Microsoft včera uvolnil aktualizovaný Windows Defender 2

Diskuze čtenářů k článku

rezavy  |  18. 04. 2006 05:42


Dělám v IT pro společnopst z cca 2000 ks PC. Jak jsem si všiml, onen "výborný" SW se začal trousit na PC jako kritická aktualzace z Win Update. Protože je nás celkem málo(v IT oddělení), používáme celkem pochopitelně z oblibou SW typu VNC. Vím, že názory na tento SW se mouhou lišit, ovšem firma Microsft jej rovnou hodila na seznam spyware. Jak jsem zmínil zatím MS svůj produkt "pouze" instaluje. Až ho při nějaké příležitosti i aktivuje, hádám že nebudeme sami kdo se z toho po.... (doplňte dle uvážení). Zatím si to občas někdo jen pustí a výsledkam je odstranění "škodlivého" VNC. Jak jsme ovšem daleko od doby kdy firma Microsoft bude určovat i co si smíš a co nesmíš na "jejich" OS provozovat. Vzhledem k větě: "Nástroj bude integrální součástí Windows Vista", si nemyslím, že ta doba je daleko. Ve jménu potírání spyware vzhůru k BigBrother realitě.

Pro kyselé zadky : VNC byl vybrán jako příklad, co to bude příště ? Třeba Acrobat Reader ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeaceLover  |  18. 04. 2006 08:39

No jo, dokud si uživatelé nechají kálet na hlavu (a že si někteří nechají, jak tak čtu diskuse na počítačových webech), bude Microsoft na ně jako pes a bude zkoušet, co si všechno nechají líbit. A s ním samozřejmě ji jiné korporace i státní instituce apod. Ještě k tomu Microsoftu - četl jsem, že Microsoft v rámci "boje proti malware" ignoruje některé položky v souboru hosts. Které? Samozřejmě jde o všechny možné domény vlastněné Microsoftem. Takže až si budete chtít přesměrovat bannery z msn.com apod. na 127.0.0.1, máte po ptákách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M. jako Marvin (ted s depresi, ale poradnou)  |  18. 04. 2006 09:06

A tato doba se neustale priblizuje, neni to tak davno co jsem cetl clanek o instalaci pouze podepsanych driveru do novych woken. Uz xp na to upozornovala, novejsi uz rovnou nepovoli. Ano ano, co big brother bill nepovoli, to nepojede. A bude to horsi a horsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kardiak  |  15. 04. 2006 17:55

A tady se zatím jen žvaní o operačních systémech a uráží se navzájem.Tyhle řeči jsou na nic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lmike  |  15. 04. 2006 19:13

Jo, máte pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  17. 04. 2006 11:23

Ano, skuste si precitat, kto zacal prispievat velmi vecne na toto tema a potom vam musi byt hned jasne, ze sa nic normalneho k veci nedozviete...
 
PS: Vsetkym Linuxakom: je to fajn system, ale dakujem neprosim. Keby sa chcem o nom dozvediet viac, tak chodim na ine stranky, napr. root.cz a pod. Takze skutocne neviem, preco sa stale snazite niekomu vnucovat Linux. Ak by bol skutocne najlepsi na svete, tak uz Windows davno neexistuju... A uz mi pripada trapne stale obmielat to, ze ci Linux, ci Windows maju svoje klady a zapory a kazdemu viac vyhovuje nieco ine, od toho je ta moznost slobodnej volby. Alebo vas hneva, ze peniaze ktore zaplatim Microsoftu za Windows som mal dat radsej vam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janhura  |  15. 04. 2006 16:15

To je něco v počítači namísto Windows pro nadšence, fandy a kutily z výzkumných ústavů, škol apod.
Pokud je ale PC pouze pomocný prostředek pro výrobu, obchod, služby, .... tak nainstalováním Linuxu namísto MS za 3 dny zkrachujete a můžete se hlásit na úřad práce. A pak v nastalém přebytku volného času se můžete vesele zabývat Linuxem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeaceLover  |  15. 04. 2006 16:53

Někteří z nás takto "krachují" už léta. A čím dál víc to vynáší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 04. 2006 19:32

Linux je pro děti a začínající uživatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  14. 04. 2006 20:33

To si snad děláte srandu, LINUX je daleko složitější pro začínajícího uživatele než je WINDOWS.
Nechci zde hodnotit, který systém je lepší,každý má své klady a zápory.
Váš příspěvek se mi zdá poněkud hloupý.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gum  |  14. 04. 2006 22:15

Ukažte mi začínajího uživatele PC ve věku 15-19 let, který nikdy neviděl Windows a dám vám na ruku 5000 Kč. Zdůrazňuji uživatele PC, nikoli někoho, kdo neví, k čemu počítač slouží.

U lidí starších (řekněme 20-40 let) je to sice možné, ale velmi málo pravděpodobné. Proto si myslím, že jakákoli porovnání složitosti Windows a Linuxu jsou zcela irelevantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tu je jeden  |  17. 04. 2006 21:43

No napriklad moj syn je "zacinajuci uzivatel". Ma sice zatial iba 6,5 roka ale on zato nemoze ze sa narodil az koncom tisicrocia. No a to vam teda garantujem ze o nejakom LINUX-e, UNIX-e, VMS, BSD OS alebo DOS-e ani len netusi... Nie ze by bol nevzdelany, na svoj vek vie toho vie az dost ale proste tie ostatne OS nepotrebuje. To co on potrebuje, je zopar hier, nejaky browser pre pristup na net (sorry ale Lynx sa by sa mu asi fakt nezdal dost cool ) a "zavadzac" ktory mu dokaze spustit napr. jeho oblubenu multimedialnu matematiku. Myslite si azda ze pre moju rodinu je dolezite nainstalovat si na domace PC Linux len preto ze je zadarmo? Operacny system nie je vsetko, je samozrejme dolezity ale treba ho volit podla toho, ake aplikacie chcete na nom prevadzkovat. Ostatne je to podobne ako s inymi vecami, takisto si nekupujeme do rodiny robustny a bezpecny tahac Scania R114 ak mi na odvoz deti do skolky staci Volvo S60 (cena je pritom porovnatelna)...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOBeY  |  20. 04. 2006 18:44

To je např. můj syn. Nikdy Wokna nevidel. tehdy videl, ale nelibi se mu a nedela v nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bill  |  14. 04. 2006 19:08

To bych se divil, kdyby se neozvala nějaká (I) a nežvanila o linuxu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  19. 04. 2006 16:01

kdyz uz nadavat obrazky tak aspon spravne ne? " <|> "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  14. 04. 2006 17:30

co je to vlastně Linux? Takový systém neznám!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  14. 04. 2006 18:56

tak jak potom vis ze je to system?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mnn  |  14. 04. 2006 22:26

Takychto blbcov neznasam... prestan spamovat diskusie a zacni sa ucit linux (napr zacni mandrivou). Ak sa ti linux nepaci ok tvoj vlastny nazor ale nevyjadruj ho takto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorgoroth  |  15. 04. 2006 00:43

Pane naučte se číst česky, či být soudný a obdarovat podobným příspěvkem i jiné přispěvatele této diskuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeaceLover  |  15. 04. 2006 14:47

No jo, ale co my s tím? Tak zkus Goggle, lieber Trashman, lieber Trashman, Google.

Otevři si Internet, to je taková modrá ikonka, co máš na Ploše, tam najdeš nahoře takový obdélník naležato. Teď si vem myš, to je taková oblá krabička, která leží na Tvém stole a zkoušej jí hýbat různými směry. Patrně zjistíš, že se Ti při tom pohybuje po obrazovce taková malá šipka. To je v pořádku, tak to má být. A teď si zkus špičkou té šipky najet na toho ležatého obdélníku a až tam budeš, klepni na levé tlačítko té krabičky (tzv. myši). V tom obdélníku bu se měla objevit blikající čárka. Funguje to, pašák! A teď do toho obdélníka napiš "www.google.com" (bez těch uvozovek) a zmáčkni klávesu Enter - to je taková velká, určitě ji najdeš! Měla by se Ti zobrazit na počítači nějaká písmenka a možná i obrázky. Ale k tomu ještě i další ležatý obdélník. Do něj napiš "linux" a zase zmáčkni tu velkou klávesu. Objeví se další písmenka. A pak si zavolej nějakého kamaráda, který "rozumí počítačům" a společně se vydejte za poznáním, co ta písmenka znamenají a jak se dá zobrazit více písmenek, která ten Linux zobrazují.

Nebo raději zůstaň u fochu, popelařina je řemeslo, které se bude ještě dlouho hodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  16. 04. 2006 11:34

Hlupáku. http://www.google.com/search?q=define%3Alinux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 04. 2006 13:24

něco takového pro tučňáky by nebylo? Já vlastně zapoměl, linux to nepotřebuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  14. 04. 2006 15:48

linux to nepotřebuje protože linux nikoho nezajímá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lmike  |  15. 04. 2006 19:11

Mne zajímá. Takže nemáte pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  14. 04. 2006 22:27

Windows 3.1 taky nic takového nepotřebují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeaceLover  |  15. 04. 2006 14:32

Ani MacOS X a ostatní systémy. Ó, uživatelé Windows 9X a vyšších, ti se teda mají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  14. 04. 2006 12:36

ble

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 05. 2006 17:51

Pokud vím, tak tento soft MS řádně koupil už někdy dřív. Teď jím jen nahradil svůj dřívější AntiSpyware. Výsledek je velmi dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor