Microsoft vymýšlí úsporný streaming her do mobilních zařízení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

27. 05. 2015 07:11

S FUP od našich operátorů je pro nás tato zpráva bezpředmětná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 05. 2015 23:34

to je k nicemu, prave sem si stahnul GTA V z torrentu naprosto zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2015 18:01

Microsoft testuje na hře napsané pomocí OpenGL? DirectX už není tak cool co se vývoje týče huh, všichni vývojáři experimentují na IDtech3-4 enginu ačkoliv v něm existuje jen pár her od IDSoftware Navíc...
Je to hovadina, hraní přes stream nikdy nebude seriozní... Jednak na PC jen sotva bude někdo experimentovat a bindovat si klávesy a emulovat myš na mobilu, a když vezmu v potaz jednotné PS4 streamující do mobilu tak to hratelné je jen když se připojí reálný ovladač přes bluetooth než používat tlačítka na displeji. A ta představa ,že chtějí modifikovat hry a snižovat rozlišení textur mě děsí >.<

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 05. 2015 17:42

Takže ve hře jednou vystřelím, FUP v háji a t-mobile mě odpojí, super :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 05. 2015 16:01

Takže pokud dosáhnu FUP, bude to počítat mobil?
Není mobil jako mobil. To by chtělo jádra alespoň A72.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor