Microsoft vyřešil problém s odezvou u hraní her v cloudu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 29

Názory k článku

25. 08. 2014 10:10

Mozilla je ďalej. Hry bežiace cez prehliadač. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 08. 2014 09:19

Je to posun vpřed, ale k vyřešenému problému to má daleko. Predikce toho, co hráč udělá je poměrně nešikovné v akčnějších hrách, kde skutečně rozhodují milisekundy. A na běžném 60 Hz LCD monitoru se tohle zpoždění projevit nemusí, nicméně než se tenhle systém dostane do praxe, bude na trhu podstatně více 120/144 Hz displejů pro hráče, nemluvě o nástupu virtuální reality, kde je každá milisekunda zdát a v současnosti je problém dostat celkovou zpoždění obrazu oproti vstupu (pohyb hlavy) na přijatelnou úroveň. Zejména u pohybů hlavy a související změně obrazu je naprosto klíčové, aby k predikci nedocházelo, protože v okamžiku, kdy se predikce zmýlí, tak to způsobí nevolnost a poruší to vjem z VR.Tenhle přístup vůbec neřeší posun v dostupných technologiích na lokální straně. Dokud nepoběží přenos na server a zpět po optických vláknech se zpožděním 1-2 ms, tak bude výhodnější lokální stroj. A dosáhnout zpoždění 1-2 ms bude zatraceně těžké, zejména když internetoví provideři mají tendence posílat videostreamy oklikou....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2014 08:40

Trochu mi to připomíná některé konzolovky orientované na retardy, kteří musí zabít těch pár hodin, než se zase zhulí.
Aby to fungovalo, tak hra musí být co nejjednodušší, hra dělá za hráče spoustu věcí, někdy skoro všechno a chlapík je nadšený, že hraje střylečku (ole ole ole Baňýk).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2014 04:36

Pokud ta odezva nebude tak malá jako je mezi klávesnicí/myší a monitorem tak to bude vždy znát. Pamatuju když jsem zkoušel Onlive. Většina her je i díky +- 50ms odezvě navíc naprosto nehratelná a je to jak potácet se naproto nalitej. Takže když nebude predikce zrovna vycházet tak to bude stejně špatné.PS pokud máte zájem o simulátor opilce za volantem zahrajte si na Onlive nějakou závodní hru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 08. 2014 21:26

nainstaloval linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2014 18:59

Dnešní smradi už netuší, co je ping, jsou z těch hranolek a hambáčů úplně zdegenerovaní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2014 15:54

V tom abstraktu je odkaz na jejich binárky na OneDrive. Světe div se, používaj freeglut (*opensource* knihovna pro *OpenGL*). To mě teda dost překvapilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 08. 2014 15:44

nebo zpomalit uživatele :D
http://www.bugemos.com/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2014 15:40

...použití systému DeLorean bylo lepší než bez něho... tak to je fenomenalni uspech inzenyru z MS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2014 15:26

Predikcia.... No podla vsetkeho to trochu (v malych intervaloch) hralo za tych hracov samo. Potom je to jasne. Hraci boli vo vysledku lepsi pricom tento fakt pripisovali ovladaniu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

testovací provoz je jedna věc skutečný běh technologie by stejně potřebovalo pořádné testovávání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2014 14:24

Pěkné, snad se neztratí, tak jako většina věcí z MSR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor