Microsoft vysvětlil, proč ve Windows 8 není tlačítko Start

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 161

Názory k článku

12. 12. 2012 12:51

tu funkci spouštět programy získala už ve windows Vista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2012 23:52

Demence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2012 21:30

Tak mam dojem, ze kdyby to nekomentovali, udelali by lip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2012 19:01

Na testovacku Win 8 jsem presel z donuceni potom, co mi Mrkvosrot nejakym zazrakem prisel na to, ze mam na kompu nelegalni Win 7. Chtel jsem tedy Windows aspon na chvili zlegalizovat, protoze kupovat ten balast rozhodne nehodlam. Windows potrebuji kvuli studiu, asi znate nase stredni skoly informatiky, ktere jsou jednostrane (Windowstrane?) zamerene. Moje obavy se naplnily. Windows 8 je priserny system, bl.buvzdornost z nej jen tryska a ja teda nevim, jak ostatni, ale mne ta bl.buvzdornost proste nesedi. Graficka uprava (Metro) se mi vubec nelibi, to snad musel vymyslet nejaky id.iot. Vzdy po prihlaseni do systemu prepinam do Aera, ale co je mi to platne. Start chybi a prace bez nej je pro me nepohodlna, Ribbon nepouzivam a nevidim v nem zrychleni prace, kdyz chci vice oken pruzkumniku (treba kvuli kopirovani), nemuzu si kliknout na Start a pres Tento pocitac si spustit co potrebuju, pripadne si misto Tento pocitac kliknout na dokumenty/hudba/videa/Mista v siti... To uz si domyslite, pochybuju, ze tu nekdo nikdy nic nekopiroval. Nedoporucujte mi Total cmd, ja na takovehle programky proste nejsem. Najit spoustec konkretniho programu je pro me utrpenim, misto stareho Start si to musim umistit bud na panel, nebo se proklikavat do C:\Program Files... Uff vopruz. Ja vim, ze muzu jit do Metra a pustit to z Metra, ale pro me by bylo muceni to tam hledat, to uz to "proklikavani se" v Aeru prijde jednodussi a mene ztrpcujici zivot. Ted jsou nastesti prazdniny a skola neni, takze vyuzivam primarni system a to Ubuntu, Windows 8 za cele leto asi nenabootujou. Budu-li potrebovat Widle, cmajznu mamce notas s OEMkama Win 7 (asi mi nepodekuje, ale to snad ukecam). Nikomu nic nevnucuju, treba se vam Win 8 libi, ale pro me je utrpeni u toho sedet. V dobach Win Vista/7 jsem si zvykal na nove prostredi, jine nazvy sluzeb, jine rozlozeni... Ted uz si zvykat nehodlam. Uvadim jen svuj nazor, Win 8 je hnus a nezavidim kazdemu, kdo je nechce, ale pracovat s nimi musi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 07. 2012 10:52

Windows 8 jsou skvělé. A intuitivní. Ostatně viz tohle video: http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2012 07:49

No po pravde receno je logika toho metra jakozto "nabidky start" ve win8 vyrazne lepsi nez na predchozich win7 az w95. Kdyby to takhle bylo uz ve w95 tak by vam dnes prisla nabidka start tak nejak divna...Zatimco v nabidce start se vam zobrazi na jedno kliknuti rekneme deset az dvanact posledne pouzitych aplikaci v jedny kategorii (nebo deset dvanact nejpouzivanejsich - ktery jste si tam tam sami pripnuli aby byly neustale k dispozci v levym sloupecku)...
Tak v Metru jich na jedno kliknuti vidite treba ctyricet, logicky serazenych treba do trech az peti kategorii (Grafika, programovani, Internet, Office)Po tydnu pouzivani a navratu do W7 najednou vubec nechapete proc vlastne predchozich sedmnact let se na spousteni programu nepouzivala cela obrazovka ale jen ten malinkej levej dolni ruzek, kterej zabira tak 15 procent vyuzitelny obrazovky a pro zbytek programu musite prochazet podmenu a pod-podmenu.
Vubec to nedava logiku.

Jde tedy jen o to si to metro prizpusobit svym potrebam a pridat si tam zastupce svych programu ktere pouzivate, vyhazet ty nepouzivane a zakazat spousteni metro aplikaci.Pak je to UI genialni a vyrazne lepsi nez kdykoliv predtim.
V zasade je to kopie Launchpadu z OSX. Launchpad je graficky dokonaly a krasny, nicmene Metro je daleko lepsi na "customizaci" a upravy a denni pouzivani. Pokud tam nektere ikony nechcete, tak se jich v pohode zbavite na jeden klik. Zbavit se obtezujici nadbytecne ikony z Launchpadu je nyni skoro nemozne (musite editovat zaznamy v tabulkach v systemove databazi )Metro jako "nabidka start" je genialni. Az na .... to vypinani. Je to otazka zvyku, za tyden vam to prijde normalni, ale moc logicky se mi to nezda.Naopak je to nedotazene do konce a je to zatim jen v puli cesty. Polo revoluce. Stale zustava "nadbytecy" Taskbar. Ten zmizi v pristi vezri windows a uz tam nebude. Ted jsou tam v zasade dva prepinace spustenych aplikaci. Metro aplikace se prepinaji vlevo - jako na tabletech, vidite minaturu spustene apliakce. Ale puvodni legacy Win aplikace jsou furt ve spustenem stavu dole na liste. Tim je v tom chaos, ktery je nevysvetlitelny normalnimu koncovemu uzivateli. Musite vedet jestli hledate spustenou metro aplikaci nebo spustenou "klasickou" aplikaci. Podle toho jdete bud - jako driv dolu na listu, nebo naopak - jako na tabletu vlevo nahoru a zobrazi se vam lista s miniaturami spustenych metro aplikaci. V zasade si v MS dovolili odtsranit tlacitko start, ale odtsranit i listu -> taskbar si netroufli, ale meli. Tim je z toho trochu paskvil... To prijde az v dalsi verzi. Kazdopadne je to krok spravnym smerem, kterym jdou navic vsichni. Gnome shell. Unity, Launchpad. Metro. Chcete spustit aplikaci, zajedet do aktivniho rohu, neo zmacknete nejaky tlacitko a cela plocha se vam vyplni ikonkama, ktery jsou tak velky, abyse na ne dobre "klikalo" prstem.
To je priste styl nasledujiho desetlieti.
Start a jablicko v rohu je zastarale, neni nejmenisi duvod proc by s nami melo "vysouaci menu" v petine obrazovky s nami vydrzet dalsi roky. Je to jen zvyk, protoze to taknekdo nekdy udelal.
Zlozvyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 06. 2012 20:02

Pravdou je, že já si taky jako většina myslel, že bez obyčejné nabídky start to ve Windows 8 nepůjde. Po pár dnech používání jsem zjistil, že mi vlastně vůbec nechybí. To je ten problém. Většina lidí si jenom přečte článek a řekne :,,Fuj'' Samozřejmě jsou taky lidi, co k práci s počítačem prostě potřebují malou nabídku. Proti tomu nic nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2012 16:57

Windows bez "Start" to je jako auto bez spojky. Pokud nepoužijí start v win 9, raději zůstanu až do konce života na Win7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2012 12:42

M$ má systémy na přeskáčku, vždy jeden nepotřebný a pak ten další, co se ujme (Slabší byly třeba Windows 3.0, W98, Win Milénium, W2000, Vista - naopak se ujaly Windows 3.1, Windows95, Windows98SE, WindowsXP); protože se W7 (po Vistách) ujaly, budou W8 plnit úlohu nepovedeného nedodělku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2012 11:33

osobně si myslím, že hlavní chyba MS spočívá v tom že se snaží udělat ovládání pro hlavní proud uživatelů. Ano je to tak většina zaměstnanců používá jen 5 aplikací, takže jim vyhovuje mít vše na liště. Zde udělali ve W7 velký pokrok, protože jsme primárně líní každý klik navíc je zbytečný a otravuje.
Pro správce je ale krok do pekla, z toho důvodu jsme začali používat o to víc spouštění programů přes příkazový řádek. Správcovské okna začali ztrácet přehlednost jak díky grafice tak kvůli názvům pro lajky. Například správce sítě (vstup přes ikonu vedle hodin- klik pravé tlačítko myši ), hnus, zbytečné a navíc.
Microsoftu vládne marketing který říká uživatel musí poznat že se jedná o nový OS aby věděl za co zaplatil nemalý peníz. Ale co sakra má dělat ta nejvyšší bytost ve světě PC správce sítě? Teď uživatelé používají ve firmě zpravidla 3 OS a 3 MS Office, kde se každý ovládá jinak, má jiné menu a vše je tam poschovávané, aby uživatel nebyl rušen.
Teď k tomu přibude METRO které na PC nemá co dělat a patří na tablet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 06. 2012 10:16

Třeba až zjistí úspěšnost W8, tak si řeknou jak moc se sekli s tou nabídkou START :D a to logo Win není tak rušivé jak psaným Start

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2012 08:02

Mna by strasne zaujimalo, aku metodu pouzili na zistenie toho prevratneho faktu ze Start sa zacal pouzivat menej a menej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 06. 2012 00:17

Automobilky prisly na to ze airbagy se v automobilech vyuzivaji minimalne, pokud vubec. Proto rozhodli ze nejlepsi bude je odstranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 22:09

Neuveritelne zrychleni systemu je pro me nejvetsi plus Win8, na systemech s SSD je videt, jak skvele jsou na nej 8ky optimalizovany. Ale dnes jsem vyzkousel druhy extrem - instalace na Dell D420 s ukrutne pomalym 1,8" 4200ot diskem a konecne se z nej stal dal pouzitelny notebook, v tomhle pripade je zrychleni systemu az neuveritelne proti Win7. Je videt, jak jsou 8ky naprosto prepracovany system, ktery ma se sedmickama spolecne maximalne to slovo Windows. Spousteni, uspavani, probouzeni, moznost prace hned po prihlaseni na prehistorickem notebooku s naprosto zastaralym hw, tleskam Microsoftu! A Metro start mnohem hezci a pouzitelnejsi, stary start jsem skoro nepouzival, novy po propojeni s Google, Facebook, Twitter ucty pouzivam velice rad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 22:03

To jako budou všichni zástupci programů na ploše? Teď jsem se díval a v nabídce start v programech mám kolem 350 různých zástupců, jak se v tom vyznám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 21:50

Jestli byl ribbon pohroma, tak metro to je peklo. Správně bych jim měl dát šanci, ale holt nemám na to nervy a čas, takže sice teď půl troku doma jedu na vosmách, ale po 14 dnech nainstaloval jsem si Classic Start Menu. Jediný co se mi líbí, že se zas používají ikony, jako kdysi a ne "mikrofotky" na kterých musím luštit co znázorňují. Asi sem zpátečník a hloupej, že nepoužívám moderní věci, který by snad mohly být po zácviku ergonomičtější, ale připadá mi to jako kdyby mi do auta dali místo volantu knipl. S ním bych dojel asi stejně daleko jako s metrem v 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 20:28

Opravdu na tím přemýšleli nebo to obšlahli od Gnome Shell a Unity?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 20:22

Microsoft tedy odstranil tlacitko Start, protoze ho pry lide malo pouzivali.
Potom by me tedy zajimalo, co udelaji s Bingem, ktery je pouzivan snad jeste mene?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 20:15

Mám na vás jednú otázku,presnejšie pre tých čo používajú stolné pc...ako vypinate počitače s windowsom?....
No tak mi netvrďte že nepoužívate ponuku šťart !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 19:24

Je to krok spatnym smerem, stejne, jako Unity v Ubuntu. Jina distra to pochopila a nabidla uzivatelum to, co chteji (Mint). Takze je tu moznost volby. To u monopolniho dodavatele Win nehrozi. Skoda, ze se z toho MS nepoucil a nedal lidem moznost svobodneho rozhodnuti. Nekteri proste netouzi po tom, aby v praci ovladali treba XPcka jinym zpusobem, nez Win8, ktere by si pripadne nainstalovali doma.p.s. jak se vam libi novinka, se kterou prisel Apple a kterou hodla implementovat i MS? V praci budete mit treba W7 a kdyz budete tocit koleckem k sobe, text bude rolovat nahoru. To je ale neprirozene, takze se MS rozhodl, ze kdyz pak budete doma tocit ve Win8 koleckem k sobe, bude text rolovat dolu. To je ale vychytralost, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 19:09

Co oči nevidí, to srdce nebolí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 18:51

osobně používám Mac OS X ale když musím použit Windows tak hodně využívám nabídku start.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 18:42

Přepínat se neustále mezi tím metrem a obyč desktopem je dost neohrabané, nemluvě o té hierarchii, kdy pustim PC, pak si musim pustit normalni desktop jeste rucne, jako bych spoustel win na 2x.
a co když přesně nevím, jak se program jmenuje. Když ve win7 hledám něco co nevím jak se jmenuje, tak jen kliknu na vsechny programy a prolitnu to. na win 8 musím pustit metro, pak nějak zvolit všechny programy a tam se snad už všechny zobrazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 18:35

Zdá sa, že po dlhých rokoch bude Windows 8 prvým Windowsom, ktorý keď chcete vypnúť, tak nemusíte stlačiť tlačítko Štart

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  28. 06. 2012 18:02

zvykl jsem si rychle ma to svou logiku. sice se to prepina do metra ale je to rychle zadny problem. a hlavni apps pripnute na panelu. zadny problem bez startu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 18:00

Já používám nabídku start denně takže jak vidím Win8 přeskočím. Hold v Microsoftu nevěděli co s tím tak proč to řešit že ? Smazat to je snažší....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 17:45

Jestlipak bude ve W8 XP-mode?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 17:35

Kdyby blbost nadnášela, tak tuhle ženskou pošlu lítat na orbit za tou babou, co zdůvodňovala Ribbon v Office 2007 (jestli to není ta samá)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 17:19

nabídka start je ve windows 8 prakticky pořád stejná, jenom se necvaká na tlačítko, ale úplně do rohu, nezobrazuje se v malym okýnku, ale ve fullscreenu... vyhledávání funguje taky stejně - stačí cvaknout a začít psát, seznam všech programů po rozkliknutí je taky stejnej...co se lehce poupravilo - že ty programy, co se na první stránku uchytávaly automaticky podle četnosti jejich využití, se tam teď připínají ručně, a že do ovládacích panelů se leze přes průzkumníka - na obojí se dá bez problémů zvyknout... chybí mi ale seznam naposledy otevřenejch položek, místo toho mám v průzkumníku nějaký recent places formou složek a ne přímo otevřenejch souborů, což mi teda trochu vadí, jinak je to ale to samý v bleděmodrym, takže mnoho povyku pro nic :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 16:59

To je asi ta zmiňovaná nevídaná inovace systému nové generace, o které mluvili na začátku. No, něco změnit museli, ale šli špatným směrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 16:50

A to přepínání rozhraní je největší "prasečina" na světě! Víte jak "nádherně" vám problikne 27" monitor? Škoda slov. A jak teprve vypadá, když vám W8 chce něco sdělit, hotovo lahůdka Metro vstoupí do Aera (které již dlouho stejně nebude):
http://www.abload.de/img/snap0074o0dkh.png...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 16:41

"V Microsoftu proto přemýšleli, co s nabídkou, respektive tlačítkem Start udělat, aby funkce získala nový smysl. A přišli na to, že nejlepší bude ji prostě odstranit."- V MS budou asi hodně přemýšlivý lidé že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 16:36

Moje maminka ví už od Win 95, že nabídka Start je středobod vesmíru. Všichni starší lidé a občasní uživatelé počítačů to ví, protože je to Microsft roky učil. Já si na metro zvyknu, budu prskat, protože si myslím, že je to kravina, ale zvyknu si. Těch pár procent profíků si taky zvykne, ale ta masa uživatelů neprofesionálů budou Metro proklínat. Schálně, posaďte před osmičky seniora, který se prací s počítačem neživí. Nebo tam posaďte malé dítě. Tyto dvě skupiny vám ukážou jak „jednoduché“ je pro ně ovládání počítače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 16:18

Ať nic nevysvětluje a vrátí to tlačítko.Je pravda, že ten start moc nepoužívám, a na ploše taskbaru mám ty nejpoužívanější programy, ale když si chci zapnout aplikaci co jsem rok nepoužíval, tak bych ten start rád měl abych si jí mohl zapnout. Takhle se bude muset zapínat celý metro jen abych si tu aplikaci vybral a vrátil se na klasickou plochu. Který hovado to zase vymyslelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 16:07

Pokud ho lidé "přestali používat", tak proč není jen skryté a jednoduše obnovitelné nebo naopak - ve výchozím stavu zapnuté a jednoduše skrytelné? Tenhle argument neberu! Já ho CHCI nadále používat a tedy i s případným novým notebookem nejspíš provedu z Win8 hned downgrade na Win7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 16:00

to jsou kecy, když jsem viděl prezentaci toho microsoftího iPadu tak mi došlo, proč w8 neobsahují tlačítko start, jednoduše proto aby si uživatelé, kteří chtějí mít tablet s windows museli koupit ten od MS s klávesnicí, protože na tabletu bez klávesnice spustí jen programy, které jim tam soudruzi zMicrosoftu nacpal při instalaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 15:28

Všichni pyskujete a stejně si na to zvyknete, za pár let až budou další dva Windowsy a 7 pudou pomalu pryč tak si na start skoro nevzpomenete. Když ho chcete tak vám nikdo W8 nenutí :D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 15:25

Na transformaci Startu už mi vlastně vadí jen debilně zkomplikované vypínání počítače, ale celkově je v RP ještě plno failů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 15:25

Jsou to totální vypatlanci, 90% programů spouštím tak, že zmáčku Win klávesu, napíšu pár písmen z názvu a zmáčknu enter. A vsadím se, že nejsem sám. Takže Windows 8 vynechám, na tablety bude dobrý ale pro desktop stejně přináší akorát tak velké kulové. A to mám možnost jej mít díky upgradu za pár kaček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 15:24

Vzhledem k tomu, že Windows 8 jsou vlastně vzhledově přepracované Windows 7, tak tam to tlačítko Start je také, jenom se nezobrazuje. Microsoft si to plánuje jako vylepšení vyžádané uživateli. A myslet si, že když vzhled, který se používá na dotykových mobilech, přetáhnu do Windows, že se tím zlepší kvalita Windows si může opravdu jen debil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 15:18

Já v OSX používám místo Spotlight poměrně chytrý launcher Alfred. Koukněte se, třeba najdete dobrou alternativu. http://alternativeto.net/software/alfred/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:56

Start nepoužívám vůbec a ve windows 8 mi nechybý, co potřebuju mám na hlavním panelu nebo v metru kde jen stisknu win a spustím vše co chcu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:42

start nepoužívám jinak než win+search, takže nechybí a chybět nebude.. Osobně mi nikdy tato nabídka nepřirostla k srdci a hlavně se mi nelíbila - takovej divnej nezvládnutej grafickej bazmek - panel ve kterém se dá skrolovat, ale nedá se nikam přemístit, zabírá pevně danej kus obrazovky.. takový okno bez možnosti oken..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:40

Já start používám taky jen na to rychlý hledání a to ještě k tomu málokdy, obvykle si vystačím s hlavním panelem v Aeru…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 14:28

Bohu dík za přeživší Spotlight

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 14:28

Já to tlačítko vůbec nepostrádám. Stačí zmáčknout Win napsat "ic" dát Enter a ICQ se vesele spouští. Funguje to úplně stejně jako na sedmičkách. K ničemu jinému jsem nabídku Start nepoužíval. No a nejpoužívanější programy mám samozřejmě dole na liště. Přímo na ploše mám spíš takovej ten "pracovní bordel" .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:27

já nebídku start nepoužívám vůbec. PC vypínám přes win + D a alt + F4. A programy mám na hlavním panelu nebo je spouštím přes win + R. Takže s vyjádřením microsoftu souhlasím, jako ve všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 14:21

Kdyby se při vyhledávání/spouštění ve W8 nepřepínalo na metro, tak ani neceknu.
Ale cekám, protože je to strašné, když sem v "desktopu" a při tomto vyhledávání skočím do metra.
Osobně toto rychlé vyhledávání/spouštění spolu s hlavním panelem považuji za největší, nejpoužívanější a nejlepší feature v uživatelském prostředí... Rozhodně krok zpět jen kvůli metru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:19

Já start využívám velmi intenzivně na to rychlý hledání (jak soubory, tak třeba věci v nastavení - správa počítače, centrum sítí..) . A nějak opravdu nemůžu zkousnout fakt, že se mi celý GUI přepne někam do prd... a pak zase zpátky...teď vyhledání nějakýho dokumentu vůbec neruší (třeba na hlavním monitoru mám otevřený video a chci otevřít nějakej texťák, tak prakticky pořád to video vidím, jen vyjede kousek Startu a pak si okno s nově otevřeným texťákem odsunu na druhej nonitor (nebo se spustí rovnou tam). Zatímco s tím Metrem se celej velkej moitor vyplní nějakým balastem, pak tam napíšu co chci hledat, odentruju a vrátí se mi to zpátky.. PROČ PROBOHA? To tam v MS někomu hráblo? Já se nechci vracet do doby, kdy jsem měli puštěnej jeden program/dokument..., ten jsme dokončili a pak si pustili další program!Jak to tak vidím, tak pokud se něco nezmění a budu nucen přejít na Win 8, 9..(přecejenom nejde být na starým OS donekonečna) a zároveň to zůstane tady v tomto rozvržení, tak si budu msuet zvyknout zase na "štábní kulturu z 98/XP" a na všechno mít ikonky, zástupce a podobně a používat intenzivněji TotalCommandera pro spouštění a hledání věcí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:12

LOL Chaitanya Sareen je muž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 14:07

Něco na tom bude, ale měli dát možnost výběru. Osobně bych si zrovna na tohle celkem v klidu zvykl, ale celkově Windows 8 na mě působí nejednotně a nedomyšleně. Tak až příště.. Sedmičky mi vyhovují více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor