Microsoft zřejmě skončil se svou kontroverzní kampaní plivající na Google

Microsoft zřejmě skončil se svou kontroverzní kampaní plivající na Google

Kampaň Scroogled, kterou Microsoft ostře pomlouvá Google a jeho služby či produkty, nejspíš spěje ke svému konci. Je dokonce dost možné, že již byla v tichosti ukončena. Poslední příspěvek na Twitteru kampaně pochází z 20. března, a ačkoliv mu předcházela čilá aktivita s několika tweety denně, již měsíc @Scroogled mlčí.

Klepněte pro větší obrázek
Microsoft šel tak daleko, že prodával i výrobky s logem Googlu

Web Scroogled a e-shop s celou řadou proti Google zaměřených výrobků však stále funguje. Ale Derrick Connell, viceprezident Microsoftu zodpovědný za Bing, v nedávném rozhovoru naznačil, že Microsoft s touto akcí skončil.

Akce byla podle Connella zaměřená primárně na to, ukázat aktivity Googlu, které se Microsoftu nezdají správné. Connell zmínil například skenování e-mailů za účelem prodeje reklamy. Osvětu už firma vyhodnotila za odstatečnou a nyní se chce ve svých marketingových aktivitách posunout dál. Scroogled tedy pravděpodobně končí, nicméně definitivně to nikdo z Microsoftu nepotvrdil. Je tedy možné, že jen utichne, ale po čase se opět oživí. 

Kampaň byla paradoxní zejména v tom, že se často obracela proti samotnému Microsoftu. Když kritizoval skenování e-mailů v Gmailu, musel pak sám vysvětlovat, že i on obsah e-mailů skenuje, byť ne za účelem přiřazení kontextové reklamy. Spoty kritizující Chromebooky pak mnohým neznalým uživatelům ukázaly, že vůbec existuje něco nového s operačním systémem od Googlu. 

Diskuze (26) Další článek: Firma slibuje odhalit online podvodníky. Dokáže najít i rizikové adresy

Témata článku: Google, Microsoft, Google+, Má aktivita, Neznalý uživatel, Google Mail, Prodej reklamy, Kampa, Look, SKO


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu