Microsoftu to s Yahoo nevyšlo, tak střádá jiné zbraně na Google

Microsoftu to s Yahoo nevyšlo, tak střádá jiné zbraně na Google

Usilovné snahy Microsoftu zmocnit se Yahoo vzaly za své (více zde), a tak zkouší Microsoft jiné cesty, které by posílily pozici jeho internetových služeb. Za Yahoo byl Microsoft ochoten zaplatit 47,5 miliard dolarů. Nyní uzavřel daleko menší obchod, ale na evropském trhu by si mohl hodně polepšit. Zmocnil se totiž oblíbeného portálu pro vyhledávání zboží a srovnávání cen Ciao.com. Microsoft za firmu Greenfield Online, která je provozovatelem této služby, zaplatil 486 miliónů dolarů.

Microsoft to má na internetu v boji s Googlem těžké. Na Googlu vyhledává 62 % uživatelů internetu celosvětově a v Evropě je tento podíl ještě vyšší, konkrétně 79 %. Snahy Microsoftu posílit svou pozici především v Evropě jsou namístě, protože zde zaujímá pouze 2% podíl mezi vyhledávači, celosvětově službu Live Search od Microsoftu využívá 9 % uživatelů.

Zdroj: Reuters

Témata článku: Microsoft, Byznys, Yahoo, Zbraně, Reuters, Google+

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu