Mínus jednak za to, že nikdy nikdo neřekl, že "nikdo nikdy nebude potřebovat víc jak 640 kB paměti". To je překroucená volovina. Šlo o to, že 640 kB byl technický limit použité architektury, která uměla adresovat jen 1 MB paměti a 384 kB z toho bylo vyhrazeno pro speciální účely (grafika, sdílená zařízení apod.). To, co Gates řekl, že se do těch 640 kB paměti, které jsou technicky k dispozici, musí všichni vejít při návrhu svého programu (640 kB musí stačit každému). Jinak MS dost aktivně podporoval přechod na 32 bitové procesory 386 s širším adresováním paměti.A co se týče toho druhého příspěvku, tak to jsou zase stejné překroucené kecy. První technické standardy pro provoz mobilních telefonů měly skutečně taková omezení - na jednu buňku nebylo možné provozovat více než několik desítek nebo stovek mobilů. A skutečně k přetížením sítě kvůli počtu uživatelů na jednu buňku docházelo. Muselo dojít k obrovskému vývoji - kompresní algoritmy, přechod na digitální síť (první mobily přenášely signál analogově - viz NMT síť), lepší využívání frekvencí, přechod na vyšší frekvence (nezbytné zahuštění základnových stanic, protože se snížil dosah) atd.Nikdo jen průměrně technologicky vzdělaný by nemohl prohlásit, že "mobilní telefony budou VŽDY jen pro pár vyvolených" nebo podobné výroky. V tomhle se už lidé dost poučili, že vývoj je rychlý a technologie se rozšiřují a zlevňují. Pokud neexistuje omezení dané fyzikálními zákony (např. že rychlost světla vždy bude omezovat dobu odezvy třeba satelitních přenosů a je potřeba s tímto limitem pracovat), pak není důvod se domnívat, že něco je "nemožné". A čistě v souvislosti s tématem článku - bezdrátový přenos zvuku je momentálně právě v tom stadiu, že SOUČASNÉ technologie bezdrátového přenosu mají svůj limit v kapacitě (šířka pásma, kompresní algoritmy atd.), které v tuto chvíli dost citelně brání v tom, aby to používal každý (svou roli hraje i cena). Ale je to jen otázka času a dalšího vývoje. Jack skutečně časem zmizí.