Bohužel, chápu to velmi dobře. Podle MS je potřeba kvůli každému okýnku, které mi v PC vyskočí, volat, nebo rovnou navštívit servis. A to jen proto, že od Windows 95 (v 3.x bylo tuším ještě takový mínus s meníčkem) křížek vždy znamenal konec, nechci, zavřít. Ano, po pečlivém přečtení jejich cool nabídky se dá pochopit, že to křížkem nezruším, problém je v tom, že podobná nabídka na upgrade tam v několika variacích vyskočila už 10x předtím a světe div se - křížkem se to zrušilo. Je to asi podobné, jak kdyby mi auto najednou po dvaceti letech začalo zapínat stěrače klíčkem, startovalo by se vyhříváním okýnka, řadící páka by nastavovala rychlost ventilátoru a řadilo by se páčkou od stěračů. Zní to přehnaně? Nemyslím si. Sám MS definoval nějaké standardy ovládání a zrovna když se jim to nejvíc hodí, aneb když je třeba splnit plán a chlubit se, kolik milionů už je instalací W10, tak to začnou schválně prasit. Toto chování se velmi podobá otravným reklamám na webu, který přes stránku vykreslí "jakože okýnko" a je úplně jedno, kam na něj kliknu, stejně mě to někam přesměruje. V podstatě by mě zajímalo, jestli by to nešlo označit jako SPAM. Sice bude určitě někde v EULA napsaný, že to se může, když to dělá MS, ale na druhou stranu, EULA rozhodně nemá přednost před zákonem.