Je to posun vpřed, ale k vyřešenému problému to má daleko. Predikce toho, co hráč udělá je poměrně nešikovné v akčnějších hrách, kde skutečně rozhodují milisekundy. A na běžném 60 Hz LCD monitoru se tohle zpoždění projevit nemusí, nicméně než se tenhle systém dostane do praxe, bude na trhu podstatně více 120/144 Hz displejů pro hráče, nemluvě o nástupu virtuální reality, kde je každá milisekunda zdát a v současnosti je problém dostat celkovou zpoždění obrazu oproti vstupu (pohyb hlavy) na přijatelnou úroveň. Zejména u pohybů hlavy a související změně obrazu je naprosto klíčové, aby k predikci nedocházelo, protože v okamžiku, kdy se predikce zmýlí, tak to způsobí nevolnost a poruší to vjem z VR.Tenhle přístup vůbec neřeší posun v dostupných technologiích na lokální straně. Dokud nepoběží přenos na server a zpět po optických vláknech se zpožděním 1-2 ms, tak bude výhodnější lokální stroj. A dosáhnout zpoždění 1-2 ms bude zatraceně těžké, zejména když internetoví provideři mají tendence posílat videostreamy oklikou....