Microsoft uvolnil DirectX 9.0 verze C

Diskuze čtenářů k článku

Pavel Hanak  |  28. 07. 2004 00:46

...me hlavne zajima, jestli je uz v nove verzi DX9 opravena ta chyba s padanim DDHELPu. U nekterych her se to stava(lo) docela casto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rakmik  |  27. 07. 2004 16:09

Jezisi zase jeden Lingvista,to je des a hruza,vole bez kazat svoje rozumy na server o ceskej mluve a neopruzuj tady,Hackere jeden usatej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  27. 07. 2004 14:35

Program, který má 34 megabytu na tupe pokreslovani plochy musi nutne byt mizerne naprogramovan, pres 99 procent kodu je zbytecnych nebo jsou to pritrouble obrazky apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm  |  27. 07. 2004 14:57

no je to spis tim ze je to jedna instalace pro vsechny verze,vis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enki  |  27. 07. 2004 16:01

Milé telátko,
až naprogramuješ něco lepšího,tak budeš moct psát takovýhle žblepty (ale pochybuji o tom že na to budeš mít čas)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telatko oblibene  |  27. 07. 2004 16:17

Co treba OpenGL?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  27. 07. 2004 16:51

pozor, promluvil odbornik

je to na vic verzi Woken, neni to zdaleka jenom na grafiku a "pokreslovani plochy",...

kdosi tu zminil OpenGL, nic proti, opravte me jestli se mylim, ale je to schopny vyuzit vsech tech ruznejch funkci modernich grafickejch karet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  27. 07. 2004 17:50

Jeste je otazka, kdy hry vyuzijou vsech funkci DX9(a,b,c)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gulo  |  27. 07. 2004 22:40

far cry vyuziva dx9c pre PS 3.0 na 6800 kartach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telatko oblibene  |  28. 07. 2004 08:32

No hlavne je potreba rici, ze se nepsie DirectX pro to, aby se vyuzivali moznosti grafickych karet, ale implementuje se DirectX do grafickych karet proto, aby se hry necouraly a vsechno nemusel odedrit procesor. To jenom na okraj.

Kdyby vyrobci grafickych karet mohli implementovat jen OpenGL, rozhodne by se zjednodusila situace, protoze by nebylo potreba kazdy rok vydavat nove modely s hw podporou Dx8, 9 atd. a podpora OpenGL by byla poradna, tech par ocesanych instrukci, co to umi je spise taskarice. Karty s plnou podprou jsou zase cenove nekde uplne jinde, ale jejich vyuziti take.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  28. 07. 2004 23:06

Na studna.cz mas verzi 3MB jen s cestinou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mishiro  |  27. 07. 2004 14:25

multijazyèná verze (34.276 kB).

multijazyèná? jsme snad na živì.cz a né .sk! Takže když už tak multijazyková, nebo ještì lépe vícejazyková!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 07. 2004 16:06

Nauč se radši česky (a psát s diakritikou), než začneš zase někomu radit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Hacker  |  27. 07. 2004 13:32

Vážení živí redaktorři, v době OSS je na místě používat slova "uvolnit" jen na správném místě. Toto slovo má v IT terminologii trošičku jiný význam, než tomu bylo v dobách nedávno minulých, právě díky OSS. Jediné, co vás "zachraňuje" je slovíčko "Microsoft", které ihned uvádí význam toho prve zmíněného na pravou míru

tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít Jurásek  |  27. 07. 2004 13:34

 Dobře,
příště použiju jiný temín.

VJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  27. 07. 2004 12:50

Takovy, jako mezi Windows XP a Windows XP Professional Edition :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 07. 2004 20:18

A rika ti ne co WinXP Corp. Win 2003 Enteprise a podobne ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  28. 07. 2004 10:56

Nic takoveho jako "WinXP Corp. Win 2003 Enteprise" neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  28. 07. 2004 11:32

No tak ty ses predved......lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  28. 07. 2004 23:34

V cem jsem se mel predvest?

Trvam na tom, ze nic takoveho jako "WinXP Corp. Win 2003 Enteprise" neexistuje. Existuji verze WinXP Home/Professional (ve variantach OEM, Retail a Select -- tez nazyvana Corporate, zkracene Corp.), existuje Win 2003 Web/Standard/Enterprise/Datacenter server (tez v OEM, Retail, Select/Corp. variante), ale WinXP Corp. Win 2003 Enterprise ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  27. 07. 2004 11:52

aky je rozdiel medzi windows 2000 a windows 2000 profesional edition?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor