bezesporu vyborne fcni, jenze clovek se to musi naucit s tim zachazet. A to je kde dela Microsoft chybu Windows neni pro "skucne masy", konecne ustupuje, alespon na poli Windows Phone 7 a myslim si, ze Windows 8 budou hodne hodne prepracovane, hlavne pro bezne uzivatele a tesim se na ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 18:15

iPhone prinesl dotykove ovladani beznym uzivatelum, jeste pamatuji na dobu, kdy tata prinesl domu zbrusu novy Compaq iPaq asi 3630 a to byl stroj ze jsem nestihal valit oci. A jak na tom krasne behal pasians...uz je to deset let.

S tou intuitivnosti je to otazka zvyku, ja ted pri prechodu taky casto bloudim. Nez jsem nasel, kde tisknout nejdriv lichy a pak teprve sudy stranky dokumentu tak mi malem jeblo. To samy u nastaveni defaultnich aplikaci a tak dal. Nebo jsem hledal kam mi zmizelo 45 giga volmeho mista a ono voila, ty soubory se do knihoven iTunes, Aperture a iPhota zkopirovaly, takze jsem je mel dvakrat. Holt otazka zvyku.

Takze ted jsou Google a fraze How to ............ on mac mymi nejlepsimi kamarady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 21:57

K tomu Aperture, iPhotu a iTunes... to je ale jen o nastaveni, staci se podivat, co je zaskrtnute to bych jako "chybu" nebral. U tiskarny asi zalezi na modelu a ovladacich, u Canonu jdou tyto veci nastavit snadno. Ale znam to, pri prechodu nejdriv clovek nejakou dobu nadava/hleda, pak si zvykne na "filosofii" a pak uz objevuje (vetsinou) ty veci snadno a v mnoha pripadech najde navic jen pozitiva - alespon u softu, co pouzivam ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 17:17

zajímavé, já bych neváhal a koupi Cowon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor